;
coinex

زمان عرضه دنباله کالاف دیوتی مدرن وارفر مشخص شد

درحالی که الان همه توجه‌ها به Call of Duty: Vanguard از استودیو Sledgehammer جلب شده، اخیرا زمان عرضه دنباله کالاف دیوتی مدرن وارفر مشخص شده است.

جهان بازی که این روزها درگیر عرضه‌ی Call of Duty: Vanguard است اما بازی بعدی استودیو Infinity Ward احتمالا توجهات بیشتری از Vanguard به خود جلب می کند. دنباله مدرن وارفر برای همه دوستداران مجموعه کالاف دیوتی جذاب است.

زمان عرضه دنباله کالاف دیوتی مدرن وارفر مشخص شد

گویا قرار است دنباله‌ای برای Call of Duty: Modern Warfare 2019 ساخته شود و در سال ۲۰۲۲ انتشار خواهد یافت. اخبار ساخت این دنباله از Call of Duty از تام هندرسون افشاگر قابل اعتمادی که بارها اخبار درستی به ویژه درباره فرانچایزهای Call of Duty و بتلفیلد ارائه داده، نشر یافته است. هندرسون در توییتر خود نوشته است که نام رمزی کالاف دیوتی بعدی Project Cortez است و احتمالا دنباله Modern Warfare است.

زمان عرضه دنباله کالاف دیوتی مدرن وارفر مشخص شد

البته کلا این مسئله که اکتیویژن و Infinity Ward به دنبال ساخت دنباله این مجموعه باشند دور از ذهن نیست و در همه سال‌های پیش، بازی‌های مجموعه Modern Warfare از بزرگترین موفقیت‌های تجاری_کیفی Call of Duty بوده و الان نیز خواسته این دو استودیو برای ساخت دنباله نسخه ۲۰۱۹ کاملا معقول است.

در صورت صحت این خبر، احتمالا تا اواسط سال آینده خبری از دنباله Modern Warfare نخواهیم شنید چرا که اکتیویژن به سیاست صحبت نکردن درباره بازی‌های خود تا انتهای تابستان شهرت دارد.

به هر حال باید منتظر ماند و دید که این دنباله تا چه اندازه جذاب خواهد بود و آیا می‌تواند از سری فعلی جذاب تر باشد یا این که بر خلاف تصورها نسخه ضعیفی خواهد بود که حتی در سطح و اندازه نسخه‌های قبلی نباشد و به شکستی بزرگی تبدیل گردد. به هر حال آینده همه چیز را مشخص خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص زمان عرضه دنباله کالاف دیوتی مدرن وارفر چیست ؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر