;
coinex

پخش زنده چلسی منچسترسیتی 3 مهر 1400 هفته ششم [لیگ جزیره]

با پخش زنده چلسی منچسترسیتی 3 مهر 1400 همراه ما باشید. امروز از ساعت 15:00 ، چلسی در چارچوب رقابت‌های هفته ششم لیگ برتر انگلیس میهمان تیم منچسترسیتی خواهد بود.

این دو تیم با داشتن مربیانی باتجربه و کاردرست، همیشه جزو ثابت قهرمانی‌ها در اروپا و انگلیس بوده و افتخارات بسیاری نیز در سال‌های قبل از آن خود کرده‌اند. چلسی در هفته چهارم لیگ برتر انگلیس توانست با یک بازی تماشایی سه بر صفر استون ویلا را شکست دهد. این دیدار اولین تقابل بین این دو تیم در فصل جدید خواهد بود.

هافبک اسپانیایی چلسی نیز در هفته چهارم رقابت‌ها در بازی مقابل استون ویلا ضعیف عمل کرد، به‌طوری‌که توماس توخل تصمیم گرفت که او را بین دو نیمه تعویض کرده تا سائول نیگز ادامه بازی را روی نیمکت تماشا کند. نیگز نتوانست در اولین بازی خود در این تیم، انتظارات را برآورده کند. در ادامه، با پخش زنده چلسی و منچسترسیتی 3 مهر 1400 ما را همراهی کنید.

پخش زنده چلسی منچسترسیتی 3 مهر 1400

پخش زنده چلسی منچسترسیتی 3 مهر 1400 هفته ششم [لیگ جزیره]
ساعت پخش بازی چلسی منچسترسیتی 3 مهر 1400 / ساعت پخش فوتبال چلسی منچسترسیتی 3 مهر 1400
منچسترسیتی نیز در حال حاضر شرایط خوبی دارد و جزو تیم‌های بالای جدول است. این تیم بازی‌های درخشانی انجام داده است. پپ گواردیولا با کارنامه پربار خود که قبلا موفق شده منچسترسیتی را به قهرمانی لیگ جزیره برساند، بعید نیست که بار دیگر نیز بتواند این کار را انجام دهد. سیتیزن‌های آبی‌پوش این فصل را به‌خوبی شروع کرده‌اند.

البته با وجود مدعیانی همچون منچستریونایتد، چلسی، لیورپول و دیگر تیم‌های مطرح این لیگ، رسیدن به‌عنوان قهرمانی در این فصل دشوار خواهد بود. اگر فلش بکی به بازی فصل قبل این دو تیم بزنید، خواهید دید که منچسترسیتی در فینال لیگ قهرمان اروپا مقابل چلسی ضعیف‌تر عمل و نتیجه بازی را واگذار کرد. گواردیولا معتقد بود که عملکردشان در این بازی خوب بوده اما موفق ظاهر نشدند. برای تماشای پخش زنده چلسی و منچسترسیتی 3 مهر 1400 لینک‌های زیر را دنبال کنید:

نکته: لینک‌ها سالم و تست شده هستند. لطفا پنجره‌های پاپ آپ تبلیغات را ببندید و از تماشای بازی لذت ببرید!

پخش زنده فوتبال چلسی منچسترسیتی 3 مهر 1400 از beIN Sports EN

پخش زنده فوتبال چلسی منچسترسیتی 3 مهر 1400 از Sport TV1

پخش زنده فوتبال چلسی منچسترسیتی 3 مهر 1400 از Sky Sport 1

پخش زنده چلسی منچسترسیتی 3 مهر 1400 هفته ششم [لیگ جزیره]
ساعت پخش بازی چلسی منچسترسیتی 3 مهر 1400 / ساعت پخش فوتبال چلسی منچسترسیتی 3 مهر 1400

دیگر پخش زنده های امروز:

لیورپول برنتفورد

میلان اسپزیا

اینترمیلان آتالانتا

نظر شما در مورد پخش زنده چلسی منچسترسیتی 3 مهر 1400 چیست؟ پخش زنده بازی‌های دیگر را از صفحه پخش زنده تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر