;
coinex

طراحی کاملا متفاوت آیفون 14 در دستور کار اپل

به تازگی گزارش‌های زیادی در دنیای تکنولوژی درباره‌ی این که طراحی کاملا متفاوت آیفون 14 در دستور کار اپل قرار گرفته است منتشر گردیده است.

اکنون «مارک گورمن» خبرنگار «بلومبرگ» طی گزارشی اعلام نموده است که  آیفون ۱۴ به صورت کامل باز طراحی خواهد شد.

طراحی کاملا متفاوت آیفون 14

در این گزارش این نکته ذکر شده که سری آیفون ۱۳ با تغییر های  طراحی محدودی تولید  خواهد شد  ولی قرار نخواهد بود که همین سناریو برای آیفون ۱۴ تکرار گردد و اپل برای نسل بعدی خود برنامه‌های گوناگونی را دنبال خواهد کرد.

«مینگ-چی کو» تحلیلگر معتبر اپل قبل تر در گزارش‌های خود اعلام نموده است که اپل می‌خواهد آیفون ۱۴ و آیفون ۱۴ پرو را با روزنه مخصوص دوربین سلفی در بازار منتشر کند. یکی از منابع آگاه بازار هم قبل تر رندرهایی از آیفون ۱۴ انتشار داده بود که دستگاهی مجهز به روزنه مخصوص دوربین سلفی در بالای نمایشگر را نشان می‌دهد و در طراحی آن خبری از بریدگی بالای نمایشگر نبود.

طراحی کاملا متفاوت آیفون 14

«جان پروسر» یکی دیگر از منابع آگاه هم طراحی روزنه مخصوص دوربین سلفی را برای نسل بعدی آیفون تایید نموده است. او می‌گوید که آیفون ۱۴ پرو مکس فاقد بریدگی بالای نمایشگر خواهد بود.

از طرفی، در بعضی گزارش‌ها هم به این موضوع اشاره شده که اپل در نسل بعدی آیفون دیگر نمی‌خواهد نسخه مینی را در بازار منتشر کند و تمرکز خود را بر آیفون ۱۴ پرو مکس گذاشته است. در نتیجه آیفون ۲۰۲۲ احتمالا شامل نسخه‌های معمولی، مکس و دو مدل نسخه پرو خواهد بود.

مینگ-‌چی کو در گزارشی گفته است  که این شرکت بر توسعه آیفون با تاچ آیدی زیر نمایشگر کار خواهد کرد، ولی هنوز معلوم نیست که این فناوری به نسل بعدی آیفون برسد یا نه. این تحلیلگر معروف در گزارش تازه‌ی خود به این نکته اشاره نموده بود که این قابلیت شاید  در آیفون ۲۰۲۳ افزوده می‌شود و اپل احتمالا در سال ۲۰۲۴ از آیفون تاشو هم رونمایی می‌نماید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص طراحی کاملا متفاوت آیفون 14 چیست ؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر