;
coinex

پخش زنده منچستریونایتد استون‌ ویلا 3 مهر 1400 [هفته ششم لیگ جزیره]

با پخش زنده منچستریونایتد استون‌ ویلا 3 مهر 1400 همراه ما باشید. امشب منچستریونایتد در چارچوب هفته ششم لیگ برتر انگلیس میهمان تیم استون ویلا خواهد بود

این دو تیم ساعت 15:00 روز شنبه 3 مهر 1400 به مصاف هم خواهند رفت. باید ببینیم فوق ستاره پرتغالی که بعد از 12 سال دوباره در منچستریونایتد پا به توپ شده، می‌تواند در این بازی هم مانند بازی با نیوکاسل درخشان حاضر شود یا خیر. دو گل از بازی پر گل هفته چهارم به نام رونالدو ثبت شد و گفت که بازگشتش به یونایتد بهترین تصمیم ممکن بوده است.

این تیم هم مانند سایر تیم‌های دیگر گذشته‌ای را از سر گذرانده تا به این نقطه رسیده است. اوله گونار سولسشیر سرمربی این تیم که از سال 2018 به‌جای مورینیو انتخاب شد، موفق به سازماندهی تیمی شد که پس از یک و سال و نیم به انسجامی مثال‌زدنی دست‌یافت. در ادامه، با پخش زنده منچستریونایتد و استون ویلا 3 مهر 1400 ما را همراهی کنید.

پخش زنده منچستریونایتد استون‌ ویلا 3 مهر 1400

پخش زنده منچستریونایتد استون‌ ویلا 3 مهر 1400
ساعت پخش فوتبال منچستریونایتد استون‌ ویلا 3 مهر 1400 / ساعت پخش بازی منچستریونایتد استون‌ ویلا 3 مهر 1400

استون ویلا تا به این جای کار نتیجه مطلوبی از بازی‌های این فصل کسب نکرده است. ویلانزی‌ها در هفته چهارم رقابت‌ها سه بر صفر مغلوب چلسی شدند و در میانه‌های جدول رده‌بندی قرار گرفتند. اگرچه ویلا طبق گفته توخل قدرتمند ظاهر شدند و بازی خوبی در مقابل چلسی به نمایش گذاشتند اما بخت با آن‌ها یار نبود.

این باخت‌ها هم می‌تواند گزینه‌ای برای تضعیف روحیه، یا انگیزه‌ای برای تلاش بیشتر باشد و برای اینکه متوجه این قضیه شویم باید تا شروع بازی‌شان با منچستریونایتد منتظر بمانیم. مطمئنا تمام طرف‌داران این تیم دوست دارند بار دیگر شاهد گل‌های زیبایی از سوی بازیکنان این تیم مانند گل دنی اینگز در هفته دوم این رقابت‌ها باشند. برای تماشای پخش زنده منچستریونایتد و استون ویلا 3 مهر 1400 لینک‌های زیر را دنبال کنید.

نکته: لینک‌ها سالم و تست شده هستند. لطفا پنجره‌های پاپ آپ تبلیغات را ببندید و از تماشای بازی لذت ببرید!

پخش زنده فوتبال منچستریونایتد استون ویلا 3 مهر 1400 از beIN Sports

پخش زنده فوتبال منچستریونایتد استون ویلا 3 مهر 1400 از Sport TV

پخش زنده فوتبال منچستریونایتد و استون ویلا 3 مهر 1400 از EPL

پخش زنده منچستریونایتد استون‌ ویلا 3 مهر 1400
ساعت پخش فوتبال منچستریونایتد استون‌ ویلا 3 مهر 1400 / ساعت پخش بازی منچستریونایتد استون‌ ویلا 3 مهر 1400

دیگر پخش زنده های امروز:

لیورپول برنتفورد

میلان اسپزیا

اینترمیلان آتالانتا

نظر شما در مورد پخش زنده منچستریونایتد استون ویلا 3 مهر 1400 چیست؟ پخش زنده بازی‌های دیگر را از صفحه پخش زنده تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر