;
coinex

حل مشکل دعوتنامه کلاب هاوس ؛ با کار نکردن کد دعوت Clubhouse چه کنیم؟

حل مشکل دعوتنامه کلاب هاوس ؛ با کار نکردن کد دعوت Clubhouse چه کنیم؟ در ادامه سلسله مقالات کلاب هاوس در تکراتو به این موضوع خواهیم پرداخت. با ما باشید.

کلاب هاوس یکی داغ ترین موضوعات شبکه های مجازی در چند هفته گذشته بوده است. اما این شبکه اجتماعی جدید چیست؟ کلاب هاوس یک برنامه جدید شبکه اجتماعی است که بر روی گفتگوی صوتی و تماس های کنفرانسی تمرکز دارد. کلاب هاوس برخلاف دیگر پلتفرم های شبکه های اجتماعی تنها دارای چت صوتی است که کاربران در آن می توانند به بحث و گفتگو یا گوش دادن به پادکست بپردازند.

چیزی که این شبکه اجتماعی را منحصر به فرد می کند این است که ورود به این پلتفرم تنها از طریق دعوتنامه امکان پذبر است. اگر کاربر کلاب هاوس بوده باشید احتمالا با مشکل کار نکردن کد دعوت Clubhouse مواجه شده اید. بیشتر اوقات مشکلات موجود در سرورهای کلاب هاوس دلیل این خطا است، اما ممکن است شما برای حل مشکل دعوتنامه کلاب هاوس نیاز به انجام کارهای دیگری داشته باشید ما در این مقاله 9 روش احتمالی برای حل این مشکل را به شما آموزش خواهیم داد.

حل مشکل دعوتنامه کلاب هاوس ؛ با کار نکردن کد دعوت Clubhouse چه کنیم؟

شبکه اجتماعی کلاب هاوس یا پیامرسان صوتی کلاب هاوس که این روزها بسیار محبوب شده است، قابلیت های متنوع و متعددی را در اختیار کاربران می گذارد. در این شبکه اجتماعی شما می توانید روم یا کلاب بسازید و یا با دیگر کاربران درباره مسائل گوناگون صحبت کنید.

کلاب هاوس که حالا ترند اصلی سیلیکون ولی و پرطرفدارترین شبکه اجتماعی محسوب می شود، اولین بار با نام ایلان ماسک ترند شد. ایلان ماسک میزبان یک گفتگوی صوتی بود و باعث شد نام کلاب هاوس بیش از همیشه تکرار شود. در ادامه قصد داریم به بحث دعوتنامه کلاب هاوس و حل مشکل دعوتنامه کلاب هاوس بپردازیم.

دعوت نامه کلاب هاوس مهمترین و تنها کلید ورود به این سرویس است. شما بعد از دانلود کلاب هاوس آیفون ممکن است بتوانید با خرید دعوتنامه کلاب هاوس یا کد دعوت رایگان کلاب هاوس به طریقی به دعوتنامه کلاب هاوس دست یابید.

دعوت نامه کلاب هاوس مهمترین راه ورود به این شبکه اجتماعی است. اما گر بعد از پیدا کردن دعوت نامه در عضویت در اپلیکیشن مشکلی داشتیم چه باید بکنیم؟ بسیاری از کاربران از عدم دریافت کد تاییدیه اپلیکیشن و یا حتی مشکلاتی در دعوت نامه گفته اند و در جستار پیش رو تصمیم داریم به حل مشکل دعوتنامه کلاب هاوس بپردازیم.

سرورهای کلاب هاوس را بررسی کنید.

همانطور که اشاره کردیم، مشکل کار نکردن کد دعوت Clubhouse بیشتر اوقات مربوط به سرور این شبکه اجتماعی است. بنابراین اگر این مشکل به وجود آمد در اولین اقدام سری به حساب رسمی توییتر آنها بزنید و ببینید که آیا آنها بیانیه‌ای در مورد این موضوع منتشر کرده اند یا خیر. اگر سرورهای آنها خراب باشد برای حل مشکل دعوتنامه کلاب هاوس چاره ای جز صبر کردن ندارید.

حل مشکل دعوتنامه کلاب هاوس
رفع مشکل کلاب هاوس

شماره گیرنده دعوتنامه را بررسی کنید.

دعوت نامه های کلاب هاوس از طریق شماره تلفن پیامک ارسال می شود. برای اینکار، باید شماره تلفن گیرنده خود را تایید کنید و از درست بودن آن اطمینان حاصل نمایید، همچنین باید کد کشور مخاطبینی که می خواهید دعوت کنید را در نظر بگیرید. هر دعوتنامه به طور پیش فرض با کد 1+  کشور آمریکا ارسال می شود. بنابراین یکی کارهایی که برای حل مشکل دعوتنامه کلاب هاوس باید بکنید، بررسی کردن شماره گیرنده دعوتنامه است.

حل مشکل دعوتنامه کلاب هاوس
رفع مشکل کلاب هاوس

مطمئن شوید که دعوتنامه دارید

اگر مشکل کار نکردن کد دعوت Clubhouse دارید، سری به اکانت خود بزنید و ببینید که دعوتنامه‌ای برای شما مانده است یا خیر. درست است که کلاب هاوس یک پلتفرم مبتنی بر دعوت است، اما کاربران کلاب هاوس دارای دعوتنامه های نامحدود برای ارسال به دوستان خود نیستند.

اگر به تازگی ثبت نام کرده اید، فقط می توانید دو دعوتنامه ارسال کنید، از آنجا که این برنامه هنوز در مرحله بتا است، توسعه دهندگان تصمیم گرفتند تعداد کاربران موجود در این پلتفرم را محدود نمایند.

برای حل مشکل دعوتنامه کلاب هاوس و بررسی تعداد دعوتنامه ها باید مراحل زیر را دنبال کنید:

  • ابتدا برنامه کلاب هاوس را در دستگاه Ios خود باز کنید.
  • اکنون، از بالای صفحه روی دکمه Message/Mail کلیک کنید.
  • نهایتا می توانید دعوتنامه های باقی مانده را در بالا صفحه نمایش خود مشاهده نمایید.
حل مشکل دعوتنامه کلاب هاوس
رفع مشکل کلاب هاوس

یادآوری ارسال کنید.

اگر گیرنده دعوتنامه به صورت تصادفی این دعوت را حذف کند، شما می توانید از طریق برنامه برای او یادآوری ارسال کنید تا دوباره به پیوند دعوت دسترسی پیدا کند.

برای حل مشکل دعوتنامه کلاب هاوس و کار نکردن کد دعوت Clubhouse از طریق ارسال یادآوری باید مراحل زیر را دنبال کنید:

  • ابتدا وارد برنامه کلاب هاوس شوید.
  • سپس بر روی دکمه Message/Mail زده
  • و در آخر بر روی See Pending Invites بزنید و دکمه Send Reminder  را کلیک کنید.
حل مشکل دعوتنامه کلاب هاوس
رفع مشکل کلاب هاوس

وی پی ان خود را خاموش کنید.

وی پی ان ها برنامه های ثالثی هستند که بر روی دستگاه شما تصب می شوند تا امنیت شبکه شما را تامین نمایند، اینکار از طریق فیلترکردن داده ها و تغییر آدرس IP امکان پذیر می شود، با اینحال این فرآیند می تواند باعث کم شدن سرعت و تاخیر شده و ایجاد اتصال پایدار با سرورهای کلاب هاوس را برای دستگاه شما دشوار کند. بنابراین برای حل مشکل دعوتنامه کلاب هاوس VPN خود را غیر فعال کنید و دعوت دیگری را ارسال نمایید تا متوجه شوید کار نکردن کد دعوت Clubhouse رفع شده است یا خیر.

حل مشکل دعوتنامه کلاب هاوس
رفع مشکل کلاب هاوس

اینترنت خود را چک و ریست کنید.

مسائل مربوط به اینترنت می تواند یکی دیگر از دلایل کار نکردن کد دعوت Clubhouse باشد. برای دانستن این مسئله بد نیست از طریق سایت Fast.com یک تست سرعت و پهنای باند انجام دهید.

اگر آزمایش اینترنت نشان داد که شبکه شما بی ثبات است، روتر خود را مجددا راه اندازی کنید تا پیوند بین سرورهای ارائه دهنده خدمات و روتر رفرش شود. پورت روتر خود را از برق جدا کنید و اجازه دهید 10 ثانیه استراحت کند. پس از آن، کابل برق را دوباره وصل کنید تا روتر خود را دوباره ری استارت کند. پس از انجام اینکارها تست دیگری انجام دهید تا متوجه شوید همه چیز مرتب شده است یا خیر. شاید با اینکار توانستید مشکل دعوتنامه کلاب هاوس را رفع کنید.

از ترانزیستور استفاده کنید.

اگر به دلیل محدودیت نمی توانید همه دوستان خود را به کلاب هاوس دعوت کنید از پلتفرم دیگری مانند ترانزیستور استفاده نمایید. ترانزیستور اپی برای میزبانی پادکست است در آن می توانید صدای خود را ضبط کرده و در پلتفرم های دیگری مثل Apple Podcasts، Google Podcasts و یا Spotify  منتشر کنید. این اپلیکیشن یک جایگزین عالی برای کلاب هاوس است که همگی بدون محدودیت می توانند در آن فعالیت کنند.

کلاب هاوس را دوباره نصب کنید.

خطاهای تصادفی می توانند بدون هشدار در برخی از پلتفرم ها رخ دهند و باعث خراب شدن پرونده هایی در برنامه شود. اگر این اتفاق بیقتد، می توان انتظار داشت برخی از ویژگی های کلاب هاوس به درست کار نکند.

برای رفع این مشکل توصیه می کنیم دوباره برنامه را در دستگاه Ios خود نصب کنید برای اینکار باید:

  • ابتدا به صفحه اصلی دستگاه خود بروید و کلاب هاوس را در لیست برنامه های پیدا کنید
  • پس از آن روی آیکون آن فشار دهید تا منوی گزینه های نشان داده شود.
  • در آخر روی Delete ضربه بزنید تا کلاب هاوس حذف شود.

وقتی برنامه را پاک کردید به اپ استور رفته و برنامه را دوباره دانلود کنید.

حل مشکل دعوتنامه کلاب هاوس
رفع مشکل کلاب هاوس

مشکل را به کلاب هاوس گزارش دهید.

اگر دعوتنامه برنامه کلاب هاوس برای شما هنوز کار نکرد، پیشنهاد می کنیم به افراد حرفه ای اجازه دهید مسئولیت را بر عهده بگیرند. برای اینکار به صفحه پشتیبانی کلاب هاوس مراجعه کرده و در مورد مشکلی که برایتان پیش آمده فرم مربوط را ارسال نمایید. مطئمن شوید که فرم را به درستی پر کرده و در صورت امکان تصویر مربوط به مشکل را ضمیمه کنید تا ارزیابی آن از نظر تیم پشتیبانی آسان باشد.

امیدوارم راهنمایی که ما به شما ارائه دادیم توانسته باشد، به برخی از شما یاری رسانده باشد. اگر همچنان مسئله و یا سوالی دارید ما از شنیدن آن بسیار خوشحال خواهیم شد.

تفاوت کلاب هاوس با سایر شبکه های اجتماعی چیست؟

شبکه اجتماعی کلاب هاوس به عنوان یک پلتفرم جدید با قابلیت هایی نوین به کاربران اجازه می دهد تا به صورت ریل تایم با یکدیگر چت صوتی داشته باشند، داستان های خود را با هم به اشتراک بگذارند و در مورد همکاری های حرفه ای و ایده هاشان با هم گفتگوی جدی داشته باشند.

با کلاب هاوس، فضای گفتگوهای صوتی مجازی، رنگ و بویی تازه خواهد گرفت. تا امروز، شاید تعیرف اجتماعی بودن در شبکه های اجتماعی رایج مانند توییتر، واتساپ یا تلگرام گفتگوهای متنی خسته کننده و فرسایشی بود.  پیش از این در تکراتو به آموزش کار با کلاب هاوس پرداخته بودیم ک توصیه می کنیم برای آموزشی دقیق و کامل از کلاب هاوس به آن نگاهی داشته باشید.

تفاوت کلاب هاوس اما با روند رایج، از میان برداشتن متن، عکس و حتی ویدیو و تاکید صرف بر صوت و ارتباط صوتی است. همچنین همه چیز در کلاب هاوس زنده و به صورت همزمان رخ می دهد. در کلاب هاوس فضای گفتگو حس واقعی بودن بیشتری را القا می کند. اما فراغ از این محدودیت عضویت در کلاب هاوس نیز در اقبال عمومی بسیار به آن بی اثر نبوده است. البته باید بدانید که با دانلود کلاب هاوز (Clubhouze) برای اندروید می توانید به عضویت غیررسمی کلاب هاوس در بیایید.

اما برای عضویت رسمی در کلاب هاوس در حال حاضر مشکل اصلی دریافت دعوتنامه است. تنها کابرانی می توانند به استفاده از کلاب هاوس اقدام کنند که یکی از اعضای فعلی اپلیکیشن آنها را به این سرویس دعوت کند. به نظر میرسد مسئله صرفا خاص بودن اپلیکیشن نیست و گزینه دعوتنامه صرفا به این دلیل پیشنهاد نشده است. بلکه مسئله دعوتنامه ناشی از ضعف سرورهای کلاب هاوس و نبود زیرساخت های لازم ناشی می شود.

روم در کلاب هاوس چیست؟

شاید گمان کنید با دانلود و دریافت دعوتنامه و عضویت در این سرویس، همه چیز تمام شده و به سادگی می توانید از کلاب هاوس استفاده کنید. اما پیش از آن لازم است تا با برخی قابلیت های اساسی کلاب هاوس آشنا شوید. یکی از مهمترین این قابلیت ها، قابلیت روم یا اتاق هاست.

چت روم های کلاب هاوس جایی هستند که اصلی ترین اتفاقات کلاب هاوس در آنها رخ می دهد. مانند اینکه در یک کنفرانس رسمی باشید و در راهروها در حال قدم زدن هستید و از هر دری که درون را میبینید، مکالمات خاصی در حال انجام است. این دقیقا همان چیزی است که کلاب هاوس از آن تقلید کرده است.

اتاق هایی از کلاب هاوس که در راهروها در دسترس هستند عمومی محسوب می شوند و عضویت در آنها برای هرکسی ممکن است. البته اتاق های خصوصی با محدودیت عضویت نیز وجود دارد. به علاوه خود شما نیز می توانید اتاق بسازید که می توانید با آموزش ساخت روم در کلاب هاوس نسبت به آن مبادرت ورزید. با این توضیحات امیدواریم که به شناخت جامع و دقیقی از کلاب هاوس رسیده باشید.

کلاب هاوس چرا اینقدر محبوب شده است؟

همانطور که پیش از این نیز اشاره کرده بودیم، همه سروصداهای اخیر به مرکزیت نام ایلان ماسک جریان یافته است. او حالا یادگرفته که از نام خود برای قدرت بخشیدن به هر کسب و کاری استفاده کند و طی سال 2020 و اوایل سال 2021 دوبار به طور جدی اینکار را کرده است.

در درجه اول و در اواخر سال 2020 بود که توییت ها و اظهارنظرهای ماسک درباره ارزهای دیجیتالی خصوصا دوج کوین و بیت کوین روند رو به رشد این ارزها را تسریع کرد. در درجه بعدی و با سرمایه گذاری 1.5 میلیارد دلاری تسلا روی بیت کوین بود که ارزش این ارزهای دیجیتال با تغییراتی جدی تر مواجه شد، موضوعی که در پیش بینی قیمت بیت کوین از سال 2022 تا 2030 و پیش بینی قیمت دوج کوین در سال 2021 به آن پرداخته بودیم.

بعد از آن بود که مشخص شدن استفاده ایلان ماسک از کلاب هاوس عاملی شد در محبوبیت روزافزون این سرویس که موجب میل عمومی به استفاده از آن شد.  بعد از این بود که مشخص شد سایر چهره های دنیای فناوری نیز از ماسک عقب نمانده اند و افرادی چون بیل گیتس، مارگ زاکربرگ، کوین هارت و بسیاری دیگر به این شبکه اجتماعی نوین علاقه نشان داده اند. همین موضوعات عاملی شد تا مسائلی چون کلاب هاوس در ایران، بلاک کردن در کلاب هاوس، آموزش ضبط صدا در کلاب هاوس و مالک کلاب هاوس کیست مورد توجه بیشتر قرار گرفته و به ترندهای اصلی گوگل بدل شدند. در ادامه نیز می توانید کشف یک باگ امنیتی در کلاب هاوس و افزایش فالوور کلاب هاوس را نیز ببینید که به سوالاتی اساسی درباره کلاب هاوس بدل شده اند.

بیشتر بخوانید:

منبع: saintlad

نظر شما درباره حل مشکل دعوتنامه کلاب هاوس چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر