;
coinex

پوستر جدید فیلم Finch با بازی تام هنکس منتشر شد + تاریخ انتشار

پوستر جدید فیلم Finch با بازی تام هنکس منتشر شد که در این فیلم یک سگ و یک ربات و یک شهر پساآخرالزمانی خالی از سکنه دیده می‌شود.

چهار عنصر اصلی پوستر فیلم Finch، تام هنکس (Tom Hanks)، یک سگ، یک ربات و یک شهر پساآخرالزمان که خالی از سکنه هستند. این فیلم، یک فیلم علمی تخیلی است که قرار است 5 نوامبر (14 آبان 1400) در استریمر اپل تی‌وی پلاس پخش شود.

پوستر جدید فیلم Finch با بازی تام هنکس منتشر شد

داستان اصلی این فیلم درباره یک مخترع (هنکس) است که رباتی را می‌سازد تا مطمئن شود که سگش بعد از مرگ او همراهی خواهد داشت.  این فیلم نیز مانند بسیاری از فیلم‌های دیگر این دوران، با چندین بار تاخیر در پخش روبرو شد تا سرانجام مدیرعامل کمپانی اپل، تیم کوک (Tim Cook) آن را به محتوای اصلی خود که در استریمر اختصاصی این کمپانی است انتقال داد.

نکته جالب این که به طور اتفاقی مشابه این اتفاق برای فیلم دیگری از تام هنکس به نام فیلم Greyhound رخ داد و توسط استریمر اپل تی‌وی پلاس خریداری شد.

پوستر جدید فیلم Finch با بازی تام هنکس منتشر شد + تاریخ انتشار

در هر صورت قرار است این فیلم جدید پاسخ مخاطبان به تام هنکس را در یک داستان علمی-تخیلی آزمایش نماید. ژانر این فیلم از دسته ژانرهایی است که این بازیگر معمولا در آن‌ها بازی نمی‌کند ولی در فیلمی که دو تا از کاریزماتیک‌ترین کاراکتر‌های روی زمین حضور دارند چه چیزی می‌تواند غلط باشد.

کارگردان این فیلم، میگل سپاچنیک (Miguel Sapochnik)، کارگردان فیلم Repo Men و قسمت‌هایی از سریال‌های علمی-تخیلی Fringe، Revolution، Falling Skies و Altered Carbon، است و به این ژانر آشنایی دارد. نکته جالب توجه آن است که سپاچنیک کارگردانی قسمت Battle of the Bastards از فصل ششم سریال Game of Thrones را انجام داده که از معروف‌ترین بخش‌های این سریال است.

استریمر اپل تی‌وی پلاس هنوز هیچ تریلری از فیلم Finch پخش نکرده است. جدا از تام هنکس و سگش، کلب لندری جونز (Caleb Landry Jones) نیز در این فیلم بازی می‌کند. پوستر این فیلم نیز توسط کمپانی تولیدی استیون اسپیلبرگ (Steven Spielberg) و در حساب رسمی توییتر آن انتشار یافته است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص پوستر جدید فیلم Finch چیست ؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر