;
coinex

تاریخ عرضه اندروید 12 مشخص شد

سرانجام گوگل پنجمین و آخرین نسخه‌ی بتا اندروید 12 را برای موبایل‌های پیکسل عرضه کرد و بالاخره تاریخ شروع آزمایشی و در نهایت تاریخ عرضه اندروید 12 مشخص شد.

طبق گفته گوگل ما باید منتظر باشیم تا به روزرسانی پایدار طی چند هفته آینده عرضه گردد، اما هیچ وقت تاریخ دقیقی برای آن مشخص نیست.

تاریخ عرضه اندروید 12 مشخص شد

به هر حال طبق شواهد موجود، تاریخ شروع آزمایشی بروزرسانی پایدار اندروید ۱۲ برای گوشی های پیکسل مشخص شده است. اوایل امروز، Xda-Developer یک تصویر از یک سند داخلی گوگل را توییت کرد که در آن تعیین شده بود کا چه زمانی شرکت تأیید آپدیت‌های مبتنی بر Android 10 ، Android 11 و Android 12 را عرضه خواهد کرد.

لازم است بدانیو که Google باید مهر تایید خود را به هر نسخه نرم افزاری که شرکت ها ادعا می کنند تست های سازگاری لازم برای ارسال با خدمات تلفن همراه Google (GMS) را انجام داده‌اند، بزند.

تاریخ عرضه اندروید 12 مشخص شد

طبق این سند گوگل ۱۲ مهر ۱۴۰۰ سورس کد Android 12 را عرضه خواهد کرد. این سورس کد در پروژه منبع باز Android یا AOSP عرضه خواهد شد و احتمالا زمان آن همزمان با انتشار Android 12 می‌باشد. اگر تاریخچه قبلی را نیز مرور کنید پی خواهید برد به روز رسانی پایدار برای تلفن های Pixel نیز در همین تاریخ انجام خواهد شد.

البته این زمان ممکن است تغییر کند، چرا که گوگل هنوز تاریخ انتشار Android 12 را رسما مشخص‌ نکرده است.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص تاریخ عرضه اندروید 12 چیست ؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر