coinex
راهنمای خرید تکراتو

ساخت فیلم The Purge 6 تایید شد

ساخت فیلم The Purge 6 تایید شد. فرانک گریلو، بازیگر ۵۶ ساله‌ی آمریکایی از ساخت قسمت ششم فیلم The Purge خبر داد که قرار است در آن حضور یابد.

فیلم The Purge 6 با بازی فرانک گریلو قرار است به زودی ساخته شود. ساخت ششمین فیلم The Purge توسط گریلو تایید گشت که بعضی‌ها او را با بازی در نقش براک راملو (Crossbones) در دنیای سینمایی مارول می‌شناسند.

ساخت فیلم The Purge 6 تایید شد

این مجموعه شامل فیلم The Purge سال ۲۰۱۳، فیلم The Purge: Anarchy سال ۲۰۱۴، فیلم The Purge: Election Year سال ۲۰۱۶، فیلم The First Purge سال ۲۰۱۸ و فیلم The Forever Purge سال ۲۰۲۱ درکنار سریال ۲ فصلی The Purge می‌شود.

بعضی فکر می‌کردند که فیلم پنجم قرار است حداقل تا سالیان سال سری فیلم The Purge را تمام کند ولی اکنون قسمت ۶ فیلم پاکسازی هم قرار است ساخته شود. گریلو می‌گوید که فیلم جدید با تمرکز بر شخصیت لئو بارنز با بازی خود او است.

 ساخت فیلم The Purge 6 تایید شد

احتمالا جیمز دموناکو کارگردان این فیلم است، کسی که سه‌گانه‌ی اول این مجموعه را نوشته و کارگردانی کرده است. البته در فیلم‌های ۲۰۱۸ و ۲۰۲۱ فقط نویسندگی آن را انجام داده است. فرانک گریلو خود را متعهد به ساخت قسمت ششم می‌داند و اخیرا دموناکو نیز فیلمنامه‌ی این فیلم را به اتمام رسانده است.

گریلو در این باره می‌گوید: «او به‌زودی فیلم‌نامه را برای من می‌فرستد. من شدیدا هیجان‌زده هستم. واقعا ساخت فیلم‌های The Purge را دوست دارم». برای آخرین دفعه، مخاطب‌ها شخصیت لئو بارنز را در فیلم The Purge: Election Year، سال ۲۰۱۶ مشاهده کردند اما اکنون باید دید با توجه به حوادث فیلم The Forever Purge، او در این جهان داستانی در چه موقعیتی قرار است باشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص ساخت فیلم The Purge 6 چیست ؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر