coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

پخش زنده کلمبیا بولیوی 12 شهریور 1400 [مقدماتی جام جهانی قطر]

پخش زنده کلمبیا بولیوی 12 شهریور 1400 را با ما ببینید. این دو تیم در ساعت 30 دقیقه بامداد در چارچوب مسابقات مقدماتی جام‌جهانی قطر به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

کلمبیا و بولیوی نیم شب 12 شهریور در هفتم دیدار از رقابت‌های مقدماتی جام‌جهانی قطر در منطقه آمریکای جنوبی به مصاف یکدیگر خواهند رفت. اگرچه در جدول کمی وضع کلمبیا بهتر است و آنها رتبه پنجم را به خود اختصاص دادند و بولیوی هشتم است.

اما کشور بولیوی در بازی که میزبان آن است می‌تواند با یک پیروزی دوباره شانس خود را برای صعود افزایش دهد. پخش زنده بازی کلمبیا بولیوی 12 شهریور 1400 را می‌توانید از سایت تکراتو دنبال کنید.

پخش زنده کلمبیا بولیوی 12 شهریور 1400

پخش زنده کلمبیا بولیوی 12 شهریور 1400

همانطور که احتمالا می‌دانید چهار تیم از ده تیم رقابت‌کننده در منطقه آمریکای جنوبی به طور مستقیم صعود کرد و یک تیم نیز به پلی‌آف خواهد رفت. هم‌اکنون در این جدول ده تیمی برزیل با شش برد و بدست آوردن 18 امتیاز در صدر قرار دارد. بعد از آن آرژانتین با 12 امتیاز دوم است. اکوادور با 9 امتیاز سوم و اروگوئه به‌لطف تفاضل گل بهتر و هشت امتیاز چهارم است.

همانطور که گفتیم کلمبیا نیز در رده 5 به‌سر می‌برد. آنها می‌توانند با برد مقابل بولیوی امیدوارتر شده و به‌رتبه‌های بالاتر فکر کنند. آمار بازی‌های رودررو نیز شانس اصلی را به کلمبیا می‌دهد چراکه در شش بازی اخیر بولیوی هرگز موفق به پیروزی نشده است و کلمبیا با پنج برد قاطعانه در این آمار پیشتاز است. باید ببینیم که آیا این روند ادامه پیدا خواهد کرد یا خیر. شما می‌توانید پخش زنده بازی کلمبیا بولیوی 12 شهریور 1400 را می‌توانید از لینک‌های زیر ببینید:

پخش زنده فوتبال کلمبیا بولیوی 12 شهریور 1400 از Premier Sports

پخش زنده فوتبال کلمبیا بولیوی 12 شهریور 1400 از ESPN Plus

پخش زنده فوتبال کلمبیا و بولیوی 12 شهریور 1400 از Caracol TV

پخش زنده کلمبیا بولیوی 12 شهریور 1400

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره پخش زنده کلمبیا بولیوی 12 شهریور 1400  چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر