;
coinex

فروش اقساطی مزدا وانت دو کابین و تک کابین [+جدول فروش]

با اعلام بهمن موتور این شرکت برنامه فروش اقساطی مزدا وانت دو کابین و تک کابین به علاوه وانت کاپرا 2 را در نظر دارد. برای جزئیات بیشتر با ما باشید.

بهمن موتور اعلام کرده که با هدف افزایش عرضه خودرو به متقاضیان از ساعت 9 صبح چهارشنبه 17 مرداد تا مدت ده روز پیش فروش فوری دو محصول این شرکت شامل وانت کارا تک کابین و دو کابین و کاپرا 2 را آغاز می کند.

فروش اقساطی مزدا وانت دو کابین و تک کابین

گفتنی است وانت کارا به صورت پیش فروش، نقدی و اعتباری و کاپرا 2 نیز به صورت نقدی و اعتباری به فروش می رسد که تا شنبه ساعت 16 بیست و هفتم شهریور ماه یا تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه دارد و متقاضیان می توانند با توجه به نیاز خود نسبت به خرید اقدام کنند. در فروش اعتباری، هر دو خودرو وانت کارا و کاپرا 2 دارای یک سال بیمه بدنه می باشند.

با هدف جلوگیری از ثبت نام واسطه ها و افزایش امکان ثبت نام برای مصرف کننده نهایی خودرو، شرکت بهمن موتور فیلترهایی را مطابق شرط های مندرج در قواعد و ضوابط بخشنامه قرار داده است که در صورت ثبت نام مغایر با آن، ثبت نام مشتری از سوی شرکت بهمن موتور یکطرفه ابطال و وجه آنها مسترد خواهد شد. جدول فروش اقساطی وانت کارا به قرار زیر است:

فروش اقساطی مزدا وانت دو کابین و تک کابین [+جدول فروش]

در طرح مذکور، وانت کارا مورد نظر به سیستم تهویه مطبوع، کیسه هوای ایمنی و سیستم رادیو پخش USB مجهز می باشد. ضمن اینکه طراحی صندلی و سقف کاذب و افزوده شدن قفل مرکزی از دیگر تغییرات این خودرو محسوب می شود. جدول فروش نقدی وانت کاپرا 2 را در ادامه ببینید:

فروش اقساطی مزدا وانت دو کابین و تک کابین [+جدول فروش]

همچنین سیستم انتقال قدرت دو دیفرانسیل با قابلیت کنترل الکتریکی درگیری دیفرانسیل جلو، سیستم راهیاب با نقشه کامل ایران، دوربین عقب، کنترل سیستم مالتی مدیا از طریق فرمان و کیسه هوای ایمنی (سرنشین +راننده) از مشخصات این وانت کاپرا به شمار می آید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص فروش اقساطی مزدا وانت دو کابین و تک کابین چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر