;
coinex

دانلود رایگان قسمت 85 سریال ستاره شمالی (Kuzey Yildizi) دوبله فارسی

طرفداران سریا‌ل‌های کمدی و عاشقانه ترکی، ما در این مطلب لینک دانلود رایگان قسمت 85 سریال ستاره شمالی (Kuzey Yildizi) دوبله فارسی را در اختیار شما می‌گذاریم.

مجموعه ستاره شمالی با نام ترکی Kuzey Yildizi در سال 2019 با کارگردانی ارسوی گولر ساخته شد و از همان زمان توانست به خوبی خود را در دل بینندگان جای دهد. این سریال با داشتن داستانی عاشقانه و کمدی توانست عملکرد بسیار موفقی داشته باشد.

اما به جز ماجراهای عاشقانه، شما حین دیدن سریال از طبیعت زیبای یکی از روستاهای ترکیه نیز لذت خواهید برد و به بیانی دیگر، با یک تیر دو نشان خواهید زد. دوبله شده این مجموعه هرشب ساعت 22 از شبکه جم سریز پخش می‌شود. در ادامه برای دانلود رایگان قسمت 85 سریال ستاره شمالی (Kuzey Yildizi) دوبله فارسی همراه ما باشید.

دانلود رایگان قسمت 85 سریال ستاره شمالی (Kuzey Yildizi) دوبله فارسی

دانلود سریال ترکی Kuzey Yildizi

ماجرای مجموعه ستاره شمالی در مورد زندگی دختری با نام یلدیز هست که در روی یک تپه در یکی روستاهای شهر اردو زندگی می‌کند. او در همان دوره‌ی نوجوانی‌اش عاشق پسری با نام کوزی می‌شود و به هم قول می‌دهند که پای عشق هم بمانند و زندگی آینده‌شان را با هم بسازند. اما پسر داستان، کوزی که آرزو دارد که مهندس شود، از روستا می‌رود و معشوقه‌اش یلدیز را از یاد می برد.

در حالی که کوزی در شهر زندگی‌اش سر و سامان می دهد، یلدیز هنوز به شدت عاشق او است و نمی‌تواند جز او به کسی فکر کند و حتی پس از 20 سال که دیگر کسی کوزی را به یاد نمی‌آورد، او همچنان عاشق عشق نوجوانی خود است و علاقه او به کوزی تغییر نکرده است.

دانلود رایگان قسمت 85 سریال ستاره شمالی (Kuzey Yildizi)
دانلود رایگان قسمت 85 سریال ستاره شمالی (Kuzey Yildizi) / دانلود سریال ستاره شمالی قسمت 85 / دانلود سریال ترکی Kuzey Yildizi

کوزی بالاخره بعد از 20 سال، به همراه سه دختر نوجوانش به شهر زادگاهش برمی‌گردد و تصمیم می‌گیرد بقیه عمر خود را در روستا زندگی کند. هنگامی که کوزی به روستا بازمی‌گردد هیچ کدام از اهالی روستا چون کوزی را خائن می‌دانند روی خوشی به او نشان نمی‌دهند.

یلدیز هم که در این بیست سال هیچ گاه عشق دیرین خود را از یاد نبرده است، از بازگشت او استقبالی نمی‌کند. او زمانی که متوجه شد کوزی به روستا بازگشته است تمام ناراحتی‌ها و عذاب بیست ساله‌اش را سر کوزی خالی می‌کند. شما در این مجموعه لحظه‌های کمدی و جذاب زیادی را مشاهده می‌کنید.

برای دانلود قسمت 85 سریال ستاره شمالی دوبله فارسی ادامه مطلب را از دست ندهید. همینطور برای اطلاع از قسمت دیگر سریال‌ها نیز می‌توانید بر روی سریال های ترکی 2021 کلیک کنید تا تمامی مطالب سریال‌های ترکی تکراتو را مشاهده نمایید. برای دانلود و دسترسی سریع‌تر به سریال‌ها نیز می‌توانید در کانال تلگرامی ما عضو شوید.

بیشتر بخوانید:

دانلود رایگان قسمت 83 سریال ستاره شمالی (Kuzey Yildizi) دوبله فارسی

دانلود رایگان قسمت 84 سریال ستاره شمالی (Kuzey Yildizi) دوبله فارسی

دانلود دوبله فارسی سریال Kuzey Yildizi قسمت 85

دانلود رایگان قسمت 85 سریال ستاره شمالی (Kuzey Yildizi)
دانلود قسمت 85 سریال ستاره شمالی دوبله فارسی / دانلود دوبله فارسی سریال Kuzey Yildizi قسمت 85 / دانلود سریال ترکی ستاره شمالی
  • نام ترکی: Kuzey Yıldızı İlk Aşk
  • بازیگران: اسماعیل دمیرجی، آسلیهان گولر
  • کارگردان: ارسوی گولر
  • نویسنده: ارسوی گولر
  • زمان پخش: هر شب ساعت 22 از شبکه جم سریز
  • ژانر: درام، کمدی
  • محصول: 2019 ترکیه

 

دانلود سریال ترکی ستاره شمالی قسمت 85 از تلگرام با کیفیت 240p

دانلود دوبله فارسی قسمت 85 سریال ترکی ستاره شمالی از تلگرام با کیفیت 480p

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص دانلود رایگان قسمت 85 سریال ستاره شمالی (Kuzey Yildizi) چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر