coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

سیستم عامل جدید وان پلاس و اوپو به زودی رونمایی می شود

سیستم عامل جدید وان پلاس و اوپو به زودی رونمایی می شود. پوسته‌های OxygenOS و ColorOS شرکت‌های وان‌پلاس و اوپو، برای ساخت این سیستم عامل با هم ترکیب می‌شوند.

دو پوسته OxygenOS وان‌‌پلاس و ColorOS اوپو که در حال نابودی هستند قرار است کدهای اصلیشان با هم ترکیب و یک رابط کاربری جدید ساخته شود.

سیستم عامل جدید وان پلاس و اوپو به زودی رونمایی می شود

پیت لاو، مدیر اصلی محصولات اوپو و ناظر استراتژی‌های محصول وان‌پلاس و اوپو، خبر ادغام این دو و ساخت یک سیستم عامل جدید را لو داده است. در پست وبلاگی که درباره این مسئله انتشار یافته، اطلاعات جالبی درباره مجموعه محصولات آینده وان‌پلاس وجود دارد.

براساس گزارش‌های منتشر شده، این رابط کاربری معروف به «یکپارچه/ Unified» برای دستگاه‌های وان‌پلاس سفارشی‌ می‌شود تا نسخه‌ای تمیز و سبک را ببینیم چرا که این قابلیت‌ها برای هواداران این برند بسیار اهمیت دارد.

گری چن، رئیس بخش OxygenOS، به‌عنوان مسئول اصلی توسعه پوسته مذکور برگزیده شده است. لازم به ذکر است که بوت‌لودرهای وان‌پلاس برای کسانی که علاقمند به جست‌وجوی بیشتر برای سفارشی‌سازی این رابط کاربری هستند در دسترس قرار می‌گیرد. لاو در این باره می‌نویسد:

می‌خواهم با اطمینان به شما بگویم که پس از نظارت بر توسعه محصول هر دو سیستم به مدت یک سال، معتقدم پوسته یکپارچه، دی‌ان‌ای OxygenOS که بسیاری از شما آن را دوست دارید حفظ خواهد کرد؛ درحالی‌که به‌طور کلی تجربه‌ای بهبودیافته نیز به شما ارائه خواهد داد.

سیستم عامل جدید وان پلاس و اوپو به زودی رونمایی می شود

گویا بیشتر تغییرات داخلی می‌باشد. کار روی یکپارچه‌سازی پوسته‌‌های این دو شرکت، قبل‌تر با OxygenOS 12 و ColorOS 12 شروع شده بود. لاو می‌گوید که در گذشته مزایای زیاد ترکیب تیم‌های توسعه را دیدیم چرا که تلاش مشترک باعث تولید سریع‌تر و باکیفیت‌تر نرم‌افزار می‌گردد.

دستگاه‌های وان‌پلاس می‌خواهند در پرچم‌داران ۲۰۲۲ از رابط کاربری یکپارچه استفاده نمایند. دستگاه‌های منتخب از مجموعه فعلی، پوسته جدید را به‌عنوان بخشی از به‌روزرسانی بزرگ بعدی اندروید در سال آینده می‌گیرند که البته معلوم نیست کدام دستگاه‌ها هستند اما احتمالا دستگاه‌هایی که اندروید ۱۳ روی آن‌ها نصب شود، در اولویت هستند.

رابط کاربری جدید بخشی از چیزی است که لاو به آن OnePlus 2.0 می‌گوید. پرچم‌داران این برند همچنان در سطح جهانی وجود خواهد داشت ولی مدل‌های مقرون‌به‌صرفه وان‌پلاس محلی‌تر انتشار خواهند یافت البته این سیاست مدتی است که آغاز شده چون Nord N200 فقط در ایالات متحده آمریکا و کانادا وجود دارد.

وان پلاس به بهبود دوربین‌ گوشی‌های هوشمند خود ادامه خواهد داد و در کنار تمرکز بر روان نگه داشتن تجربه کاربری، فعالیت‌های زیادی جهت ارتقا دوربین دستگاه‌های خود انجام می‌دهد مثل حسگرهای جدید، لنزهای قدرتمندتر و همکاری با هسل‌بلاد.

وان‌پلاس و اوپو بخش‌های تحقیق و توسعه خود را در ماه ژانویه ترکیب نمودند و در آن تاریخ ادعایی OxygenOS و ColorOS جدا می‌شود ولی این مسئله واقعیت ندارد و به‌زودی نسخه‌ ادغام‌شده این دو رابط کاربری را خواهیم دید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص سیستم عامل جدید وان پلاس و اوپو چیست ؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر