;
coinex

پخش زنده والیبال ایران چین تایپه 26 شهریور 1400 [قهرمانی آسیا 2021]

پخش زنده والیبال ایران چین تایپه 26 شهریور 1400 را با ما ببینید. سروقامتان ایرانی در آخرین دیدار مرحله گروهی امروز از ساعت 10:30 صبح به وقت ایران به میدان میروند.

ملی پوشان کشورمان بعد از دو پیروزی پیاپی 3 بر 0 مقابل پاکستان و کره جنوبی حالا با اقتدار در صدر جدول گروه خود قرار دارد. جایی که چین تایپه اصلی ترین تعقیب کننده ملی پوشان است.

تیم ایران در سومین دیدار خود در این رقابت ها از راس ساعت 10:30 باید رقابت خود را با چین تایپه پیگیری کند. ملی پوشان در صورت برتری قابل چین تایپه با اقتدار از گروه خود صعود خواهند کرد. اما پخش زنده والیبال ایران و چین تایپه 26 شهریور 1400 را با ما ببینید.

پخش زنده والیبال ایران چین تایپه 26 شهریور 1400

عملکرد پرنوسان ملی پوشان ایرانی در جدال های مهم سالیان اخیر و عملکرد نه چندان موفق ملی پوشان تحت هدایت مربیان خارجی حواشی متعددی برای تیم ملی پدید آورده است.

سر دسته آخرین کودتا علیه مربی برجسته ولادیمیر آلکنو میلاد عبادی پور کاپیتان این روزهای تیم ملی بود که همواره عملکرد او مورد انتقاد دوستداران والیبال بوده است و تجربه نشان داده نقد عملکردش واکنش خوبی به همراه نخواهد داشت.

به لطف عبادی پور حالا تیم ملی جذاب سالیان اخیر بدون سعید معروف و با مربیان داخلی پا به رقابت های آسیایی گذاشته که قهرمانی و عدم قهرمانی در آن چندان توفیری در افتخارات والیبال ایران نخواهد داشت. حال باید دید تیم ملی جدید با کاپیتان جدید در رقابت های جدی تر چقدر موفق عمل می کند. برای تماشای پخش زنده والیبال ایران و چین تایپه 26 شهریور 1400 از لینک های زیر استفاده کنید:

نکته: لینک‌ها سالم و تست شده هستند. لطفا پنجره‌های پاپ‌آپ تبلیغاتی را ببندید و از تماشای بازی لذت ببرید!

لینک پخش زنده والیبال ایران و چین تایپه 26 شهریور 1400 شبکه سه

لینک پخش زنده والیبال ایران و چین تایپه 26 شهریور 1400 از Al Kass 

پخش زنده والیبال ایران چین تایپه 26 شهریور 1400 [قهرمانی آسیا 2021]
ساعت پخش والیبال ایران چین تایپه 26 شهریور 1400 / زمان پخش والیبال ایران چین تایپه 26 شهریور 1400
نظر شما در خصوص عملکرد تیم ملی والیبال چیست؟ پخش زنده بازی های دیگر را از صفحه پخش زنده تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر