;
coinex

دانلود رایگان قسمت 91 سریال ستاره شمالی (Kuzey Yildizi) دوبله فارسی

طرفداران سریال‌های کمدی ترکی، دیدن ستاره شمالی را از دست ندهید. در ادامه برای دانلود رایگان قسمت 91 سریال ستاره شمالی (Kuzey Yildizi) دوبله فارسی با ما باشید.

یکی از سریال‌های محبوب ترکی که می‌تواند خنده بر لبان شما بیاورد و با شیطنت و کشمکش‌های بین عشاق شما را سرگرم کند، ستاره شمالی است. این سریال در سال 2019 به کارگردانی ارسوی گولر ساخته شده است.

در طور سریال، شما نه تنها از کاراکترها، بلکه از تماشای مناظر طبیعت زیبای این کشور نیز لذت خواهید برد. ما در ادامه لینک دانلود رایگان قسمت 91 سریال ستاره شمالی (Kuzey Yildizi) دوبله فارسی را در اختیار شما می‌گذاریم.

دانلود رایگان قسمت 91 سریال ستاره شمالی (Kuzey Yildizi) دوبله فارسی

دانلود سریال ترکی Kuzey Yildizi

داستان سریال ستاره شمالی درباره زندگی دختری با نام  یلدیز است که در روی یک تپه در یکی روستاهای دیدنی شهر اردو زندگی می‌کند. یلدیز زمانی که نوجوانی‌ بوده است عاشق پسری با نام کوزی می‌شود، آن‌ها به هم قول می‌دهند که زندگی آینده‌شان را با هم بسازند. به عشق هم  وفادار باشند.

پسر داستان، آرزویی دارد که برای رسیدن به آن، ییلدیز را تنها می‌گذارد، رویای کوزی مهندس شدن است و به همین دلیل از روستا می‌رود و عشقش به یلدیز را فراموش می‌کند. پس از چندین سال، کوزی در شهر به آرزویش می‌رسد و زندگی‌اش سر و سامان می‌دهد.

اما بعد از رفتن کوزی به شهر یلدیز هنوز به شدت عاشق او است و نمی‌تواند جز کوزی که فراموشش کرده به کسی فکر کند و حتی با گذشت 20 سال که دیگر کسی کوزی را به یاد نمی‌آورد، یلدیز هنوز عاشق عشق دوره‌ی نوجوانی خود است و حس عشقی که نسبت به کوزی داشته، هنوز تغییر نکرده است.

دانلود رایگان قسمت 91 سریال ستاره شمالی (Kuzey Yildizi)
دانلود رایگان قسمت 91 سریال ستاره شمالی (Kuzey Yildizi) / دانلود سریال ستاره شمالی قسمت 91 / دانلود سریال ترکی Kuzey Yildizi

در نهایت پس از ایجاد مشکلاتی برای کوزی و ورشکستگی، او با سه دختر نوجوانش به شهر زادگاهش برمی‌گردد و تصمیم می‌گیرد بقیه عمر خود را در روستا زندگی کند. وقتی که کوزی به روستا بازمی‌گردد هیچ یک از اهالی روستا برای آنکه او را خائن می‌دانند روی خوشی به او نشان نمی‌دهند.

یلدیز هم که در این بیست سال هیچ گاه عشق دیرین خود را از یاد نبرده است، از آمدن کوزی پس سال‌ها استقبالی نمی‌کند. او هنگامی که متوجه شد کوزی به روستا بازگشته است تمام ناراحتی‌ها و عذاب بیست ساله‌اش را سر کوزی خالی می‌کند.

برای دانلود قسمت 91 سریال ستاره شمالی دوبله فارسی ادامه مطلب را از دست ندهید. همینطور برای اطلاع از قسمت دیگر سریال‌ها نیز می‌توانید بر روی سریال های ترکی 2021 کلیک کنید تا تمامی مطالب سریال‌های ترکی تکراتو را مشاهده نمایید. برای دانلود و دسترسی سریع‌تر به سریال‌ها نیز می‌توانید در کانال تلگرامی ما عضو شوید.

بیشتر بخوانید:

دانلود رایگان قسمت 89 سریال ستاره شمالی (Kuzey Yildizi) دوبله فارسی

دانلود رایگان قسمت 90 سریال ستاره شمالی (Kuzey Yildizi) دوبله فارسی

دانلود دوبله فارسی سریال Kuzey Yildizi قسمت 91

دانلود رایگان قسمت 91 سریال ستاره شمالی (Kuzey Yildizi) دوبله فارسی
دانلود قسمت 91 سریال ستاره شمالی دوبله فارسی / دانلود دوبله فارسی سریال Kuzey Yildizi قسمت 91 / دانلود سریال ترکی ستاره شمالی
  • نام ترکی: Kuzey Yıldızı İlk Aşk
  • بازیگران: اسماعیل دمیرجی، آسلیهان گولر
  • کارگردان: ارسوی گولر
  • نویسنده: ارسوی گولر
  • زمان پخش: هر شب ساعت 22 از شبکه جم سریز
  • ژانر: درام، کمدی
  • محصول: 2019 ترکیه

 

دانلود سریال ترکی ستاره شمالی قسمت 91 از تلگرام با کیفیت 240p

دانلود دوبله فارسی قسمت 91 سریال ترکی ستاره شمالی از تلگرام با کیفیت 480p

فایل‌ها پس از پخش سریال به کانال تلگرام اضافه می‌شوند

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص دانلود رایگان قسمت 91 سریال ستاره شمالی (Kuzey Yildizi) چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر