;
coinex

رویداد سخت افزاری گوگل احتمالا 13 مهر 1400 خواهد بود.

رویداد سخت افزاری گوگل احتمالا 13 مهر 1400 خواهد بود. در این رویداد که معروف به Made by Google است، گوگل از محصولات جدید خود رونمایی خواهد کرد.

به جهت این‌که گوگل در حال آماده شدن برای عرضه پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو است، طبق گزارشات منتشر شده گویا این شرکت تکنولوژی در ۵ اکتبر یا همان ۱۳ مهر ماه در رویداد Made by Google از محصولات خود رونمایی نماید.

رویداد سخت افزاری گوگل

طبق گزارش‌های منتشر شده از نست، مپس و تراول اسم برده شده است ولی سخنی از سری پیکسل ۶ به میان نیامده است؛ به همین علت مشخص نیست رویداد ۱۳ مهر گوگل همان رویداد بزرگی باشد که در انتظارش هستیم یا نه.

طبق گزارش‌های منتشر شده، گویا در این رویداد گوگل قرار است اسپیکرهای هوشمند و لوازم خانگی هوشمند معرفی نماید و از امکانات تازه‌ای که به گوگل مپس و گوگل تراول افزوده شده است، معرفی نماید.

رویداد سخت افزاری گوگل احتمالا 13 مهر 1400 خواهد بود.

حتی اگر در این رویداد از سری پیکسل ۶ معرفی نشود، نسل بعدی موبایل‌های پرچم‌دار گوگل قرار است امسال انتشار یابد و طبق گزارش‌ها تاریخ انتشار آن‌ها ۱۹ اکتبر یا همان ۲۷ مهر ماه است. نامی از این گوشی در فهرست محصولاتی که قرار است در رویداد ۵ اکتبر رونمایی گردد، نبوده است ولی پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو در این تاریخ رونمایی خواهد شد که زمان مناسبی در اختیار گوگل تا زمان عرضه آن‌ها به بازار هست.

گویا پیکسل ۶ مجهز به نمایشگر ۶٫۴ اینچی و پیکسل ۶ پرو مجهز به نمایشگر ۶٫۷ اینچی است که هر دو دارای نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و حسگر اثر انگشت زیر پنل هستند. افزون بر این، SoC پیکسل ۶ پرو شامل ۴ هسته ۱٫۸ گیگاهرتزی، ۲ هسته ۲٫۲۵ گیگاهرتزی و ۲ هسته ۲٫۸۰ گیگاهرتزی با ۱۲ گیگابایت رم LPDDR5 و پردازنده گرافیکی Mali-G78 است.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص رویداد سخت افزاری گوگل چیست ؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر