;
coinex

آنر بالاخره از اپل و شیائومی پیشی گرفت !

آنر بالاخره از اپل و شیائومی پیشی گرفت تا نشان دهد توانایی رقابت با غول های فناوری را دارد. چنین جایگاهی در بازار پرتقاضای چین نشان از رشد خوبی دارد.

آنر یکی از زیر مجموعه های هوآوی بود و بالاخره مدت ها قبل در نتیجه تحریم های آمریکا از پدر خود جدا شد و استقلال یافت. همین امر باعث شد تا این برند مستقل در ابتدا با ضعف ها و کمبودهایی دست به گریبان شود.

آنر پس از جدایی اش از هوآوی، ماه ها در انزوا به سر برد و از محصول دندان گیری رونمایی نکرد. ضعیف و نوپا بودن این برند در آغاز از جمله مشکلات آن بود. اکنون آنر پس از ماه ها سکوت و صبر برای ثبت عملکردی قدرتمند پا به میدان گذاشته است. طبق آمارهایی که منتشر شده است، میزان فروش محصولات آنر در چین از برندهای مطرحی چون اپل و شیائومی بیشتر بوده است.

آنر بالاخره از اپل و شیائومی پیشی گرفت

آنر به تازگی به جمع سه برند مطرح چین پیوسته و چنین موفقیتی را با پشت سر گذاشتن غول هایی مثل اپل و شیائومی کسب کرده است. طبق گزارش چاینا دیلی، رتبه اول فروش در بازار چین مختص برند ویوو و رتبه دوم از آنِ اوپو است. میزان فروش این شرکت ها در سال قبل و در بازار چین به ترتیب برابر با 5.6 و 5.3 میلیون دستگاه بوده است.

آنر بالاخره از اپل و شیائومی جلو زد

در میان چنین برندهایی نیز شیائومی با فروشی نزدیک به 3.9 میلیون دستگاه، رتبه چهارم را کسب نموده بود. سهم اپل نیز از این رقابت گسترده تنها 3 میلیون دستگاه بود که او را در جایگاه پنجم نشانده است. آنر، این برند نوپا که سال پیش از جد خود جدا شد، توانسته اکنون به جمع رقبای مطرح خود بازگردد و با هموار کردن راه خود، بر جایگاه سوم تکیه زند.

اوایل جدایی آنر از هوآوی سهم فروش آن از بازاری مثل چین تنها رقم ناچیز 3 درصد بود اما حالا با استارت قوی که زده است، مجددا به گردونه رقابت ها بازگشته و گویا می خواهد راه پدرش را ادامه دهد. آنر با سری جدید مجیک 3، به رقبای خود فهمانده که آمده است تا بماند! رقم 3 درصد سال گذشته آنر اکنون چیزی حدود 29 تا 30 درصد افزایش فروش داشته و میزان گوشی های فروخته شده توسط این کمپانی عدد 27 میلیون را نشان می دهند.

یکی از علل محرکه برای فروش و رشد آنر، رونمایی و عرضه محصولات فایوجی بوده است. سهم محصولات فایوجی به قدری است که از اعداد بالا می توان گفت که حدود 23 میلیون دستگاه یا به عبارتی 80 درصد به آن اختصاص می یابد. از جمله استراتژی های این برند همکاری با شرکت های معروفی چون کوالکام  و مدیاتک است. مدیاتک نیز در صدد است تا سهم خودش را در بازار تراشه ها افزایش دهد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص اینکه آنر بالاخره از اپل و شیائومی پیشی گرفت چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر