;
coinex

رندر گلکسی اس 22 از مشخصات ناامید کننده دوربین حمایت دارد!

به تازگی رندر گلکسی اس 22 منتشر شده است و بر اساس این رندرها شاهد دوربینی ناامید کننده هستیم و باید منتظر اخبار تازه و جدید سامسونگ باشیم.

قرار است که سری بعدی پرچمداران سامسونگ در سال آینده رونمایی و عرضه شوند. یکی از آنها گلکسی اس 22 است که به تازگی رندر آن منتشر شده است.

رندرهایی که از گلکسی اس 22 منتشر شده است نشان می‌دهد گلکسی اس 22 پلاس اخبار ناامید کننده‌ای در باب دوربین خود دارد. اکنون جزئیات جدیدی از این گوشی فاش شده و این اطلاعات را مرهون تیم خلاق لتس گو دیجیتال هستیم که رندرهای این گوشی را طراحی کرده‌اند.

رندر گلکسی اس 22

به نظر می‌رسد که شرکت سامسونگ در مورد رنگ‌بندی گلکسی اس 22 پلاس روی طیف رنگی متنوع تری حساب باز کرده است. همان‌طور که می‌دانیم این دسته رنگ‌ها شش رنگ سفید، سبز، مشکی، صورتی، کرمی و فیروزه‌ای هستند و همان‌طور که می‌بینیم سامسونگ روی رنگ‌های جدیدی تمرکز کرده است.

رندر گلکسی اس 22
مشخصات فنی گلکسی اس 22 / طراحی گلکسی اس 22 / تاریخ رونمایی گلکسی اس 22

در بخش طراحی کلی گوشی شاهد نوآوری خاصی نیستیم. برای اینکه از برجستگی دوربین اصلی در پنل پشتی کم شود، سازندگان کره‌ای این گوشی ماژول دوربین را با فریم یکی کرده‌اند. قاب مستطیلی شکل سه ماژول دوربین را در خود جای داده است.

مطابق رندرهای منتشر شده، سنسورهای دوربین به ترتیب 10+12+50 مگاپیکسل هستند. حسگر اصلی دوربین عریض به احتمال زیاد ساخته خود سامسونگ و ایزوسل معروف است. سنسور 12 مگاپیکسلی نیز وظیفه ثبت تصاویر فوق عریض را دارد و نیز دوربین تله فوتو با 10 مگاپیکسل عمل خواهد کرد.

می‌گویند که فریم‌ها فلزی اند و پنل پشتی از جنس پلاستیک و ظاهرا دیگر خبری از شیشه گوریلا گلس نیست. در قاب جلویی شاهد دوربین سلفی نیستیم و ظاهرا دوربین درون نمایشگر تعبیه خواهد شد. طبق اخباری که قبلا منتشر شده ظاهرا قرار بوده که کمپانی سامسونگ با شرکت اُلیمپوس در قسمت دوربین همکاری‌هایی داشته باشد اما منبعی موثق اعلام کرده که چنین همکاری صورت نخواهد پذیرفت.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص رندر گلکسی اس 22 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر