;
coinex

پخش زنده لیورپول برنتفورد 3 مهر 1400 [هفته ششم لیگ جزیره]

با پخش زنده لیورپول برنتفورد 3 مهر 1400 همراه ما باشید. امشب، برنتفورد در چارچوب رقابت‌های هفته ششم لیگ برتر انگلیس میهمان تیم لیورپول خواهد بود.

هر یک از این دو تیم در دیدارهای قبلی خود خوب عمل کردند اما برنتفورد نتوانست از سد برایتون بگذرد و نتیجه را یک بر صفر به تیم حریف واگذار کرد. بازی‌ای که سامان قدوس در آن نیمکت‌نشین و شاهد نخستین باخت تیمش در این فصل بود. این باخت باعث شد زنبورها در همان رده‌ی دهم باقی بمانند.

مسئله‌ای که ممکن است ذهن هواداران این تیم را مشغول کند این است که آیا سامان قدوس در این رقابت نیز از ترکیب اصلی خارج خواهد شد یا خیر. در بازی با برایتون، در لحظات پایانی، تیمش با بدشانسی رو به رو شد و با تک گل تروسارد، شیرینی یک تساوی قریب‌الوقوع را به کامش تلخ کرد. در ادامه، با پخش زنده لیورپول و برنتفورد 3 مهر 1400 ما را همراهی کنید.

پخش زنده لیورپول برنتفورد 3 مهر 1400

پخش زنده برنتفورد لیورپول 3 مهر 1400 [هفته ششم لیگ جزیره]
ساعت پخش بازی لیورپول برنتفورد 3 مهر 1400 / ساعت پخش فوتبال لیورپول برنتفورد 3 مهر 1400
اکنون با شنیدن اسم لیورپول، رکورد گل‌ زنی محمد صلاح، ستاره‌ مصری این تیم از ذهن همه ما عبور خواهد کرد. این بازیکن محبوب در هفته چهارم لیگ جزیره با به ثمر رساندن اولین گل در رقابت با لیدز، پس از ۱۲۶ بازی در لیگ، صد گله شد. با این برد لیورپولی‌ها با کسب امتیاز 10 در رده سوم جدول جا خوش کردند.

همه اگرچه با این پیروزی خوشحال شدند اما کامشان با مصدوم شدن یکی از بازیکنان تلخ شد. این ستاره جوان لیورپولی در ناحیه ساق پا دچار مصدومیت شدید شد و نتوانست به ادامه بازی بپردازد، همچنین فرد خطاکار نیز در پی آن از سوی داور اخراج شد. برای تماشای پخش زنده لیورپول و برنتفورد 3 مهر 1400 لینک‌های زیر را دنبال کنید.

نکته: لینک‌ها سالم و تست شده هستند. لطفا پنجره‌های پاپ آپ تبلیغات را ببندید و از تماشای بازی لذت ببرید!

پخش زنده فوتبال لیورپول برنتفورد 3 مهر 1400 از Sky PL

پخش زنده فوتبال لیورپول برنتفورد 3 مهر 1400 از beIN Sports EN

پخش زنده فوتبال لیورپول و برنتفورد 3 مهر 1400 از NBCSN

پخش زنده برنتفورد لیورپول 3 مهر 1400
ساعت پخش بازی لیورپول برنتفورد 3 مهر 1400 / ساعت پخش فوتبال لیورپول برنتفورد 3 مهر 1400

دیگر پخش زنده های امشب:

رئال مادرید ویارئال

پاری سن ژرمن مون پلیه

نظر شما در مورد پخش زنده لیورپول برنتفورد 3 مهر 1400 چیست؟ پخش زنده بازی‌های دیگر را از صفحه پخش زنده تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر