;
coinex

مبلغ قرارداد خامس رودریگز در الریان [+نظرات کاربران]

مبلغ قرارداد خامس رودریگز در الریان را یکی از خبرنگاران نزدیک به اورتون فاش کرده است. در ادامه این نوشتار همراه باشید تا جزئیات بیشتری قرارداد خامس رودریگز با الریان بدانیم.

پسرفت قابل توجه هافبک کلمبیایی که کفش طلای سال 2014 را از آن خود کرده بود بسیار قابل توجه‌ است. از رئال مادرید به بایرن، از بایرن به اورتون و حالا در لیگ ستارگان قطر. اما مبلغ قرارداد خامس رودریگز در الریان چقدر است که او را مجاب به حضور در لیگ ستارگان قطر و باشگاه الریان کرده است. در ادامه این نوشتار همراه باشید تا این موضوع را بررسی کنیم.

مبلغ قرارداد خامس رودریگز در الریان

[+نظرات کاربران]

پیپه سیرا (Pipe Seirra) خبرنگار نزدیک به باشگاه اورتون که این روزها اخبار انتقال خامس رودریگز به الریان قطر را پوشش می‌داد، جزئیات مهمی از این قرارداد فاش کرده است. گفته شده که هافبک کلمبیایی در این تیم شماره 10 را بر تن خواهد کرد.

وبسایت Prince Ruperts Tower گزارش می‌دهد که مدت زمان قرارداد او با الریان به طور عجیبی 3 ساله است و گفته شده که برای هر فصل مبلغ 7 میلیون پوند یعنی معادل 9.5 میلیون دلار دریافت خواهد کرد.

او که در اورتون دستمزد هفتگی 200 هزار پوند را دریافت می‌کرد حالا با رفتنش فضا را برای اضافه شدن مهره‌های بیشتر برای تیم آبی رنگ مرسی‌ساید باز کرده است. احتمالا اورتون را در پنجره نقل و انتقالات فعال خواهیم دید.

کاربران توییتر فارسی در مورد انتقال خامس به الریان چه می‌گویند؟

از احتمال رویارویی استقلال با الریان گرفته تا همبازی شدن شجاع خلیل زاده، مدافع خوب فصل گذشته پرسپولیس با خامس رودریگز. کاربران در توییتر فارسی نظرات گوناگون و بعضا بامزه‌ای در مورد انتقال خامس رودریگز به الریان قطر و مبلغ قرارداد خامس رودریگز داشته‌اند.

مبلغ قرارداد خامس رودریگز در الریان [+نظرات کاربران]
دستمزد خامس رودریگز در الریان چقدر است؟
علی: «میدونین خامس رودریگز وقتی از اروپا به قطر رسید چه تغییری کرد؟ سطحش یه لول اومد پایین شد رابع رودریگز.»

مارشال:

شجاع خلیل‌زاده تو کمتر از ۵ سال از بازی کنار ربیع‌خواه رسید به بازی کنار خامس رودریگز. آدم از فردای خودشم خبر نداره یعنی همین.

میلو: «آندره شورله، یکی از بهترین‌های جام جهانی۲۰۱۴ در ۲۹ سالگی از فوتبال خداحافظی کرد. ماریو گوتزه، زننده گل قهرمانی آلمان در جام جهانی۲۰۱۴ در ۲۹ سالگی در حال بازی در لیگ هلند است. خامس رودریگز، آقای گل جام جهانی۲۰۱۴ در ۳۰ سالگی به لیگ قطر انتقال یافت. چه انتظارایی داشتیم و چی شدن.»

دستمزد خامس رودریگز در الریان چقدر است؟
دستمزد خامس رودریگز در الریان چقدر است؟

میراکل:‌

خامس رودریگز از رئال رفت بایرن، از بایرن رفت اورتون، از اورتون رفت قطر. بعد گفته اومدم تا پیشرفت کنم:)) لعنتی تو خود پسرفتی.

آموریتو: «کریر پث خامس رودریگز و شجاع خلیل‌زاده در حالی تو قطر بهم رسیده که اون ده‌سال پیش تو رئال مادرید بهترین بازیکن جام‌جهانی بود و اونیکی احتمالن سپاهان اصفهان. آه!»

بیشتر بخوانید:

.

شما هم نظرتان را در مورد مبلغ قرارداد خامس رودریگز در کامنت‌های تکراتو بنویسید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    خامس هیچ علاقه ای به بازی در قطر نداره و کاملا بی رغبتی رو در بازیهاش نشون میده.بزودی هم از قطر میره

    پاسخ