;
coinex

بیشترین فالوور کلاب هاوس ؛ لیست بهترین اینفلوئنسرهای Clubhouse

همانطور که باید شنیده باشید این روزها نام کلاب هاوس به اندازه اینستاگرام و یا واتساپ تکرار می شود. این جستار به بیشترین فالوور کلاب هاوس اختصاص دارد.

خانه نشینی اجباری ناشی از کرونا بسیاری از افراد را به استفاده بیشتر از اینترنت و فضای شبکه های اجتماعی کشانده است. در این میان و در استفاده های مکرر از شبکه های اجتماعی، نام برخی اپلیکیشن ها که قبل از این کمتر شنیده می شد حالا بیشتر شنیده می شود.

در این میان اما برخی سرویس های نوظهور نیز وجود دارند که تا حد امکان سعی در تطبیق خود یا وضعیت فعلی و قطع ارتباطات حضوری دارند. بالطبع چنین سرویس هایی در کنار دیگر اپلیکیشن ها به سرعت رصد شده و مورد توجه قرار میگیرند.

یکی از سرویس های اینچنینی که هدف خود را احیای حس گفتگوهای جمعی و حضوری قرار داده است، اپلیکیشن پیام رسان صوتی کلاب هاوس است که در ادامه قصد داریم به ارائه برخی اطلاعات درباره افرادی با بیشترین فالوور در آن بپردازیم. با ما باشید.

بیشترین فالوور کلاب هاوس

لیست بهترین اینفلوئنسرهای Clubhouse

بالطبع و به مانند هر شبکه اجتماعی دیگری مانند اینستاگرام و فیسبوک که دارای قابلیت دنبال کردن باشد، در کلاب هاوس هم این سوال که بیشترین فالور از آن کیست پیش می آید. در تکراتو و پیش از این به تناسب محبوبیت به بیشترین فالوور در اینستاگرام و بیشترین فالوور در تیک تاک پرداخته بودیم. اما حال و در وضعیت فعلی و با محبوبیت روزافزون کلاب هاوس که پیش از این آن را به شما به خوبی معرفی کرده بودیم، قرار بر این گذاشتیم تا بیشترین فالوور کلاب هاوس را به شما معرفی کنیم.

در حال حاضر از این موضوع مطلع هستیم که شماری از چهره های شناخته شده دنیای فناوری و سلبریتی های مطرح شبکه های مختلف در این سرویس فعال هستند و اکانت کاربری دارند. بر همین اساس است که در جستار پیش رو به بیشترین فالوور کلاب هاوس خواهیم پرداخت. اما درباره کلاب هاوس توصیه می کنیم نگاهی به آموزش کار با کلاب هاوس، مالک کلاب هاوس کیست و دیلیت اکانت کلاب هاوس داشته باشید.

روهان سث

بیشترین فالوور کلاب هاوس ؛ لیست بهترین اینفلوئنسرهای Clubhouse
بهترین کلاب ها در اپلیکیشن Clubhouse
  • تعداد فالوور: 4.5 میلیون
  • آیدی: rohan

در مورد بیشترین فالوور کلاب هاوس نیز به مانند اینستاگرام، افراد رسمی و مرتبط با اپلیکیشن در صدر قرار دارند. همانطور که پیج رسمی اینستاگرام بیشترین فالوور را دارد، در اینجا نیز موسسان و بنیانگذاران کلاب هاوس با بیشترین فالوور در کلاب هاوس حضور دارند. در حال حاضر روهان سث و پل دیویدسون در رده های اول و دوم هستند.

رهان سث به مانند همکار خود، کارآفرینی از بی اریا سانفرانسیسکو و از فارغ التحصیلان دانشگاه استنفورد است. البته مالک واقعی اپلیکیشن کلاب هاوس را باید کمپانی آلفا اکسپلوریشن بدانیم.

بیشتر بخوانید: تنظیمات کلاب هاوس

 پل دیویدسون

بیشترین فالوور کلاب هاوس ؛ لیست بهترین اینفلوئنسرهای Clubhouse
بهترین کلاب ها در اپلیکیشن Clubhouse
  • تعداد فالوور: 4 میلیون
  • آیدی: paul

نفر دوم فهرست بیشترین فالوور کلاب هاوس نیز هم بنیانگذار این سرویس یعنی پل دیویدسون است. او در حال حاضر با فاصله ای چشمگیر در رده دوم این فهرست قرار دارد. دیویدسون نیز به مانند سث از منطق بی اریا و از فارغ التحصیلان دانشگاه استنفورد است.

در حال حاضر و با محبوبیت روافزون کلاب هاوس، شمار کاربران آن نیز همواره افزوده می شود و بدون شک همواره نام های شناخته شده تر با تعداد بیشتری فالوور در صدر قرار میگیرند.

بیشتر بخوانید: امنیت و هک کلاب هاوس

تیفانی هادیش

بیشترین فالوور کلاب هاوس ؛ لیست بهترین اینفلوئنسرهای Clubhouse
بهترین کلاب ها در اپلیکیشن Clubhouse
  • تعداد فالوور: 3.9 میلیون
  • آیدی: tiffanyhaddish1

همانطور که پیش از این نیز گفته بودیم، شماری از چهره های شناخته شده دنیای هنر و البته سلبریتی های شناخته شده در این شبکه اجتماعی جدید مشغول هستند و اتفاقا کمک زیادی به محبوبیت این روزهای کلاب هاوس کرده اند. یکی از این جمله سلبریتی ها نیز تیفانی هادیش، کمدین و بازیگر آمریکایی است که حالا در کلاب هاوس فالوورهای زیادی دارد و در شمار افرادی با بیشترین فالوور کلاب هاوس قرار میگیرد.

بعد از چند بازی در سریال های تلویزیونی به عنوان مهمان، هادیش برای بازی در نقش ویلیامز در NBC sitcom The Carmichael Show به شهرت رسید. دستیابی به موفقیت او در سال 2017 هنگامی رخ داد که در فیلم کمدی دختران سفر بازی کرد و تحسین بازی در نقش دینا را به دست آورد.

او برای کار به عنوان میزبان در یک قسمت شنبه شب ، Primetime Emmy Award را به دست آورد. در حال حاضر نیز در سریال TBS بازی می کند. او همچنین مدیر اجرایی و صداپیشگی توکا را در انیمیشن Adult Swim Tuca & Bertie به عهده دارد. در حال حاضر او در شمار بیشترین فالوور هنرمندان در کلاب هاوس است.

بیشتر بخوانید: رفع مشکل کلاب هاوس

مارک اندرسن

بیشترین فالوور کلاب هاوس ؛ لیست بهترین اینفلوئنسرهای Clubhouse
بهترین پیج های کلاب هاوس
  • تعداد فالوور: 3.6 میلیون
  • آیدی: pmarca

مارک اندریسن (متولد ۱۹۷۱ میلادی) یک کارآفرین، سرمایه‌گذار، مهندس نرم‌افزار و میلیاردر آمریکایی است که به بیشتر به دلیل ساخت موزائیک (نرم‌افزار مرورگر وب) و تأسیس شرکت نت‌ اسکیپ شناخته می‌شود. نت اسکیپ یک شرکت خدمات کامپیوتری است که در زمینه ارائه مجموعه نرم افزارهای اینترنتی، مرورگر وب، پورتال های وب  و خدمات اینترنتی فعالیت دارد.

این شرکت در سال 1994 توسط مارک اندرسون و جیمز اچ. کلارک در مانتین ویو کالیفرنیا راه اندازی شد. این شرکت با عرضه مرورگر نت اسکیپ و سپس راه اندازی بنیاد موزیلا، تا اواسط دهه 90 بالغ بر 90 درصد سهم استفاده از مرورگرهای وب را به خود اختصاص داده بود.

شرکت ای‌اوال در سال ۱۹۹۹ نت‌اسکیپ را با مبلغ ۱۰ میلیارد دلار خریداری کرد. نت‌اسکیپ در فاصله سال‌های ۱۹۹۹ تا ۲۰۰۶ روندی نزولی داشت، بگونه‌ ای که در اواخر این سال، میزان سهم بازار مرورگر این شرکت از ۹۰٪ درصد در ۱۹۹۵، به کمتر از ۱٪ درصد در سال ۲۰۰۶ تنزل کرد و بخش اعظم بازار را اینترنت اکسپلورر از آن خود نموده بود. دفتر مرکزی این شرکت در شهر دالاس، ویرجینیا، ایالات متحده آمریکا قرار دارد.

بیشتر بخوانید: دانلود کلاب هاوس آیفون

جرد لتو

بیشترین فالوور کلاب هاوس ؛ لیست بهترین اینفلوئنسرهای Clubhouse
بیشترین فالوور هنرمندان در کلاب هاوس
  • تعداد فالوور: 3.5 میلیون
  • آیدی: jaredleto

از دیگر چهره های سرشناس و پرسر و صدای این روزهای کلاب هاوس که در فهرست افرادی با بیشترین فالوور کلاب هاوس جا دارد، باید از جرد لتو یاد کرد. لتو در حال حاضر یکی از محبوب ترین بازیگران سینماست که قرار است شاهد نقش آفرینی او در شماری از بهترین فیلم های 2021 باشیم.

جرد جوزف لتو به عنوان یکی از افراد با بیشترین فالوور هنرمندان در کلاب هاوس متولد 26 دسامبر 1971 بازیگر و موسیقی دان آمریکایی است. جرد لتو در ۲۶ دسامبر ۱۹۷۱ در ایالت لوئیزیانای ایالات متحده آمریکا متولد شد، پدربزرگش اصالتاً از اسپانیایی ‌های لوئیزیانا بود، مادرش کنستانت یک عکاس است، او همچنین دو برادر ناتنی از ازدواج دوم پدرش دارد، در سال‌های ۱۹۹۶ و ۱۹۹۷ لتو دو بار به‌عنوان یکی از پنجاه چهرهٔ زیبای جهان در مجلهٔ پیپل انتخاب شد.

او پس از شروع کار خود با حضور در تلویزیون در اوایل دهه 90 میلادی، با بازی در نقش اردن کاتالانو در مجموعه تلویزیونی به اصطلاح زندگی من در 1994 شناخته شد.

او نوازنده گروه راک ترتی سکندز تو مارس بود و پیش از مطالعه آکادمیک هنر، به عنوان مدل بازیگر شناخته می شد. فیلم های معروفی که او در آنها بازی کرده عبارتند از دختر، از هم گسیخته، روانی آمریکایی، حوخه انتخار، الکساندر، مرثیه ای برای یک رویا، ارباب جنگ و آقای هیچکس است.

از جوایز مهم او در عرصه بازیگری می‌توان به برنده اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد و برنده جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر نقش مکمل مرد و برنده جایزه سینمایی و تلویزیونی ام‌تی‌وی برای فیلم باشگاه خریداران دالاس نام برد نقطه قابل توجه اینکه جرد لتو برای بازی در این فیلم بیش از ۳۰ پوند (۱۴ کیلوگرم) وزن کم کرده بود.

بیشتر بخوانید: بیو کلاب هاوس

ون جونز

بیشترین فالوور کلاب هاوس ؛ لیست بهترین اینفلوئنسرهای Clubhouse
بهترین پیج های کلاب هاوس
  • تعداد فالوور: 3.3 میلیون
  • آیدی: van

ون جونز مفسر، وکیل، نویسنده و روان شناس برجسته ای است که حالا مدتهاست در مرکز وجهات قرار دارد. او با سخنرانی های آنلاین در روزهای کرونایی و البته پیش از آن با تالیف کتاب تحلیل رفتار متقابل که یکی از بهترین کتاب های روانشناسی شناخته شده بود.

این روزها ون جونز که طرفداران زیادی هم دارد برخی از جلسات گفتگوی خود با دنبال کنندگانش را در کلاب هاوس برگزار می کند که سبب شده تا بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرد و به یکی از افراد با بیشترین فالوور کلاب هاوس بدل شود.

تحلیل رفتار متقابل مفهوم نظریه ای جدید در روان شناسی است که با استفاده از آن می توان گام ‌های مؤثری در شناخت و درمان شخصی و رشد روحی روانی برداشت. همچنین این نظریه در بهبود روابط انسانی کاربردهای مؤثری دارد. این کتاب آخرین یافته‌ها و نظریات دانشمندان طراز اول این رشته را معرفی کرده است و روش‌های بسیار پیشرفته و جدیدی در مورد رفتار و تحلیل رفتار متقابل را به گونه‌ای علمی بیان کرده است و نیز با هر نوع توضیح مطالب علمی، تمرین‌های خاص آن مطلب را نیز به همراه دارد.

بیشتر بخوانید: عکس پروفایل کلاب هاوس

بن هورویتز

بیشترین فالوور کلاب هاوس ؛ لیست بهترین اینفلوئنسرهای Clubhouse
بهترین پیج های کلاب هاوس
  • تعداد فالوور: 3.2 میلیون
  • آیدی: bentonio

هورویتز هم یک کارافرین فعال در سیلیکون ولی است و هم یک نویسنده موفق با کتاب معروف سختی کارهای سخت. او بنیانگذار شرکت اندرسون هورویتز است و صاحب وبلاگی با 10 میلیون نفر خواننده و در حال حاضر از افرادی با بیشترین فالوور کلاب هاوس.

در کتاب معروف خود The Hard Thing About Hard Things که در فارسی با نام سختی کارهای سخت او به عنوان یک فرد باتجربه در کارهای مدیریتی به داستان زندگی شخصی خود از تاسیس، راه اندازی، خرید و فروش و مدیریت و سرمایه گذاری در شرکت های مبتنی بر فناوری برای خوانندگان میگوید. هدف نویسنده از این ترسیم، ارائه‌ی توصیه‌های ضروری و عملی است که بنا به تجربه آموخته و هیچ مدرسه و دانشگاه کسب ‌و کاری به آن نمی ‌پردازد.

افراد زیادی درباره عالی ‌بودن راه‌اندازی و اداره‌ کسب ‌و کار صحبت کرده ‌اند، اما شاید هیچ‌ کدام به‌اندازه‌ بن هورویتز صادقانه و شفاف درباره‌ شدت سختی این کار سخنی نگفته باشند. بن هورویتز، طرفدار سرسخت آهنگ ‌های رپ است که با ترانه ‌های آهنگ‌ های مورد علاقه ‌اش، درس ‌های شغلی را تقویت می ‌کند. او سختی کارهای سخت در شرایط سخت را برای مدیرعامل، توصیف و با بیان راه ‌حل‌ های عملی خویش، تلاش می‌ کند او را در این راه یاری دهد. بنابراین خواندن این کتاب برای هر مدیرعامل و مؤسس شرکت و هر کسی که قصد راه‌اندازی کسب‌وکار خودش را دارد، ضروری به‌ نظر می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

افزایش فالوور کلاب هاوس

کد دعوت رایگان کلاب هاوس

اندرو چن

بیشترین فالوور کلاب هاوس ؛ لیست بهترین اینفلوئنسرهای Clubhouse
بهترین کلاب ها در اپلیکیشن Clubhouse
  • تعداد فالوور: 3.1 میلیون
  • آیدی: andrew

اندرو چن به عنوان اداره کننده یکی از بهترین پیج های کلاب هاوس یک سهامدار عمده و مدیر ارشد در شرکت اندرسون هورویتز است. پیش از این نیز اشاره کرده بودیم که بن هورویتز به عنوان بنیانگذار این شرکت خود از دارندگان یکی از بهترین پیج های کلاب هاوس است و اینکه دو تن از مدیران ارشد این شرکت در فهرست ما هستند در نوع خود جالب است.

اما آقای چن در حوزه تکنولوژی هایی از جمله شبکه های اجتماعی، بازارفروش، سرگرمی و بازی فعالیت دارد. فارغ از این او به عنوان عضو هیئت مدیره در شرکت های Hipcamp, SandboxVR, Singularity6, Sleeper, Snackpass, Substack, and Virtual Kitchen فعالیت دارد.

اندرو همچنین از نویسندگان پرکار و فعال در عرضه موبایل، معیارهای اساسی رشد در این حوزه و افزایش توانایی کاربران است. در طول دهه گذشته او این موضوعات را در وبسایت اختصاصی به نام خودش پوشش داده است.

او همچنین نویسنده کتابی با عنوان The Cold Start Problem است که به چگونگی راه اندازی، رشد و توسعه شرکت ها و کسب و کارهای نوپا می پردازد. او همچنین یکی از اعضای Reforge است که برنامه هایی برای رشد متخصصان بازاریابی، فروش کالا و خدمات و اطلاعات ارائه می کند.

بیشتر بخوانید: اپلیکیشن کلاب هاوس چیست

هری استبینگز

بیشترین فالوور کلاب هاوس ؛ لیست بهترین اینفلوئنسرهای Clubhouse

  • تعداد فالوور: 2.6 میلیون
  • آیدی: harrystebbings

ار دیگز افرادی با بیشترین فالوور کلاب هاوس باید از هری استبینگز یاد کرد. 24 سال و ساکن لندن و میزبان پادکست صوتی Twenty Minute VC که حالا کلاب هاوس را بستری مناسب برای فعالیت خود تشخیص داده است. او مدتی است که در اندیشه راه اندازی یک صندوق micro VC با 8.3 میلیون دلار سرمایه است. این طرح با نام 20VC سرمایه گذاری در استارتاپ های ایالات متحده در مراحل مختلف در کنار سایر سرمایه گذاران.

استبینگز زمان زیادی را صرف صحبت با سرمایه گذاران و سرمایه گذاری می کند. او همچنین در Stride.vc نیز که شرکتی تاسیس شده در سال 2018 است مشغول است. از سوی دیگر تلاش استبینگز روی بازار آمریکا متمرکز است و در موقعیتی که به نظر میرسد شکل یک صندوق کوچک معمولی است قرار گرفته است. صندوق های خرد ، همانطور که از نام آن پیداست ، معمولاً زیاد نیستند ، اما هدف آنها این است که با ارائه سایر مهارت های موجود در مخلوط با سرمایه گذاری های کوچکتر ، پانچ را جمع کنند. این مفهوم در طی چند سال گذشته محبوبیت زیادی یافته است.

بیشتر بخوانید: دانلود کلاب هاوس اندروید

کتی استنتون

بیشترین فالوور کلاب هاوس ؛ لیست بهترین اینفلوئنسرهای Clubhouse
بهترین کلاب ها در اپلیکیشن Clubhouse
  • تعداد فالوور: 2.6 میلیون
  • آیدی: katie

از دیگر چهره های نسبتا شناخته شده دنیای فناوری که این روزها در کلاب هاوس فعال است و با شمار بالای فالوور در زمره افرادی با بیشترین فالوور کلاب هاوس شناخته می شود باید از کتی استنتون یاد کرد. شاید او را به خوبی نشناسید، خب حق هم دارید.

او از جمله مدیران ارشد توییتر بود که در سال 2016 به همراه سه تن دیگر از مدیران توییتر ناگزیر به استعفا از سمت خود شد. برخی می گویند این یک استعفا و تصمیم شخصی بوده است، اما همزمانی این 4 استعفا و تغییرات اساسی در کار توییتر سبب شده تا برخی گمان برند که جک دورسی این افراد را به استعفا مجبور کرده و در واقع این یک استعفای صوری بوده و در واقعیت چیزی جز اخراج رسمی نبوده است.

بیشتر بخوانید: دانلود کلاب هاوس برای کامپیوتر

اریک تورنبرگ

بیشترین فالوور کلاب هاوس ؛ لیست بهترین اینفلوئنسرهای Clubhouse

  • تعداد فالوور: 2.6 میلیون
  • آیدی: erik

اریک تورنبرگ هم از نام های کم تر شناخته شده دنیای مدرن است. او از معتقدان واقعی به قدرت شبکه سازی است و در این باره هم می نویسد و هم سمینار برگزار می کند. او را عموما به دلیل ساماندهی رویدادهای عظیم و البته گفتگوهای صمیمانه با برخی چهره های شناخته شده می شناسند.

اریک کار خود را در میشیگان آغاز کرد و با ایجاد rapt.fm به سرعت قادر به ایجاد شبکه ای از 500 استارتاپ شد. همین مضووع سبب شد تا او به Product Hunt. برود و پادکست اختصاصی خود یعنی را به همین نام آغاز کند. او در حال حاضر مالک چندین شرکت مهم یعنی Omni, Metaverse, Bot.me, and Tribe.pm می باشد.

بیشتر بخوانید: دعوتنامه کلاب هاوس چیست

سم آلتمن

بیشترین فالوور کلاب هاوس ؛ لیست بهترین اینفلوئنسرهای Clubhouse

  • تعداد فالوور: 2.5 میلیون
  • آیدی: sama

سم آلتمن با نام کامل ساموئل اچ آلتمن زاده 22 آپریل 1985 یک برنامه نویس، وبلاگ نویس، کارآفرین و سرمایه گذار خطرپذیر اهل آمریکاست که از جمله افرادی با بیشترین فالوور کلاب هاوس است. او مدیر شتابدهنده وای کامبینیتر و نیز از اعضای هیئت مدیره مؤسسه غیرانتفاعی اوپن ای‌آی است. سم آلتمن در شهر سنت لوئیس میسوری بزرگ شده و در همانجا بود که نخستین رایانه خود را در 8 سالگی خرید.

برای مدتی در دانشگاه استنفورد و در رشته علوم رایانه تحصیل کرد اما در سال 2005 از تحصیل انصراف داد. آلتمن در 19 سالگی شرکت لوپت را بنیانذاری کرد. لوپت یک شبکه اجتماعی ویژه گوشی‌های هوشمند برای به اشتراک‌گذاری کاربر بود. این شرکت بعدها و در سال 2012 توسط گرین دات به قیمت 43 میلیون دلار خریداری شد.

آلتمن در سال 2014 به سمت مدیرعاملی وای کامبینیتر منصوب شد. جالب اینجاست که وای کامبینیتر در سال ۲۰۰۵، در همان نخستین دوره جذب، بر روی شرکت آلتمن سرمایه‌گذاری کرده بود.

آلتمن در سال ۲۰۱۴ در وبلاگ خود نوشت که مجموع ارزش شرکت‌هایی که وای کامبینتر بر روی آنها سرمایه‌گذاری کرده از ۶۵ میلیارد دلار گذشته است. گفتنی شرکت‌های معروف نظیر ایر بی‌ان‌بی، دراپ باکس، زنفیتس و استرایپ نیز در میان همین شرکت‌ها قرار دارند. آقای التمن در سال ۲۰۱۶ نیز اعلام کرد که او مدیرعامل گروه وای سی خواهد بود که دربردارنده وای کامبینتر و نیز واحدهایی دیگر است. آلتمن ابزار امیدواری می‌کند که بتواند وای کامبینتر را گسترش داده تا در نهایت هر سال این مجموعه بتواند بر روی ۱۰۰۰ شرکت جدید سرمایه‌گذاری کند.

در پایان توصیه می کنیم برای استفاده از کلاب هاوس در پلتفرم های مختلف دانلود کلاب هاوس برای مک و لینوکس و دانلود کلاب هاوز (Clubhouze) برای اندروید را ببینید. همچنین می توانید اخبار کلاب هاوس در ایران را دنبال کنید یا خرید دعوتنامه کلاب هاوس یا بلاک کردن در کلاب هاوس را ببینید.

همچنین برای آموزش هایی درباره این سرویس می توانید به آموزش ضبط صدا در کلاب هاوس و آموزش ساخت روم در کلاب هاوس نگاهی داشته باشید.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: statista

نظر شما درباره بیشترین فالوور کلاب هاوس چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر