;
coinex

اوپو کی 9 پرو (Oppo K9 Pro) رونمایی شد ؛ مشخصات فنی و قیمت آن

کمپانی اوپو امروز در رویداد معرفی محصولاتش در چین، از اوپو کی 9 پرو رونمایی به عمل آورد. در ادامه به مشخصات فنی و قیمت این گوشی می پردازیم.

با نگاهی به مشخصات فنی، می‌توان اظهار داشت که اوپو کی ۹ پرو یک گوشی میان‌رده خوش امکانات با قیمت مناسب برای کاربران به حساب می‌آید.

اوپو کی 9 پرو

از مشخصات قابل توجه گوشی اوپو کی ۹ پرو باید به صفحه نمایش بزرگ با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز، تراشه Dimensity 1200 مدیاتک و پشتیبانی از سوپر فلش شارژ ۶۰ وات اشاره نماییم.

صفحه نمایش ۶.۴۳ اینچی گوشی، از نوع امولد با نرخ نمونه‌برداری لمس ۱۸۰ هرتز است و علاوه بر این از HDR10 و دامنه رنگ DCI-P3 پشتیبانی می‌نماید. برای محل دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی هم یک حفره در بخش بالایی سمت چپ آن هم موجود هست.

اوپو کی 9 پرو

این موبایل مجهز به تراشه دایمنسیتی ۱۲۰۰ با ۸ یا ۱۲ گیگ رم، ظرفیت حافظ داخلی این دو نسخه به ترتیب ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگ (UFS 3.1) است اما متاسفانه قابلیت استفاده از کارت حافظه در این دستگاه نیست ولی می‌توانند از قابلیت OTG استفاده نمایند.

در پنل پشتی گوشی یک دوربین سه‌گانه با دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی f/1.7، دوربین‌های فوق عریض ۸ مگاپیکسلی f/2.2 با میدان دید ۱۱۹ درجه و دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی f/2.4 با امکان عکاسی از فاصله ۴ سانتی‌متری است.

برنامه دوربین اوپو K9 پرو نیز دارای امکانات زیادی است مثل حالت پرتره، حالت سوپر نایت و یک حالت عکاسی شبانه برای دوربین جلو!

نکته جالب توجه آن است که سوپر فلش شارژ، باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی دستگاه به وسیله‌ی درگاه USB-C تنها در ۱۶ دقیقه تا ۵۰ درصد شارژ خواهد شد و امکانات دیگر این موبایل اوپو شامل سیستم عامل اندروید ۱۱ در پوسته‌ای از کالر او اس ۱۱، فیس آنلاک، ان‌اف‌سی، ۵G دوگانه و جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون می‌شوند.

نسخه ۸+۱۲۸ گیگ به مدتی محدود، قیمتی ۱۹۹۹ یوانی معادل ۳۰۹ دلار و نسخه ۱۲+۲۵۶ گیگابایتی قیمتی ۲۵۰۰ یوانی معادل ۳۸۶ دلار دارد. لازم به ذکر است که قیمت اصلی گوشی‌ها تقریبا ۳۰ دلار بیشتر است و فروش رسمی آن‌ها از تاریخ ۳۰ سپتامبر یا همان ۸ مهر شروع خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص اوپو کی 9 پرو چیست ؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر