;
coinex

پخش زنده بازی فوتسال ایران و قراقستان 5 مهر 1400 [جام جهانی فوتسال]

ملی پوشان فوتسال در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی باید به مصاف قزاقستان بروند. برای پخش زنده بازی فوتسال ایران و قراقستان 5 مهر 1400 با ما باشید.

بازیکنان تیم ملی فوتسال ایران بعد از عملکرد خوبی که در محله گروهی با پیروزی برابر صربستان و آمریکا داشتند، در دیدار پایانی در یک بازی تماشایی و حساس نتیجه را 2 بر 1 به آرژانتین واگذار کردند تا به عنوان تیم دوم از گروه خود صعود کنند.

جایی که البته صعود به عنوان تیم دوم به نوعی به نفع تیم ملی شد و این مهم را با نگاهی بر نمودار مرحله حذفی مسابقات جام جهانی فوتسال متوجه خواهید شد. چراکه ایران در سمت خوب جدول قرار گرفت. اما برای پخش زنده فوتسال ایران و قزاقستان 5 مهر 1400 با ما باشید. این دیدار راس ساعت 20:30 به وقت ایران آغاز خواهد شد.

پخش زنده بازی فوتسال ایران و قراقستان 5 مهر 1400

تیم ملی فوتسال ایران در جدال مرحله یک هشتم نهایی در یکی از پرگل ترین بازی های جام جهانی جاری، با نتیجه 9 بر 8 ازبکستان را شکست داد تا به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند. تیم ایران حال در مرحله یک چهارم باید به مصاف قزاقستانی برود که به عنوان تیم اول گروه A بالاتر از ونزوئلا، کارستاریکا و لیتوانی میزبان صعود کرده بود.

قزاقستان در سالیان اخیر سرمایه گذاری زیادی در حوزه فوتسال داشته و این مهم منجر به رشد فوتسال این کشور در سطح ملی شده است. این تیم در مرحله یک هشتم نهایی تایلند را با 7 گل در هم کوبید تا مقتدرانه ترین نتیجه مرحله یک هشتم را ثبت کرده باشد. حال باید دید ملی پوشان آیا می توانند از سد قزاقستان قدرتمند عبور کنند؟ باید بدانید که در صورت صعود به نیمه نهایی، تیم ملی باید به مصاف برنده جدال پرتغال اسپانیا برود که طبیعتا دشوارترین بازی ملی پوشان خواهد بود. اما برای پخش زنده فوتسال ایران و قزاقستان 5 مهر 1400 از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتسال ایران و قزاقستان 5 مهر 1400

پخش زنده بازی فوتسال ایران و قراقستان 5 مهر 1400 [جام جهانی فوتسال]
ساعت پخش فوتسال ایران و قراقستان 5 مهر 1400 / ساعت پخش بازی فوتسال ایران و قراقستان 5 مهر 1400
نظر شما در خصوص پخش زنده بازی فوتسال ایران و قراقستان 5 مهر 1400 چیست؟ پخش زنده بازی های دیگر را از صفحه پخش زنده تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر