;
coinex

پخش زنده والیبال ایران و چین نیمه نهایی قهرمانی آسیا 2021 [27 شهریور 1400]

پخش زنده والیبال ایران و چین نیمه نهایی قهرمانی آسیا 2021 را با ما ببینید. دو تیم پیش از این در رقابت های گوناگونی رویاروی هم قرار گرفته اند.

والیبال ایران که بعد از حواشی بسیار ناشی از عملکرد ضعیف در لیگ جهانی و المپیک تجربه کرد، با خداحافظی کاپیتان محبوب و مردمی سعید معروف از تیم ملی پا به رقابت های قهرمانی آسیا 2021 گذاشته است و خوشبختانه تا اینجای کار عملکرد قابل قبولی داشته و حتی یک ست در تقابل های اخیر به رقبا نداده است. این تیم حال در نیمه نهایی و در اولین محک نسبتا جدی باید به مصاف چین برود. اما پخش زنده والیبال ایران چین 27 شهریور 1400 را با ما ببینید.

پخش زنده والیبال ایران و چین نیمه نهایی قهرمانی آسیا 2021

والیبال ایران مع حالا بازوبند کاپیتانی اش بر بازوی میلاد عبادی پورر!! است و نیمکت مربی گری اش به مربی داخلی سپرده شده، جاه طلبی های زیادی دارد. مربیان پر سروصدای داخلی که همواره منتقدان درجه یک مربیانی چون کواچ، لوزانو و حتی آلکنو بوده اند حال بالخره نماینده ای در قامت سرمربی تیم ملی دارد.

باید دید آیا این نماینده در قهرمانی اسیا موفق است؟ آن هم جایی که اگرچه شاید چین و کره اش دردسرساز نباشند، اما ژاپنی حضور دارد که در سالیان اخیر اصلا زیربار سروری ایران بر والیبال آسیا نشده و گاه و بیگاه در رقابت های لیگ جهانی و یا در المپیک اخیر به سختی با سروقامتان ایرانی پنجه در پنجه شده است.

ایران امروز و از ساعت 10:30 به مصاف چین می رود. تیمی که در 8 تقابل اخیر تنها یک ست از ملی پوشان گرفته و آخرین پیروزی اش هم به قهرمانی آسیا 2017 می رسد. چینی ها در سالیان اخیر از بازندگان بزرگ تقابل با ایران بوده اند. در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی، ژاپن و چین تایپه از ساعت 13:30 امروز به مصاف هم می روند و پیش بینی می شود ژاپن کار ساده ای برای صعود به فینال داشته باشد. اما پخش زنده والیبال ایران چین 27 شهریور 1400 را از لینک زیر ببینید:

پخش زنده والیبال ایران چین نیمه نهایی آسیا از شبکه ورزش

پخش زنده والیبال ایران چین نیمه نهایی آسیا از Al Kass

پخش زنده والیبال ایران و چین نیمه نهایی قهرمانی آسیا 2021 [27 شهریور 1400]
ساعت پخش والیبال ایران و چین نیمه نهایی قهرمانی آسیا 2021 / زمان پخش والیبال ایران و چین نیمه نهایی قهرمانی آسیا 2021 / ساعت شروع والیبال ایران و چین نیمه نهایی قهرمانی آسیا 2021
نظر شما در خصوص پخش زنده والیبال ایران و چین نیمه نهایی قهرمانی آسیا 2021 چیست؟ پخش زنده بازی های دیگر را از صفحه پخش زنده تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر