;
coinex

فروش لیزینگی وانت کاپرا 3 مهر 1400 [+ قیمت و نحوه خرید]

فروش لیزینگی وانت کاپرا 3 مهر 1400 و توسط شرکت بهمن لیزینگ انجام خواهد شد. نحوه خرید این خودرو به صورت پیش پرداخت و الباقی قسطی است.

شرکت بهمن لیزینگ شرایط فروش خودرو وانت کاپرا دو کابین دو دیفرانسیل مدل 1400 را اعلام کرده است. تاریخ اجرای این طرح از دیروز شروع شده است و به تعداد محدودی عرضه خواهد شد.

شرکت بهمن لیزینگ با استفاده از تسهیلاتی که در اختیار مشتریان خود می‌گذارد، قرار است خودرو وانت کاپرا دو کابین را با موعد تحویل 45 روز کاری و تحویل در تهران عرضه کند. در ادامه شرایط این طرح و نحوه شرکت در آن را بررسی خواهیم کرد. با تکراتو همراه باشید.

فروش لیزینگی وانت کاپرا 3 مهر 1400

طرح فروش لیزینگی خودرو وانت کاپرا دو کابین دو دیفرانسیل در دو مرحله واریز نقدی و اقساطی آغاز شده است. متقاضیان در ابتدای کار باید 295 میلیون تومان وجه نقد واریز نمایند و الباقی مبلغ خودرو را طی 12 تا 36 ماه پرداخت کنند.

فروش لیزینگی وانت کاپرا 3 مهر 1400

شرکت در این طرح نیاز به ضامن معتبر دارد و باید برای اقساط 12 ماهه مبلغی حدود 31 میلیون تومان، اقساط 24 ماهه 18 میلیون تومان و برای 36 ماه حدود 14 میلیون تومان ماهیانه واریز نمود. البته ارقام مذکور با احتساب بیمه بدنی سال‌های آینده صورب پذیرفته است.

مبلغ پیش‌پرداخت باید طی یک فقره چک به حساب بهمن لیزینگ یا به صورت پرداخت اینترنتی صورت گیرد. برای اقساط ماهیانه صرفا چک صیاد دریافت می‌شود و باید پر کردن چک‌های مذکور در محل شرکت و در وجه بهمن لیزینگ باشد.

قیمت خودرو قطعی است و هیچگونه وجهی پس از ثبت نام از متقاضیان دریافت نمی‌شود. تا تسویه کامل اقساط ماهیانه، خودرو به نام شرکت بهمن لیزینگ خواهد بود اما پلاک به نام خریدار ثبت می‌شود. هزینه‌های نقل و انتقال هم به نام خریدار خواهد بود.

از دیگر نکات مهم این طرح این است که امکان تسویه زودتر از شش ماه وجود ندارد و تحویل خودرو صرفا در تهران صورت می گیرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص فروش لیزینگی وانت کاپرا 3 مهر 1400 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر