;
coinex

قابلیت Wave کلاب هاوس چیست و چگونه کار می کند؟

کلاب هاوس پس از پیشرفت هایی که داشت و استقبالی که از آن شد، تصمیم گرفته سر و سامانی به نرم افزارش بدهد. اکنون قابلیت Wave کلاب هاوس در حال رونمایی است.

به تازگی کلاب هاوس از قابلیتی پرده برداشته است که به وسیله آن می‌توانید دوستان خود را به اتاق تعامل دعوت نمائید. در ادامه با ما همراه باشید.

یکی از کارشناسان و محققان در فضای مجازی اسکرین شات‌هایی منتشر نموده است که از قابلیتی جدید برای دعوت دیگران در اتاق‌های گفتگوی صوتی خبر می‌دهد. این قابلیت که Waves نامیده شده است روی جنبه‌های معمولی و اجتماعی این اپلیکیشن متمرکز است.

قابلیت Wave کلاب هاوس

این قابلیت به کاربران امکان می‌دهد تا با فشردن دکمه‌ای که همان لوگوی خود کلاب هاوس است، برای نزدیکان خود دست تکان دهید و بدین وسیله آنها را به اتاق گفتگو دعوت نمائید. اگر دوستانتان به دست تکان دادن شما واکنش نشان دهند به طور خودکار وارد اتاق می‌شوند.

قابلیت Wave کلاب هاوس

کارشناسان کلاب هاوس می‌گویند که این ویژگی برای سوشال روم‌های این نرم‌افزار طراحی شده است اما باید تا قطعی شدن آن صبر کرد. پس از اینکه در عرض چند هفته و چند ماه عده بسیاری از کلاب هاوس استقبال نمودند، سازندگان آن به فکر بروزرسانی و افزودن قابلیت‌های جدید افتادند.

توسعه دهندگان کلاب هاوس بهبودهایی در این زمینه انجام دادند که می‌توان از قابلیت پشتیبانی صدای فضایی نام برد. به نظر می‌رسد که کلاب هاوس بیش از آنکه بخواهد فقط باشد، می‌خواهد کاربردهای آن را حرفه‌ای‌تر کند.

با روی کار آمدن کلاب هاوس در توئیتر بخشی با نام اسپیس و در دیسکورد نیز قسمتی با عنوان استیج چنلز معرفی شد و در حال حاضر رقابت تنگاتنگی میان آنها شکل گرفته است. قابلیت Waves از آن‌هایی است که می‌خواهد یک تجربه کاربری مفید و رضایت بخش را به ارمغان بیاورد و در حال حاضر باید در انتظار رونمایی از آن باشیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص قابلیت Wave کلاب هاوس چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر