;
coinex

تاریخ عرضه مایکروسافت آفیس 2021 مشخص شد

اسفند ماه سال پیش بود که مایکروسافت آفیس 2021 برای کاربران عادی و آفیس LTSC معرفی شد و اکنون نیز تاریخ عرضه مایکروسافت آفیس 2021 مشخص شده است.

مایکروسافت آفیس 2021 پارسال برای کاربران عادی و آفیس LTSC جهت استفاده تجاری معرفی شد و اکنون نیز قرار است برای سیستم عامل‌های ویندور و مک در ۱۳ مهر همزمان با ویندوز ۱۱ عرضه گردد.

تاریخ عرضه مایکروسافت آفیس 2021 مشخص شد

براساس تایید رسمی ردموندی‌ها، کانال سرویس بلند مدت مایکروسافت آفیس (LTSC) سیستم عامل ویندوز و مک در اختیار کاربران تجاری و دولتی قرار خواهد گرفت و ورژنی قفل شده بی نیاز به اشتراک آفیس ارائه خواهد شد.

نسخه LTSC آفیس برای کسب‌و‌کارهای تجاری و اداری یا کارخانه‌های تولیدی طراحی گشته است که در مقایسه با ورژن مایکروسافت ۳۶۵ با ویژگی‌های هوش مصنوعی و ابری عرضه نخواهد شد و قابلیت‌های جدیدی نیز نخواه داشت. علاوه بر این، مایکروسافت پنج سال از نسخه LTSC پشتیبانی می‌کند.

تاریخ عرضه مایکروسافت آفیس 2021 مشخص شد

مایکروسافت موارد زیر را نیز به نسخه LTSC آفیس ۲۰۲۱ افزوده است:

  • قابلیت Line Focus: قابلیت شبیه به «حالت خواندن» که جهت جلوگیری از حواس پرتی کاربران طراحی گشته است.
  • عملکرد XLOOKUP: به یافتن موارد مورد نظر در یک جدول یا محدوده در یک کاربرگ اکسل کمک خواهد کرد.
  • پشتیبانی از آرایه پویا: توابع جدیدی در اکسل که از آرایه‌های پویا استفاده خواهند کرد.
  • حالت دارک: همه برنامه‌های آفیس در این نسخه از حالت تاریک پشتیبانی خواهند کرد.

لازم به ذکر است که مایکروسافت همچنان استفاده از نسخه مایکروسافت ۳۶۵ را برای کسب‌و‌کارها و مصرف‌کنندگان توصیه کرده است. ردموندی‌ها همچنین به تازگی اولین افزایش قیمتشان را برای مایکروسافت ۳۶۵ و آفیس ۳۶۵ اعلام نمودند که از مارس ۲۰۲۲ اعمال خواهد شد.

البته تاکنون قیمت آفیس ۲۰۲۱ اعلام نشده است و فقط زمان عرضه آن مشخص است. احتمالا به زودی جزئیات بیشتری درباره آفیس ۲۰۲۱ انتشار خواهد یافت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص تاریخ عرضه مایکروسافت آفیس 2021 چیست ؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر