;
coinex

قیمت لحظه‌ ای ارز دیجیتال استکس (STX) [+تحلیل تکنیکال]

قیمت لحظه‌ ای ارز دیجیتال استکس (STX) را از تکراتو دنبال کنید. در ادامه ضمن آشنایی بیشتر با این رمزارز جدید به بررسی قیمت آن می‌پردازیم. با ما باشید.

درباره ارز دیجیتال استکس: استکس درواقع نمونه‌ای ارتقا یافته از بلاک استک است که تمرکز خود را بر مقیاس‌پذیری تاثیرگذار بر شبکه بیت کوین گذاشته است. درواقع استکس بلاکچین یک لایه است که از قراردادهای هوشمند و dApps به شکل غیرمستقیم کمک می‌کند. به منظور دستیابی به این هدف، تیم توسعه‌دهنده این بستر و توکن سازوکار اجماع جدید و منحصر به فردی ایجاد کرده است که آنها را PoX نامیده‌اند. این سازوکار جدید بلاکچین بیت کوین و استکس را به هم متصل می‌سازد. بلاکچین استکس شامل قراردادهای هوشمند است، درحالی که لایه بیت کوین به‌عنوان لایه نهایی و امنیت عمل می‌کند. این سازوکار خلاقانه باعث توجه سرمایه‌گذاران به توکن این بستر یعنی STX شده و اکنون قیمت آن هر روز در حال افزایش است.

قیمت لحظه‌ ای ارز دیجیتال استکس (STX)

نمودار عقربه ای تحلیل تکنیکال استکس

نمودار عقربه ای گزینه مناسبی برای اطلاع از قیمت روز استکس است. در استفاده از نمودار عقربه ای تحلیل تکنیکال و برای بررسی قیمت روز استکس کافی است از بخش بالایی نمودار، بازه زمانی یا تایم فریم مدنظرتان را انتخاب کنید. برای مثال بازه زمانی یک دقیقه ای (Minute 1)، یک ساعتی (Hour 1) و یا بازه زمانی یک ماهه (Month 1). سپس در بخش پایینی نمودار نتیجه تحلیل تکنیکال قیمت استکس را مشاهده خواهید کرد. این نتیجه می تواند شامل 5 حالت گوناگون باشد. این موارد و توضیح آن به شرح زیر است:

  • Buy: پیشنهاد به خرید
  • Sell: پیشنهاد به فروش
  • Neutral: پیشنهاد به نگهداری
  • Strong Buy: پیشنهاد اکید به خرید
  • Strong Sell: پیشنهاد اکید به فروش

نمودار عقربه‌ای این ارز هنوز در تریدینگ ویو وجود ندارد. به محض اضافه شدن در این صفحه قرار خواهد گرفت.

نمودار تحلیل تکنیکال قیمت استکس

تحلیل تکنیکال یکی از رایج ترین و بهترین روش های مورد نیاز برای پیش بینی قیمت روز استکس و حتی دیگر رمزارزها کاربرد دارد. در تحلیل تکنیکال تاریخچه و سوابق یک کوین همراه با قیمتهای قیمت و حجم معاملات بررسی می شود. از تکنیکال برای پیش بینی قیمت امروز STX  می توانید استفاده کنید.

تحلیل تکنیکال برای نمایش نوسانات قیمت رمزارزها در بازهای زمانی یک ساعته ، یک روزه و یک ماهه کاربرد دارد. برای اطلاع از قیمت لحظه‌ ای ارز دیجیتال استکس (STX) از بخش بالا سمت چپ تغییر بازه زمانی را انتخاب کنید. سپس اندیکاتور مدنظر خود را انتخاب کنید تا تکنیکال قیمت را به نمایش درآورید. برای بزرگنمایی بیشتر می‌توانید روی علامت بالا سمت راست کلیک کنید و نمودار را در یک پنجره پاپ آپ داشته باشید.


در این نوشتار از ابزارها و نمودارهای منابع معتبری نظیر تریدینگ ویو بهره گرفته شده است. این نوشته نه تحلیل است و نه سیگنال خرید قیمت. تکراتو مسئولیت و پیشنهادی در قبال استفاده کاربران از این ابزارها ندارد.

پیش بینی قیمت و آینده ارز STX

قیمت لحظه‌ ای ارز دیجیتال استکس (STX)

همانطور که گفته شد استکس یک بستر بلاکچین 1 لایه است که به منظور ایجاد قراردادهای هوشمند و برنامه‌های غیرمتمرکز به بیت کوین توسعه یافته است. علاوه‌بر این، این قراردادهای هوشمند بدون تغییر هیچ ویژگی که باعث افزایش قدرت بیت کوین شود، از جمله امنیت و ثبات آن خریداری می‌شود.

برای سرمایه‌گذاری بر روی ارزهای دیجیتال علاوه‌بر نمودارهای قیمت، دانستن آینده و چشم‌انداز هر توکن و رمزارز دارای اهمیت به‌سزایی است.. به‌همین جهت در این بخش از نوشتار به صحبت درباره پیش‌ بینی قیمت و آینده ارز  STXخواهیم پرداخت.

همانطور که گفته شد این توکن دارای الگوریتم خاص خود است. بنابراین برای بررسی چشم‌انداز آن و به تبعش پیش بینی قیمت و آینده ارز STX باید کمی با این الگوریتم آشنا شد. هر الگوریتم اجماعی که در ساختارهای بلاکچین استفاده می‌شود، به منابع خاصی برای ایمن سازی بلاکچین نیاز دارد، خاصه این منابع محاسباتی باشد و خاصه مالی.

در بیشتر موارد، این الگوریتم‌ها به دو نوع عمده تقسیم می‌شوند. اولین مورد اثبات کار است. (PoW) در این الگوریتم گره‌ها منابع محاسباتی را در فرآینده به نام ماینینگ اختصاص می‌دهند. نوع دوم اثبات سهام است. (PoS) که در آن گره‌ها منابع مالی به فرآیندی به نام استکینگ اختصاص می‌دهند.

این الگوریتم چه حال اثبات کار و جه اثبات سهام باشد امکان حمله یک شبکه یا گروه‌های مخرب را تا حد زیادی غیرممکن می‌سازد. انواع مختلفی از این دو الگوریتم اصلی وجود دارد و یکی از انواغ آن مکانیسم اثبات سوختن است. (PoB) که در آنی ماینرها برای پاداش‌های شبکه به سوزاندن یا از بین بردن ارز رمزنگاری شده اثبات کار استفاده می‌کنند.

اما استکس از ایده خلاقانه‌تری استفاده کرده است و از مفهوم اثبات سوختن برای ایجاد مکانیسم اجماع جدید استفاده کرده است که آن را اثبات انتقال (PoX) نامیده‌اند.

الگوریتم PoX در اصل نمونه آپدیت شده اثبات سوزاندن است. تفاوت این مکانیزم جدید درواقع آن است که به‌جای سوزندان یک ارز رمزنگاری شده اثبات کار در بلاکچین قدیمی، برای ایمن سازی از بلاکچین جدید استفاده میشود. در نهایت نیز به‌جای سوزاندن ارز رمزنگاری شده موجود، توسط ماینرها به سایر افراد در شبکه منتقل می‌شود.

ماینرها نیز ارزهای رمزپایه جدید را دریافت می‌کنند. این بستر به شرکت کنندگان شبکه که ارزش افزوده‌ای را برای شبکه ارزهای رمزنگاری شده اضافه کردند، اجازه می‌دهد با مشارکت فعال پاداش دریافت کنند.

این ایده خلاقانه باعث توجه معامله‌گران به توکن این بستر و در نتیجه افزایش قیمت آن در چند وقت اخیر شده است. از آنجا که این ایده منحصرا متعلق به این بستر می‌باشد، می‌توان آینده این رمزارز را مثبت ارزیابی نمود.

نحوه خرید ارز استکس

ارز استکس خوشبختانه در اکثر صرافی‌های معتبر در دسترس می‌باشد. بهتر است برای راحتی کار از صرافی استفاده کنید که هم از ارزهای فیات و هم از ارزهای دیجیتال پشتیبانی کند.

پس از انتخاب صرافی موردنظرتان یک حساب در آن صرافی ایجاد کنید. فقط به یاد داشته باشید که اکثر صرافی‌ها برای ثبت‌نام به آدرس ایمیل، شماره تلفن و مدرک شناسایی نیاز دارند. پس از ایجاد اکانت، حساب خود را شارژ کنید. پس از شارژ حساب خود خرید استکس را تکمیل کنید و آن را به کیف پول خود منتقل سازید.

مقالات زیر در تکراتو را از دست ندهید:

نظرات خود را در رابطه با قیمت لحظه‌ ای ارز دیجیتال استکس (STX) در کامنت‌ها مطرح کنید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر