;
coinex

تصاویر جدید فیلم بتمن حکایت از مراحل تدوین نهایی آن دارد

تصاویر جدید فیلم بتمن حکایت از مراحل تدوین نهایی آن دارد. مت ریورز کارگردان این فیلم این تصاویر را به مناسبت روز بتمن منتشر کرده است.

در جدیدترین گزارش‌ها، تصویر و ویدیو جدیدی از فیلم The Batman به مناسبت روز جهانی بتمن، توسط مت ریوز، کارگردان این فیلم انتشار یافته است که در آن‌ها اتاق تدوین این فیلم را می‌بینیم.

تصاویر جدید فیلم بتمن حکایت از مراحل تدوین نهایی آن دارد

در تصویر روی مانیتور که در سمت راست تصویر می‌توان دید، شوالیه تاریکی با بازی رابرت پتینسون قابل دیدن است که از بت‌گرپل استفاده می‌کند.

ریوز اطلاعات بیشتری نداده است، اما اعلام نموده که بی‌صبرانه در انتظار اشتراک گذاری چیزهای بیشتری در رویداد DC FanDome است که ماه آینده برگزار خواهد شد. این رویداد آنلاین در ۱۶ اکتبر یا همان ۲۴ مهر برگزار گردد.

تصاویر جدید فیلم بتمن حکایت از مراحل تدوین نهایی آن دارد

مایکل جاکینو، آهنگساز فیلم The Batman هم ویدیویی از پشت صحنه ضبط موسیقی متن فیلم تازه بتمن را به مناسبت روز شوالیه تاریکی منتشر کرد. قبل از این در شهریور پیشین نیز اولین تیزر تریلر فیلم بتمن در DC Fandome انتشار یافت که احتمالا تریلر جدید این فیلم هم در رویداد امسال پخش خواهد شد.

بازیگران این فیلم شامل رابرت پتینسون، زوئی کراویتز، جفری رایت، پل دینو، اندی سرکیس، کالین فارل، پیتر سارسگارد، جان تورتورو، بری کیوگن و جیمی لاوسون هستند. وظیفه کارگردانی و فیلمنامه نویسی قسمت جدید فیلم بتمن را مت ریوز انجام داده است فیلم The Batman در  ۴ مارس ۲۰۲۲ یا همان ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ اکران خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص تصاویر جدید فیلم بتمن چیست ؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر