;
coinex

نمایشگر کشسان OLED سامسونگ که توهم بصری ایجاد می کند رونمایی شد

نمایشگر کشسان OLED سامسونگ که توهم بصری ایجاد می‌کند رونمایی شد و گام بلندی برای نسل جدیدی از صفحه نمایش ها برداشته شد. اکنون به جزئیات آن می‌پردازیم.

در دنیای فناوری امروز هر کمپانی تلاش می‌کند تا بتواند بهترین باشد و اختراعات تازه‌­ای را به ثبت برساند. یکی از این پتنت های تازه، نمایشگر کشسانی 13 اینچی سامسونگ است و گرچه کارایی مشخصی ندارد اما در آینده مورد مصرف دیگر صنایع قرار می­‌گیرد.

در تازه­‌ترین رونمایی سامسونگ شاهد معرفی­ نمایشگری هستیم ­­که قابلیت کشسانی دارد و از زوایای خاصی توهم بصری تولید می­‌نماید.

نمایشگر کشسان OLED سامسونگ

همچنان کمپانی‌های مختلف کره‌­ای و چینی در رقابت­‌اند تا نمایشگری انعطاف‌­پذیر به­ وجود آورند. سامسونگ در این زمینه پیشرو است و طی سالیان اخیر توانسته است گوشی­‌هایی با صفحه نمایش تاشو و منعطف روانه بازار کند. چندین گوشی تاشو در­ سری Z نمایانگر تلاش این برند برای ساخت نمایشگر کشسانی است.

در کنار سامسونگ تولیدکنندگان دیگری نیز مانند شیائومی، هوآوی، موتورولا و اوپو در تلاش برای تولید چنین محصولاتی هستند. وجود گوشی­‌های تاشو گر­چه جدید است اما به زودی و در آینده تبدیل به یک استاندارد خواهد شد. همچنین انتظارات ما از تولید صفحه­‌نمایش کشسانی توسط سامسونگ محقق خواهند شد و اکنون نیز شاهد رونمایی اولیه از این پتنت هستیم.

نمایشگر کشسان OLED سامسونگ که توهم بصری ایجاد می کند رونمایی شد
نمایشگر کشسان OLED سامسونگ که توهم بصری ایجاد می کند رونمایی شد

سامسونگ طی تیزری که از این صفحه نمایش منتشر کرده است نشان می­‌دهد که قابلیت کشسانی دارد و نمایش جلوه سه‌­بعدی تصاویر نیز به نظر عالی می­‌رسد. در واقع با این فناوری تصاویر واقعی‌­تر از همیشه خواهند بود.

نمایشگر کشسان OLED سامسونگ

کمپانی کره‌­ای ها با تولید گوشی­‌های تاشو گام بزرگی در این راه دراز برداشته است. صفحه نمایش جدید سامسونگ جدید است و بسیار منعطف عمل می­‌کند. نایب‌­رئیس سامسونگ گفته است که قابلیت OLED تاشو به طور فزاینده‌­ای ارتقا یافته است و باید در آینده‌­ای نه چندان دور نظاره‌­گر گوشی­‌های تاشوی منعطف‌تری باشیم.

بیشتر بخوانید:

منبع: androidcentral

.

نظر شما در خصوص نمایشگر کشسان OLED سامسونگ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت­‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر