;
coinex

اولین تریلر رسمی Moonfall منتشر شد

اولین تریلر رسمی Moonfall به کارگردانی رونالد امریش (Roland Emmerich) منتشر شد. این عنوان فیلمی علمی-تخیلی و حماسی است که توسط کمپانی لاینزگیت منتشر شده است.

رونالد امریش (Roland Emmerich)، در گذشته سابقه کارگردانی فیلم روز استقلال (Independence Day)، فیلم گودزیلا (Godzilla)، فیلم پس فردا (The Day After Tomorrow) و روز استقلال: بازخیز (Independence Day: Resurgence) را دارد.

اولین تریلر رسمی Moonfall منتشر شد

در این تریلر نگاهی به تصورات این کارگردان نسبت به تخریب و نابودی جهانی داریم. در این فیلم یک نیروی اسرارآمیز و ناشناخته، ماه را از مدار سیاره زمین خارج می‌کند و به سمت سیاره زمین حرکت می‌دهد که نتیجه آن، برخورد این سیاره و قمر با یکدیگر و نابودی تمام زندگی‌های روی سیاره زمین است.

در فیلم، چند هفته تا برخورد ماه به سیاره زمین مانده و جهان در آستانه نابودی قرار گرفته است. مدیر اجرایی سازمان ناسا و فضاورد بازنشسته، جو فاولر با بازی هیل بری (Halle Berry) متعقدند که او راه حلی برای نجات دادن همه از این فاجعه عظیم را دارد اما فقط یک فضانورد دیگر به نام برایان هارپر با بازی پاتریک ویلسون (Patrick Wilson) و یک نظریه پرداز به نام کی سی هاسومن با بازی جان بردلی (John Bradley) به او باور دارند.

این قهرمانان غیرمنتظره یک ماموریتی غیرممکن را شروع و به فضا می‌روند و همه را بر روی سیاره زمین تنها می‌گذارند و متوجه می‌شوند که ماه، آن چیزی نیست که قبلا فکر می‌کردیم.

برای تماشای این تریلر اینجا کلیک کنید

دیگر بازیگران این فیلم شامل جاش گد (Josh Gad)، مایکل پنیا (Michael Peña)، کلی یو (Kelly Yu)، دونالد ساترلند (Donald Sutherland) و چارلی پلامر (Charlie Plummer) است. فیلمنامه نویسان این فیلم رونالد امریش، هارالد کلوسر (Harald Kloser) و اسپنسر کوهن (Spenser Cohen) هستند و در نهایت زمان اکران این فیلم در 4 فوریه سال 2022 در سینماها است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص اولین تریلر رسمی Moonfall چیست ؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)