;
coinex

تیزرهای تبلیغاتی شیائومی Civi منتشر شد ؛ مشخصات فنی و تاریخ عرضه

تیزرهای تبلیغاتی شیائومی Civi منتشر شد ؛ مشخصات فنی و تاریخ عرضه آن نیز با انتشار پوسترها و ویدیوهای تبلیغاتی انتشار یافته مشخص شده است.

براساس گزارش‌های منتشر شده، براساس تیزرهای رسمی شیائومی، Xiaomi Civi آینده احتمالاً با گوشی‌های هوشمند ویوو S و اوپو Reno در چین با تمرکز بر طراحی و دوربین، رقابت خواهد کرد.

تیزرهای تبلیغاتی شیائومی Civi

Xiaomi Civi را خواهند توانست به‌راحتی با ویوو X60 پرو اشتباه گرفت چرا که برخی از مشخصات آن‌ها شبیه هم است. البته با دقت در ویدئو و پوستر انتشار یافته، ماژول دوربین سه‌گانه مثلثی شکل را در آن خواهیم دید. این طراحی در نحوه قرارگیری دوربین به وسیله‌ی ویوو با عرضه سری X50 رواج یافت.

با وجود طراحی کپی‌شده، Xiaomi Civi خیلی قشنگ است و تیزرها نشان می‌دهند که این تلفن هوشمند تقویت‌کننده صدای دالبی اتموس را دارد و فاقد جک هدفون ۳٫۵ میلی‌متری است و باید به هدست‌های بی‌سیم اعتماد نمایید.

این موبایل صفحه‌نمایش خمیده و پنل پشتی شیشه‌ای AG را دارد که گویا با طراحی OPPO Reno Glow در OPPO Reno6 Pro 5G یکسان است. اما برعکس اوپو، شیائومی از قاب فلزی به جای مدل پلاستیکی استفاده می‌نماید. از طرفی ترکیب رنگ Civi با قاب طلایی و پنل پشتی آبی رنگ نیز عالی است.

طبق اطلاعات انتشار یافته، عرض و ضخامت این دستگاه به ترتیب ۷۱٫۵ و ۶٫۹۸ میلی‌متر و وزن آن ۱۶۶ گرم است و احتمالا این موبایل رنگ مشکی نیز داشته باشد .

در این موبایل کلیدهای پاور و صدا در سمت راست هستند و سمت چپ چیزی نیست. قسمت پایینی دستگاه نیز دارای پورت USB Type-C، اسپیکر، حفره اصلی میکروفون و شکاف سیم‌کارت است و قسمت بالای آن هم دارای میکروفون ثانویه، بلستر IR، یک اسپیکر دیگر و برند Dolby Atmos است.

این موبایل احتمالا مجهز به اسنپدراگون 778G SoC، صفحه‌نمایش ۶٫۵۵ اینچی FullHD+ با نرخ نوسازی۱۲۰ هرتز، دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی و باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با توانایی پشتیبانی از شارژ ۵۵ واتی است. تاریخ عرضه رسمی این دستگاه 27 سپتامبر است. همچنین یک ویدیوی آنباکسینگ بسیار کوتاه منتشر شده که نشان می‌دهد این دستگاه از MIUI 12.5.1 استفاده کرده و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص تیزرهای تبلیغاتی شیائومی Civi چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر