;
coinex

پخش زنده دورتموند مونشن گلادباخ 3 مهر 1400 [هفته ششم بوندسلیگا]

با پخش زنده دورتموند مونشن گلادباخ 3 مهر 1400 با ما باشید. تیم دورتموند در چارچوب رقابت‌های هفته ششم بوندسلیگا از مونشن گلادباخ میزبانی خواهد کرد.

در 16 تقابل قبلی بین تیم‌ها سهم دورتموند 14 پیروزی و سهم گلادباخ 2 پیروزی بوده است. زنبورها سایه‌به‌سایه بایرن‌مونیخ و وولفسبورگ در جدول رده‌بندی حرکت می‌کنند. گلادباخ اما در قعر جدول به سر می‌برد و به نظر می‌رسد که فصل خوبی را آغاز نکرده است.

آن ها در سه هفته ابتدایی فصل تنها توانستند 1 امتیاز کسب کنند؛ زنبورها اما از سه بازی اولشان  6 امتیاز به دست آوردند. در ادامه، با پخش زنده دورتموند و مونشن گلادباخ 3 مهر 1400 ما را همراهی کنید.

 پخش زنده دورتموند مونشن گلادباخ  3 مهر 1400

پخش زنده دورتموند مونشن گلادباخ 3 مهر 1400
ساعت پخش بازی دورتموند مونشن گلادباخ 3 مهر 1400 / ساعت پخش فوتبال دورتموند مونشن گلادباخ 3 مهر 1400

دورتموند تاکنون هشت عنوان قهرمانی و نه عنوان نایب‌قهرمانی در رقابت‌های بوندسلیگا را به دست آورده و از سال 2012 _ 2011 هرگز نتوانسته قهرمان شود. گلادباخ نیز 5 بار کاپ قهرمانی را بالای سر برده و دو بار عنوان نایب‌قهرمانی را از آن خود کرده است. خط حمله زنبورها، این روزها به کابوس مدافعان بوندسلیگا تبدیل شده اما با وجود خط حمله زهردار، پاشنه آشیل این تیم خط دفاعی‌اش است. بخش عظیمی از این کابوس به‌خاطر ارلینگ هالند است که از فرصت‌هایش به‌خوبی بهره می‌برد.

سرمربی تیم معتقد است که تیمش هنوز نقطه‌ضعف‌هایی دارد و باید برای برطرف‌کردن آن تلاش کنند. پست جالب هالند که پس از درخشش در بازی مقابل لورکوزن که همراه با هم تیمی مسلمانش به اشتراک گذاشت با واکنش‌های زیادی همراه بود. بسیاری از هواداران از او خواستند که به‌خاطر بنزما که او نیز مسلمان است به رئال‌مادرید بپیوندد. برای تماشای پخش زنده دورتموند و مونشن گلادباخ 3 مهر 1400 لینک‌های زیر را دنبال کنید.

نکته: لینک‌ها سالم و تست شده هستند. لطفا پنجره‌های پاپ آپ تبلیغات را ببندید و از تماشای بازی لذت ببرید!

پخش زنده فوتبال دورتموند گلادباخ 3 مهر 1400 از ESPN

پخش زنده فوتبال دورتموند گلادباخ 3 مهر 1400 از  Sky Bundesliga

پخش زنده فوتبال دورتموند و گلادباخ 3 مهر 1400 از Sports Net

پخش زنده دورتموند مونشن گلادباخ 3 مهر 1400
ساعت پخش بازی دورتموند مونشن گلادباخ 3 مهر 1400 / ساعت پخش فوتبال دورتموند مونشن گلادباخ 3 مهر 1400

دیگر پخش زنده های امشب:

رئال مادرید ویارئال

پاری سن ژرمن مون پلیه

نظر شما در مورد پخش زنده دورتموند مونشن گلادباخ 3 مهر 1400 چیست؟پخش زنده بازی‌های دیگر را از صفحه پخش زنده تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر