coinex
راهنمای خرید تکراتو

رکوردشکنی شانگ چی و افسانه ده حلقه ؛ دومین اکران برتر دوران کرونا

رکوردشکنی شانگ چی و افسانه ده حلقه ؛ دومین افتتاحیه برتر دوران کرونا است که در جمعه به ۲۹.۶ میلیون و در ۳ روز آخر هفته به ۷۱.۴ میلیون دلار فروش برسد.

فیلم Shang-Chi با کارگردانی دنیل کرتون، در ۴۳۰۰ سالن سینما به اکران گذاشته شده و امتیاز A را از طرف مخاطبان به دست آورده است. رکورد هفته کارگر قبلا متعلق به فیلم Halloween بود که در ۲۰۰۷ فروشی ۳۰.۶ میلیون دلار در چهار روز اول داشت.

رکوردشکنی شانگ چی و افسانه ده حلقه ؛ دومین افتتاحیه برتر دوران کرونا

این فیلم بعد از فیلم Black Widow با افتتاحیه فروشی ۸۰.۳ میلیون دلار و بالاتر از فیلم سریع و خشن 9 با افتتاحیه ۷۰ میلیون دلار، دومین افتتاحیه بالای دوران کرونا را کسب کرده است و پیش بینی می‌شود که تا پایان دوشنبه و در چهار روز اول اکران به ۸۳.۵ میلیون دلار برسد.

از طرفی فیلم Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings نیز به ۵۶.۲ میلیون دلار دیگر هم در باقی کشورهای جهان فروخته است که در مجموع، فروش جهانی این فیلم ۱۲۷.۶ میلیون دلار شده است و همچنین طبق پیش بینی‌ها احتمالا مجموع فروش جهانی فیلم Shang-Chi تا پایان روز دوشنبه به ۱۳۹.۷ میلیون دلار افزایش یافته است.

رکوردشکنی شانگ چی و افسانه ده حلقه ؛ دومین افتتاحیه برتر دوران کرونا

از طرفی فیلم Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings به فروش ۷.۷ میلیون دلاری در بریتانیا رسیده است و رکورد افتتاحیه یک فیلم در دوران کرونا در این کشور را شکسته است. دیگر فروش‌های این فیلم، ۶.۵ میلیون دلار در کره جنوبی، ۴.۳ میلیون دلار در فرانسه، ۳.۲ میلیون دلار در روسیه و ۲.۸ میلیون دلار در ژاپن است و در کشور چین هنوز اکران نشده است‌.

فیلم Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings قرار است اکرانی اختصاصی به مدت ۴۵ روز داشته باشد که البته همزمان بر دیزنی پلاس اکران نخواهد شد.

تا به امروز فیلم Black Widow بدون میزان فروش دیزنی پلاس، ۳۷۱.۳ میلیون دلار در همه جهان فروش داشته و هنوز هم در چین به فروش نرسیده است. بازیگران این فیلم شامل سیمو لیو، تونی لیانگ، آوکافینا، رونی چینگ، فلورین مانتینو، میشل یئو، فالا چن، منگر ژانگ و بندیکت وانگ هستند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص رکوردشکنی شانگ چی و افسانه ده حلقه چیست ؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر