;
coinex

چگونه با استیکر Reshare اینستاگرام پست ها را استوری کنیم؟

طبق اخبار جدید اینستاگرام استیکر جدید Reshare را آزمایش می‌کند اما چگونه با استیکر Reshare اینستاگرام پست ها را استوری کنیم؟ با ما باشید.

قابلیت Reshare به کاربران کمک کرده تا بتوانند از بین پست‌ها و استوری هایی که مشاهده، ذخیره یا پست نموده‌اند بهترین‌ها را برای اشتراک گذاری مجدد انتخاب و استوری خود را جذاب تر کنند.

چگونه با استیکر Reshare اینستاگرام پست ها را استوری کنیم؟

کاربران با انتخاب استیکر «Reshare» در بخش استوری، در صفحه‌ی جداگانه‌ی «recently viewed»، لیست پست هایی که به تازگی مشاهده، ذخیره یا پست کرده‌‌اند را دیده و با انتخاب پست مورد نظر خود، آن پست خاص را بر روی استوری خود قرار می‌دهند. در این قسمت امکان افزودن محتوا از بخش IGTV و Reels هم امکان پذیر است.

چگونه با استیکر Reshare اینستاگرام پست ها را استوری کنیم؟

نکته دیگر اینکه این قابلیت اینگونه طراحی شده که کاربران فقط با فشردن دکمه اشتراک ‌گذاری، اقدام به بازنشر محتوا نکنند و با دقت بیشتری از بین محتواهایی که به تازگی دیده‌اند، بهترین‌ گزینه را برگزینند. این استوری نیز میتواند شخصی سازی و جذاب تر شود و دارای عکس پس زمینه هم باشد. با این قابلیت جدید، استوری‌ها از حالت یکنواخت و تکراری خارج شده و این موضوع باعث تعامل بیشتر دنبال کنندگان با کاربر می‌گردد.

این قابلیت به صورت آزمایشی برای بعضی کاربران فعال شده اما هنوز تاریخ عرضه این قابلیت مشخص نشده و باید دید که این قابلیت چه زمانی به طور رسمی به اینستاگرام افزوده خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص استیکر Reshare اینستاگرام چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر