;
coinex

تاریخ انتشار بازی Marvel’s Guardians of the Galaxy

ایداس مونترال اعلام کرده است که بازی Marvel’s Guardians of the Galaxy گلد شده است و سرانجام تاریخ انتشار بازی Marvel’s Guardians of the Galaxy منتشر شد.

ایام کرونا و همه‌ گیری آن باعث به تعویق افتادن مداوم انتشار بازی‌های رایانه‌ای شده است و شرایط هر روز سخت‌تر می‌شود طوری که اگر بازی به تعویق نیفتد جای تعجب دارد.

تاریخ انتشار بازی Marvel’s Guardians of the Galaxy

در بین انتشار بازی‌ها با تاخیرها مداوم در ایام کرونا، استودیوهایی نیز یافت می‌شود که همه‌ی سعی خود را کنند تا محصول تولیدی خود را به موقع به هوادارن و گیمرها تحویل دهند.

خبر خوبی که می‌خواهیم به شما بدهیم آن است که بازی Marvel’s Guardians of the Galaxy از استودیوی Eidos Montreal قرار نیست با تاخیر مواجه شود و به موقع عرضه خواهد شد.

تاریخ انتشار بازی Marvel’s Guardians of the Galaxy

اخیرا ایداس مونترال در توییتر متعلق به بازی نگهبانان کهکشان به طور رسمی اعلام نموده است که این بازی اکشن-ماجراجویی تک‌نفره اصطلاحا گلد شده و برای انتشار در تاریخ تعیین‌شده آماده است.

منظور از این توییت این است که مراحل اصلی ساخت بازی Guardians of the Galaxy به اتمام رسیده است و سازندگان مثل اکثر بازی‌های چندسال اخیر به احتمال زیاد فقط باید آپدیتی برای روز اول عرضه آماده کنند که باگ‌های بازی را برطرف کرده و بعضی از بخش‌های آن را مقداری بیشتر بهتر کند.

Marvel’s Guardians of the Galaxy در ۲۶ اکتبر یا همان ۴ آبان ماه برای پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، پی سی و سیستم ابری روی نینتندو سوییچ عرضه می‌شود. حال باید منتظر ماند و دید واقعا این استودیوی بازی سازی می‌تواند به وعده انتشار بازی خود در موعد مقرر عمل کند یا اتفاقاتی دیگر خواهد افتاد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص تاریخ انتشار بازی Marvel’s Guardians of the Galaxy چیست ؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر