;
coinex

موتورولا موتو E20 معرفی شد ؛ ارزان قیمت، خوش ساخت و زیبا

موتورولا موتو E20 معرفی شد موبایلی ارزان قیمت، خوش ساخت و زیبا که نظر مبت کاربران را جلب خواهد کرد. این موبایل برای اروپا و سایر نقاط جهان عرضه خواهد شد.

موتو E20 موتورولا با تراشه‌ی Unisoc T606، صفحه‌نمایش ۶/۵ اینچی و حافظه‌ی رم ۲ گیگابایتی معرفی شده است. موتورولا در سالیان اخیر عملکرد قابل قبولی در بازار گوشی های میان رده داشته و موفق عمل کرده است.

موتورولا موتو E20 معرفی شد

تلفن همراه جدید موتورولا به نام موتو E20 قیمتی ۱۰۰ یورویی دارد که آن را در شمار ارزان ترین گوشی های 2021 قرار می دهد. درواقع E20 از تلفن‌های هوشمند اقتصادی و مناسب موتورولا است که مشخصات سخت‌افزاری خوبی برای کاربران دارد.

طبق گزارش‌های منتشر شده، موتو E20 دارای صفحه‌نمایشی ۶/۵ اینچی با پنل LCD و رزولوشن HD پلاس است که در بالای صفحه‌نمایش بریدگی با طراحی آبشاری برای دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی قرار دارد. در پنل پشتی، ماژول دوربین دوگانه‌ای هست که دوربین اصلی آن ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین دیگر آن ۲ مگاپیکسل با قابلیت تشخیص میزان عمق در تصویر است.

موتورولا موتو E20 معرفی شد ؛ ارزان قیمت، خوش ساخت و زیبا

این موبایل مجهز به تراشه‌ی Unisoc T606 است که ۲ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی دارد و کاربر می‌تواند با کارت حافظه‌ی میکرو اس‌دی میزان حافظه‌ی ذخیره‌سازی را بیشتر کند. موتو E20 سیستم‌عامل اندروید ۱۱ گو دارد که نسخه‌ی ضعیف شده‌ی اندروید ۱۱ به حساب می‌آید.

موتورولا (Motorola) از بزرگ‌ترین شرکت‌های چندملیتی آمریکایی در حوزه‌ی ساخت سخت‌افزار، ریزپردازنده، تلفن همراه و دیگر وسایل ارتباطی است که در ژانویه ۲۰۱۱ به دو شرکت «موتورولا سلوشنز» و «موتورولا موبیلیتی» تقسیم شده است.

گوگل در ۲۹ ژانویه ۲۰۱۴ به طور رسمی فروش موتورولا با قیمت ۲٫۹۱ میلیارد دلار به شرکت لنوو را اعلام نمود که براساس آن، همه فناوری‌های موتورولا به لنوو داده شد. البته گوگل، مالکیت خود بر پتنت‌ها را حفظ نموده است و فقط مجوز استفاده شراکتی از بعضی از آن‌ها را به لنوو داده‌ است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص موتورولا موتو E20 معرفی شد چیست ؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر