;
coinex

ساعت کاری بانک ها و ادارات مهر 1400 ؛ ساعات کاری نیمه دوم سال چگونه است؟

ساعت کاری بانک ها و ادارات مهر 1400 با شروع اعتدال پاییزی و عقب کشیده شدن ساعت به دغدغه بسیاری از مردم تبدیل شده است. در ادامه ساعت کاری بانک ها و اداره ها در نیمه دوم 1400 را بررسی می‌کنیم.

با شروع فصل پاییز ساعت کاری بانک ها و اداره ها در نیمه دوم 1400 به سوال مهمی برای مردم تبدیل شده است. در این نوشتار آخرین اخبار و گفته‌های مسئولین در این خصوص را بررسی خواهیم کرد.

اخیرامحمدرضا جمشیدی، دبیر کل کانون بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی در نامه‌ای به مدیران عامل بانک‌ها ساعت کاری بانک ها در نیمه دوم سال 1400 را مشخص کرده است. در ادامه این نوشتار با تکراتو همراه باشید تا این موضوع را بیشتر مورد بررسی قرار دهیم.

ساعت کاری بانک ها و ادارات مهر 1400

ساعات کاری نیمه دوم سال چگونه است؟

بر اساس اعلام دبیرکل کانون بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی، ساعت فعالیت بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی در نیمه دوم سال 1400 نسبت به گذشته تغییری نداشته و کماکان در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ۷:۳۰ الی ۱۴:۳۰ و روزهای پنج‌شنبه تا ساعت ۱۲:۳۰ خواهد بود و پذیرش مشتریان می‌تواند از ساعت ۸ بامداد شروع شود. به گزارش تکراتو، آقای جمشیدی به ایسنا گفته است:

ساعت فعالیت بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی در نیمه دوم سالجاری نسبت به گذشته تغییری نداشته و کماکان در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ۷:۳۰ الی ۱۴:۳۰ و روزهای پنج‌شنبه تا ساعت ۱۲:۳۰ خواهد بود و پذیرش مشتریان می‌تواند از ساعت ۸ بامداد شروع شود.

ساعت کاری بانک ها و ادارات مهر 1400 ؛ ساعات کاری نیمه دوم سال چگونه است؟
ساعت کاری بانک ها و ادارات مهر 1400 ؛ ساعات کاری نیمه دوم سال چگونه است؟

این گفته در خصوص ساعت کاری بانک ها و اداره ها در نیمه دوم 1400 توسط علیرضا قیطاسی، دبیر شورای هماهنگی بانک‌های دولتی و نیمه دولتی نیز تایید شده است. ایشان به ایسنا گفته اند:

شعب بانک‌ها در سراسر کشور از اول مهرماه ۱۴۰۰ روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۳:۳۰ و روزهای پنجشنبه از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۲:۳۰ آماده ارائه خدمت به مراجعه کنندگان هستند. هرگونه تغییر در ساعت فعالیت کارکنان دستگاه‌های اجرائی اعم از ملی و استانی صرفاً با تصویب ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا خواهد بود.

ساعت کاری ادارات مهر 1400 چگونه است؟

آنچه تاکنون در نوشتار ساعت کاری بانک ها و اداره ها در نیمه دوم 1400 گفتیم مربوط به ادارات نمی‌شد. هنوز اطلاعات دقیقی در خصوص ساعت کاری ادارات مهر 1400 در دسترس نیست و مسئولان مربوطه ساعت فعالیت اداره ها در نیمه دوم سال 1400 را اعلام نکرده‌اند.

با انتشار اخبار تکمیلی در این زمینه، این نوشتار نیز به روزرسانی خواهد شد. 

مقالات زیر در تکراتو را از دست ندهید:

.

نظر شما در خصوص ساعت کاری بانک ها و ادارات مهر 1400 چیست؟ نظرات خود را در کامنت‌ها مطرح کنید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    بانک ما ک دولتی هم هست از 7و15 شروعه تا بی نهایت! کسی هم نیست بدادمون برسه.. زودتر از 16 تموم نمیشیم

    پاسخ