;
coinex

پتنت جذاب سامسونگ برای نسل آینده گلکسی بادز را ببینید

سامسونگ که از پیشروهای اصلی ایربادزها کاملا بی سیم است که‌ در این خبر می‌توانید پتنت جذاب سامسونگ برای نسل آینده گلکسی بادز را ببینید.

سامسونگ این بار در جدیدترین رویداد آنپکد خود، پتنتی جذاب از Galaxy Buds با بند گردنی جدا شونده منتشر کرده است. برای اطلاه از جزئیات، ادامه این مطلب را از دست ندهید.

پتنت جذاب سامسونگ برای نسل آینده گلکسی بادز را ببینید

در پتنت جدید و جذاب از ایربادز Galaxy Buds 2 که اخیرا در رویداد آنپکد نشان داده شده است‌، قابلیت حذف نویز و بند گردنی جدا شدنی دیده شده است. به گفته Android Authority، این ایربادز مخصوص قرار است مخصوص شنا ساخته شود و مکانیزمی جدید دارد.

استفاده از گلکسی بادز به علت طراحی ارگونومیک آن بسیار آسان است. اما نمی‌توانید با این ایربادز وارد آب و استخر شوید. چرا که اکثر مدل‌های Galaxy Buds فاقد استاندارد مقاومت در برابر آب هستند و فقط گلکسی بادز ٢ و گلکسی بادز پرو استاندارد IPX7 را دارند که برترین استاندارد مقاومت در برابر آب در گلکسی بادزها است.

در واقع با این ایربادزها می‌توان تا عمق ١ متر و به مدت نیم ساعت وارد آب شد. اما بیشتر از این احتمالا آسیب خواهد دید. البته خود سامسونگ نیز توصیه نموده تا از ایربادز ها برای شنا استفاده نشود.

علاوه بر این گلکسی بادزها، کوچک و قابل گم شدن هستند که احتمال دارد هنگام شنا کردن آن‌ها را گم کنید و متوجه نشوید. اما سامسونگ برای حل این مشکل، بند گردنی را افزوده است. این نوع از گلکسی بادز، چند میکروفون داخلی، سنسورها و قابلیت‌های جدیدی دارند و بند گردنی جدا شونده‌شان، کنترل‌های لمسی فیزیکی دارد.

پتنت جذاب سامسونگ برای نسل آینده گلکسی بادز را ببینید

این بند گردنی که در پتنت سامسونگ Galaxy Buds وجود دارد، تجهیزات جدیدی به آن اضافه نخواهد کرد اما احتمالا سامسونگ بخواهد به وسیله آن، امکاناتی را بیافزاید. این بند گردنی، در پشت گردن ثابت خواهد شد و دیگر گم شدن گلکسی بادز به راحتی اتفاق نخواهد افتاد.

در مجموع، این پتنت، ایده‌ای جذاب است که باعث بهبود یافتن تجربه کاربری خواهد شد ولی معلوم نیست که سامسونگ قصد ارتقاء استاندارد مقاومت در برابر آب این ایربادزها را دارد یا خیر. به هر حال باید منتظر بمانیم تا چه خواهند کرد.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص پتنت جذاب سامسونگ برای نسل آینده گلکسی بادز چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر