;
coinex

کسب درآمد از توییتر با قابلیت سوپرفالو ممکن شد

کسب درآمد از توییتر با قابلیت سوپرفالو ممکن شد. این امکان جهت جذب رضایت کاربران به صورت آزمایشی در سه طرح در دسترس برخی قرار گرفته است.

در طرح سوپر فالو در ازای پرداخت اشتراک، کاربر به محتواهای اختصاصی و بحث‌های ویژه اعضای توییتر دسترسی خواهند داشت. این موضوع امکان درآمدزایی را در این شبکه اجتماعی فراهم کرده است.

کسب درآمد از توییتر با قابلیت سوپرفالو ممکن شد

توییتر در پست وبلاگ خود برای معرفی این بخش نوشت:

امروز ما بسیار خوشحالیم که قابلیت Super Follows را معرفی می‌کنیم. روشی جدید برای کاربران و البته کسب‌و‌کارها که باعث می‌شود با اشتراک‌گذاری برخی مطالب با کاربران، درآمد ماهانه کسب کنند. با استفاده از Super Follows کاربران می‌توانند به سطح جدیدی برای ارتباط دست پیدا کنند و بتوانند با متعهد‌ترین فالوور خود ارتباط واقعی داشته باشند و در عین حال کسب درآمد کنند.

کسب درآمد از توییتر با قابلیت سوپرفالو ممکن شد

یکی از افشاگران معروف و موثق نیز درباره این قابلیت می گوید که سه طرح برای این قابلیت با هزینه‌های ۲.۹۹، ۴.۹۹ و ۹.۹۹ دلار در ماه در نظر گرفته شده است. توییتر در وبلاگ خود چند مثال درباره نحوه استفاده از این قابلیت ارائه کرده است مثلا کاربری با نام KingJosiah54 تجزیه و تحلیل‌های ورزشی عمیق خود را تنها برای افرادی ارائه می‌کند که او را «سوپر فالو» کرده و هزینه مربوط به آن را نیز پرداخت کرده باشند.

این قابلیت فقط برای افراد محدودی از آمریکا فعال شده است که قبلا درخواست داده بودند و فعلا افراد جدید نیز فقط از همان منطقه می‌توانند ثبت درخواست انجام دهند. از شرایط این افراد ثبت شده در لیست می توان به داشتن حداقل ۱۰ هزار فالوور، بیش از ۱۸ سال سن، ۲۵ توییت در ۳۰ روز گذشته و نداشتن مغایرت با قوانین کلی توییتر اشاره کرد.

در سال ۲۰۲۱ توییتر همچنان در تلاش برای ارتقا برنامه خود است و قابلیت‌هایی مثل Ticketed Spaces و Tip Jar را برای افزایش درآمدزایی این برنامه معرفی کرده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص کسب درآمد از توییتر با قابلیت سوپرفالو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر