;
coinex

شیائومی Civi با دوربین 32 مگاپیکسلی و باتری 4500 میلی آمپری می‌آید

طبق اعلام رسمی شرکت شیائومی فردا ۵ مهر ماه شیائومی civi با دوربین 32 مگاپیکسلی و باتری 4500 میلی آمپری می‌آید و همگان را شگفت زده خواهد کرد.

قبل از رونمایی رسمی شرکت شیائومی از سی وی ، اکنون اطلاعاتی از این دستگاه در اختیار علاقمندان قرار گرفته است. براساس اطلاعات منتشر شده‌ی شیائومی، سی وی مجهز به تراشه اسنپدراگون ۷۷۸G و باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی است.

شیائومی Civi با دوربین 32 مگاپیکسلی

شرکت شیائومی در حساب رسمی‌ خود در ویبو چندین تیزر و اطلاعات جدید درباره‌ی این موبایل جدید انتشار داده است طبق گفته‌ی چینی‌ها، احتمالا شیائومی Civi دارای بیشترین شارژدهی باتری در بین گوشی‌های ۲۰۲۱ شیائومی خواهد بود.

طبق گفته‌ی شیائومی تا سه سال از این موبایل، پشتیبانی نرم افزاری خواهد شد. شیائومی Civi دارای ضخامت ۶.۹۸ میلی‌متری، وزن ۱۶۶ گرمی، فریم فلزی با ضخامت بسیار کمی در حد ۱.۵ میلی‌متر، حاشیه بخش پایینی نمایشگر ۲.۲۵ میلی‌متری است.

شیائومی civi با دوربین 32 مگاپیکسلی

این موبایل مجهز به فیلتر زیباسازی چهره رفته که برای این فیلتر از یادگیری ماشینی استفاده نموده تا یک شبکه عصبی پیچیده‌ را برای بازسازی ویژگی‌های چهره، آموزش دهد. هدف از چنین رویکردی، حفظ بافت واقعی پوست است.

گویا این سیستم بر قسمت‌های مختلفی اثرگذار است و مدل اصلی با ویرایش‌های حرفه‌ای عکاسان آموزش دیده است. در آموزش این مدل، شبکه عصبی اولیه به وسیله‌ی یک شبکه دیگر تحت نظر بوده تا بتواند بین تصویرهای واقعی و تصویرهای ساخته شده به وسیله‌ی رایانه فرقی قائل گردد. بعد از معرفی و انتشار این موبایل خواهید توانست کارکردش را بر رنگ‌های پوست متفاوت بررسی نمود.

علاوه بر این، این موبایل مجهز به دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی با فوکوس خودکار است و بر مبحث زیباسازی این موبایل تمرکز دارد.

در پایان این موبایل احتمالا مجهز به نمایشگر ۶.۵۵ اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز، پشتیبانی از شارژ سریع ۵۵ واتی و صدای دالبی اتموس و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی به همراه رابط کاربری MIUI 12.5.1 است و به تازگی نیز تیزر آن منتشر شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص شیائومی civi با دوربین 32 مگاپیکسلی و باتری 4500 میلی آمپری چیست ؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (4 نظر)

    این مدل فقط در چین تولید و فروش داره و به کشورهای دیگر صادر نمی‌شود البته چند ماه بعد بانام دیگر برای کشور های دیگر صادر و گوشی ارزان قیمتی است و با ارزش پول ما به گرانترین گوشی تبدیل می شود

    پاسخ

    سلام ببخشید ارزان برای چه کسی؟ یک کارگر ساده یا اونی که تا کمر خم شده ضایعات جمع می‌کند؟

    پاسخ

    من الان توی gsmarena داشتم مشخصات کامل این گوشی رو میخوندم دوربین رو نوشته 64 مگاپیکسل ولی شما 32 نوشتین

    پاسخ

    دوربین جلو۳۲ است پشت ۶۴

    پاسخ