;
coinex

تاریخ پخش فصل 4 مستند فرمول 1 نتفلیکس مشخص شد

تاریخ پخش فصل 4 مستند فرمول 1 نتفلیکس مشخص شد. شبکه نتفلیکس و FIA به صورت رسمی از تمدید این مستند برای فصل جدید ۲۰۲۱ خبر دارند که اوایل ۲۰۲۲ پخش خواهد شد.

این مستند، یک مستند سریالی بسیار محبوب است که از شبکه نتفلیکس پخش می‌شود. هر فصل این مستند، به یک فصل از مسابقات فرمول یک می‌پردازد. این مستند اولین مستندی است که پشت صحنه برگزاری بزرگ‌ترین مسابقات اتومبیل‌رانی و واقعیت‌های پشت پرده آن می‌پردازد و نشان می‌دهد که تنها مبارزه برای شماره یک بودن و قهرمانی نیست، بلکه نبرد بسیاری از رانندگان برای قلب، روح و حفظ صندلی خود در این تجارت چند میلیارد دلاری است.

تاریخ پخش فصل 4 مستند فرمول 1 نتفلیکس مشخص شد

تهیه کنندگان اجرایی این فیلم، جیمز گی-ریس، تهیه‌کننده برنده جایزه اسکار مستند Amy و مستند Senna و پاول مارتین، تهیه‌کننده مستند دیگو مارادونا، هستند. سه فصل اول این مستند دوبار نامزد دریافت جایزه Bafta TV Craft Award شد که یک بار هم آن را دریافت کرده است. در این برنامه رانندگان، مدیران تیم‌ها و خبرنگاران حضور دارند.

تاریخ پخش فصل 4 مستند فرمول 1 نتفلیکس مشخص شد

البته فصل سوم این مستند از ۱۵ سپتامبر یا همان ۲۴ شهریور از نتفلیکس پخش خواهد شد که براساس زندگی میشائیل شوماخر، قهرمان هفت دوره مسابقات F1 است. حال باید منتظر ماند و دید آیا فصل چهارم این مستند به خوبی سری‌های قبلی است یا اینکه انتظارها را برآورده نکرده و شکست می‌خورد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص تاریخ پخش فصل 4 مستند فرمول 1 نتفلیکس چیست ؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر