;
coinex

توسعه دوربین موبایل 576 مگاپیکسلی توسط سامسونگ

سامسونگ در زمینه تولید دوربین های با کیفیت فعالیت زیادی دارد و اکنون شاهد توسعه دوربین موبایل 576 مگاپیکسلی توسط سامسونگ هستیم.

سامسونگ به تازگی در زمینه سخت افزار فعالیت بیشتری دارد تا تولید گوشی های جدید و رونمایی از آنها. همین چند وقت پیش شاهد رونمایی از ایزوسل اچ پی یک بودیم که اولین سنسور 200 مگاپیکسلی جهان بود.

کره ای ها همیشه به دنبال رتبه یک بوده اند و حتی پس از اینکه توانستند ایزوسل را بسازند از پای ننشستند و حالا می خواهند پا را فراتر بگذارند و تا چهار سال دیگر از سنسوری 576 مگاپیکسلی رونمایی کنند.

توسعه دوربین موبایل 576 مگاپیکسلی

شاید در رتبه بندی قطعات محبوب سخت افزاری، پس از تراشه که در جایگاه نخست است بتوان از دوربین به عنوان رتبه دوم نام برد. هاچانگ لی که از مدیران ارشد بخش سنسورهای سامسونگ است طی کنفرانسی که در سپتامبر برگزار شد از تاریخچه دوربین ها و سنسورها صحبت کرد و برنامه ریزی های سامسونگ را برای نسل بعدی سنسورها به تصویر کشید.

اکنون می بینیم که در این برنامه مدون سامسونگ قرار است تا پایان 2025 از یک حسگر 576 مگاپیکسلی رونمایی کند.

توسعه دوربین موبایل 576 مگاپیکسلی

مردم فکر می کنند هر چه عدد مگاپیکسل بالاتر باشد کیفیت ثبت تصاویر نیز بیشتر می شود اما باید بدانید که عوامل بسیاری مانند لنزها و وضعیت نوردهی و همچنین دقت رنگ در این مهم تاثیر گذار هستند. اپل در این زمینه ثابت کرده است که دوربین های 12 مگاپیکسلی می توانند عملکرد بهتری ثبت کنند.

بیشتر بخوانید: بهترین دوربین گوشی 2021

اینکه پیکسل های دوربین افزایش یابد یقینا مشکلاتی به همراه خواهد داشت. از مهمترین این مشکلات نشت سیگنال های تصویر نزدیک به یکدیگر است و البته که سامسونگ برای جلوگیری از این مشکل از ایزوسل بهره می گیرد.

البته بارها دیده ایم که چنین موانعی سد راه سامسونگ و کره ای ها نمی شود و آنها می خواهند تا 2025 از سنسور 576 مگاپیکسلی شان پرده بردارند. صنعت دوربین های موبایل روز به روز در حال پیشرفت است و شاید چیزی که الان سامسونگ می گوید در آینده سهل الوصول باشد.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص توسعه دوربین موبایل 576 مگاپیکسلی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر