;
coinex

کارت دیجیتال واکسن کرونا چیست و چگونه آن را دریافت کنیم؟

کارت دیجیتال واکسن کرونا چیست و چگونه آن را دریافت کنیم؟ برای دریافت این کارت به سامانه کارت دیجیتال واکسن کرونا مراجعه‌ کنید.

افرادی که دو مرحله واکسن را دریافت کرده‌اند درصورتی که خواهان سفر به خارج از کشور در دو هفته آینده هستند به سایت  vcr.salamat.gov.ir مراجعه‌ نموده و با وارد کردن اطلاعات دقیق گذرنامه خود مانند نام و نام خانوادگی با حروف لاتین و شماره گذرنامه در این سامانه کارت دیجیتال واکسن دریافت نمایند.

کارت دیجیتال واکسن کرونا چیست و چگونه آن را دریافت کنیم؟

پس‌از آن، طی حداکثر یک روز، آدرس اینترنتی کارت دیجیتال واکسن حاوی QR-Code به افراد پیامک می‌شود. البته هنوز امکان تبادل اطلاعات آنلاین بین سامانه کارت دیجیتال واکسن با دیگر سامانه‌های هویتی وجود ندارد.

در سامانه کارت دیجیتال واکسن کرونا باید حتما نام و نام خانوادگی به زبان انگلیسی و مطابق گذرنامه باشد چرا که اگر اطلاعات درج شده در سامانه با اطلاعات گذرنامه منطبق نباشد احتمال ممنوعیت ورود افراد به کشور مقصد وجود دارد.

کارت دیجیتال واکسن کرونا چیست و چگونه آن را دریافت کنیم؟

به زودی این سامانه با همکاری نیروی انتظامی به صورت خودکار تبادل اطلاعات گذرنامه با سامانه کارت دیجیتال واکسن را انجام خواهد داد و دیگر  نیازی به ورود اطلاعات دریافت کارت دیجیتال واکسن کرونا توسط متقاصی وجور نخواهد داشت.

لازم به ذکر است که این سامانه به وسیله شرکت دانش پارسیان که مجری سامانه‌های طرح ملی مقابله با کووید ۱۱ و سازنده برنامه بایا است، ساخته شده است. این شرکت این روزها با حضور در عرصه‌های مختلف و تبلیغات زیاد توانسته نام خود را در بین شرکت‌های فناوری به خوبی بر سر زبان‌ها بیاندازد، حال باید دید از پس این سامانه چگونه برآمده است و آیا سامانه‌ای حرفه‌ای و در سطح بالا طراحی کرده است یا خیر؟

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص کارت دیجیتال واکسن کرونا چیست ؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر