;
coinex

تاریخ اکران ونوم 2 حدود دو هفته جلو افتاد

تاریخ اکران ونوم 2 (Venom: Let There Be Carnage) حدود دو هفته جلو افتاده است و در ۱ اکتبر یا همان ۹ مهر قرار است در سینماها اکران گردد.

قبل از این قرار بود فیلم Venom: Let There Be Carnage در ۲۴ سپتامبر یا همان ۲ مهر در سینماها اکران گردد، اما دو هفته پیش و پس از شیوع دوباره ویروس کرونا در آمریکا، اکران آن تا ۱۵ اکتبر یا همان ۲۳ مهر عقب افتاد.

تاریخ اکران ونوم 2 حدود دو هفته جلو افتاد

اما پس از اکران خوب Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings توسط مارول که نشان داد فیلم‌های بزرگ همچنان در این شرایط هم فروش خوبی در سینماها دارند تاریخ اکران جلو افتاد. یکی دیگر از این فیلم‌های بزرگ دیگری که در اکتبر فقط در سینماها اکران می‌گردد Halloween Kills ،No Time to Die و The Last Duel هستند.

تاریخ اکران ونوم 2 حدود دو هفته جلو افتاد

ونوم 2 نیز در ادامه داستان ادی براک (تام هاردی) است که با ویروس سیمبیوت «ونوم» آلوده گشته است. وودی هرلسون می‌خواهد نقش یک قاتل سریالی به نام کلیتوس کسدی را بازی کند که به وسیله‌ی یک سیمبیوت پلید به نام «کارنج» کنترل می‌گردد. دیگر بازیگران این فیلم، میشل ویلیامز، رید اسکات و استیفن گراهام هستند، و کارگردان آن هم اندی سرکیس می‌باشد.

فیلم بعدی شرکت سونی نیز از شخصیت‌های دنیای مرد عنکبوتی Morbius است که بعد از تاخیر خیلی زیادی در ژانویه ۲۰۲۲ پخش می‌شود که در آن جرد لتو نقش یک «خون‌آشام زنده» با نام دکتر مایکل موربیوس را برعهده دارد، و مایکل کیتون هم نقش خود از دنیای سینمایی مارول، یعنی ادرین تومز یا «والچر» را بازی می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص تاریخ اکران ونوم 2 چیست ؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر