;
coinex

تاریخ پخش فصل دوم سریال تایگر کینگ

طی رویداد جدید سرویس نتفلیکس، تاریخ پخش فصل دوم سریال تایگر کینگ ( Tiger King ) مشخص شد و اواخر آبان ماه شاهد آن خواهیم بود.

فصل دوم سریال Tiger King مثل فصل پیش، بر روی زندگی «جوزف شریبوگل» معروف به تایگر کینگ متمرکز است و از اواسط ماه نوامبر نیز پخش خواهد شد.

تاریخ پخش فصل دوم سریال تایگر کینگ

سریال مستند «ببر پادشاه» در ماه مارس ۲۰۲۰ از سرویس نتفلیکس پخش و از پرمخاطب‌ترین سریال‌های این سرویس گردید. داستان این فیلم درباره‌ی یک فعال حقوق گربه‌های بزرگ به نام کارول بسکین (Carole Baskin) بود که به جنگ با جوزف شریبوگل رفته است؛ مرد خلافکاری که حیوانات را اذیت می‌کند و حتی یک قاتل را استخدام خواهد کرد تا بسکین را بکشد.

تایگر کینگ به اتفاقی بزرگ تبدیل شد و بیش از ۳۴ میلیون نفر آن را در ۱۰ روز اول پخش، دیدند. این سریال تا آن اندازه‌ای موفق بود که قرار شد دو نسخه‌ی سینمایی هم از آن تولید شود: یکی با بازی کیت مک‌کینون و به تهیه کنندگی شرکت یونیورسال و دیگری با بازی نیکولاس کیج و به تهیه کنندگی شرکت آمازون.

تاریخ پخش فصل دوم سریال تایگر کینگ

کسی انتظار نداشت که فصل دوم این سریال مستند هم بسازند ولی نتفلیکس این کار را انجام داده و حتی یک تیزر کوتاه از آن نیز پخش نموده است. تمدید شدن سریال برای یک فصل دیگر با وجود این‌که غافل‌گیرکننده است ولی با توجه به موفقیت فصل اول، یک تصمیم منطقی است.

جوزف شریبوگل در حال حاضر زندانی است و چند ماه پیش قرار بود که از طرف دونالد ترامپ مورد بخشش قرار بگیرد! علاوه بر این در این مدت، کارول بسکین موفق شده تا باغ وحش خصوصی او را تصاحب کند. فصل دوم به احتمال زیاد این اتفاقات جدید را پوشش می‌دهد.

نتفلیکس تا الان چند سریال مستند جنایی ساخته که موفق بوده‌اند و احتمالا مجموعه‌های بیشتری نیز در ادامه تولید می‌شود. فصل دوم سریال Tiger King در تاریخ ۱۷ نوامبر یا همان ۲۶ آبان ۱۴۰۰ پخش می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص تاریخ پخش فصل دوم سریال تایگر کینگ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر