;
coinex

ماندگارترین کتاب ها که باعث تغییر در زندگی شما خواهند شد

ماندگارترین کتاب ها که باعث تغییر در زندگی شما خواهند شد ؛ آیا به دنبال کتاب‌هایی هستید که زندگی شما را تغییر دهند؟ آیا می‌خواهید از حداکثر ظرفیت خود استفاده کنید و تغییراتی واقعی در زندگی خود ایجاد کنید اما نیاز دارید در این مسیر به شما کمک شود؟

10 کتابی که در ادامه معرفی می‌کنیم کاملا در این زمینه برای شما مفید هستند. آن‌ها را بخوانید و درعین‌حال سعی کنید از آن‌ها درس بگیرید. این عملکرد شماست که باعث تغییر در زندگی می‌شود نه صرفا خواندن کتاب. به‌هرحال کتاب‌هایی که در ادامه با آن‌ها آشنا می‌شوید چارچوبی برای انجام اقدامات لازم را در اختیار شما قرار می‌دهند.

کیمیاگر

کیمیاگر نوشته پائولو کوئیلو رمانی است که خواندن آن بسیار آسان است. در این داستان که به‌شدت توصیفی است یک استعاره قدرتمند آموزش داده می‌شود: چگونه می‌توانید رویاهای خود را دنبال کنید. خرید یا دانلود PDF بهترین ترجمه این کتاب به شما کمک می‌کند یاد بگیرید که چگونه در مورد موانع پیش روی خود بیاموزید و چگونه شجاعتتان را در مسیری که بیشتر برای آن ارزش قائلید هدایت کنید.

هنر جنگ در کارآفرینی

این کتاب که توسط استیون پرسفیلد نوشته شده است می‌تواند به مهم‌ترین کتاب در زندگی شما تبدیل شود. خواندن آن می‌تواند به شما کمک کند که کسب‌وکار موفقی داشته باشید، کتاب بنویسید و حرفه‌ای معتبر و رضایت‌بخش داشته باشید. کتاب هنر جنگ در کارآفرینی موجب می‌شود مقاومت درونی خود را بشکنید، زندگی اصیل خود را داشته باشید و درواقع خود اصیلتان را زندگی کنید. اگر کارآفرین، نویسنده، هنرمند یا هر نوع خالقی هستید خواندن این کتاب را به‌شدت به شما توصیه می‌کنیم.

جریان روانشناسی: تجربه بهینه

بهترین تجربیات در زندگی ما چیست؟ تعطیلات؟ دراز کشیدن در ساحل؟ خیر. میهالی چیکسنت، روانشناس برجسته در جهان ثابت می‌کند که تجربیات بهینه درواقع لحظاتی از زندگی ما هستند که ما در آن‌ها بهترین تلاش خود را در جهت دستیابی به اهداف معنادار انجام می‌دهیم. از طریق این کتاب می‌آموزید که چگونه می‌توانید توجه خود را بهبود ببخشید و اراده خود را تقویت کنید و درنتیجه زندگی خود را برای همیشه تغییر دهید. علاوه بر این کتاب، نکات ذکر شده در این مطلب نیز شما را در رساندن به اهداف خود یاری خواهد کرد.

آنسان که انسان می‌اندیشد

ماندگارترین کتاب ها که باعث تغییر در زندگی شما خواهند شد
کتاب آنسان که انسان می اندیشد / ماندگارترین کتاب ها که باعث تغییر در زندگی شما خواهند شد

افکار بسیار مهم هستند. ما همان چیزی هستیم که بارها به آن فکر می‌کنیم. کتاب آنسان که انسان می‌اندیشد نوشته جیمز آلن، به شما می‌آموزد که چگونه ابتدا زندگی‌ای که می‌خواهید را در ذهنتان مجسم کنید، سپس با کارها و سخت‌کوشی آن را به واقعیت تبدیل کنید. کتاب آنسان که انسان می‌اندیشد کتابی کلاسیک، کوتاه و ساده و قدرتمند است.

بیداری غول درون

کتاب بیداری غول درون راهکارهای بسیار باکیفیتی را به شما معرفی می‌کند که می‌توانید از آن‌ها بلافاصله برای کنترل احساسی خود استفاده کنید. هنگامی‌که درون خود را کنترل می‌کنید بیرون نیز از آن تبعیت می‌کند. با خواندن این کتاب و استفاده از راهکارهایی که در آن مطرح شده است می‌توانید از توانایی‌های خود حداکثر استفاده را ببرید و زندگی خود را بهبود ببخشید.

قلعه حیوانات

قلعه حیوانات توسط جورج اورول در سال 1945 منتشر شد. در این کتاب به یک مزرعه حیوانات اشاره می‌شود که در آن حیوانات تصمیم می‌گیرند زمین کشاورزی را تصرف کنند و یک شرکت تعاونی ایجاد کنند تا از مزایای کار مشارکتی بهره‌مند شوند. بااین‌حال، برخی حیوانات در این میان سهم بیشتری از پاداش‌ها می‌خواهند، کم‌کم خوک‌ها به قدرت دست پیدا می‌کنند و قوانین تغییر می‌کنند.

درنهایت، این سوال برای حیوانات پیش می‌آید که در وهله اول آن‌ها برای چه جامعه‌ای تلاش می‌کردند و آیا آزادی جدید به اندازه کافی برای آن‌ها رهایی‌بخش است؟ کتاب قلعه حیوانات ساده، تاثیرگذار و بسیار روشنگر است و یکی از بزرگترین آثار سیاسی اجتماعی در تاریخ محسوب می‌شود. بنابراین، پیشنهاد می‌کنیم از دانلود و خواندن کتاب مزرعه حیوانات با بهترین ترجمه غافل نشوید.

هفت عادت مردمان موثر

کتاب 7 عادت مردمان موثر نوشته استفان کاوی، یک شاهکار کاربردی همراه با راهنماها و دستورالعمل‌های ساده است. این کتاب هم برای کسب‌وکارها و هم برای افراد مفید است. با خواندن آن می‌آموزید که اولین چیزها را در اولویت قرار دهید و در ذهن خود با پایان، آغاز کنید. کتاب 7 عادت مردمان موثر در ادبیات مدیریت و رهبری، یک اثر کلاسیک محسوب می‌شود و هر کسی که در موقعیت تاثیرگذاری قرار دارد لازم است آن را بخواند.

دنیای سوفی

ماندگارترین کتاب ها که باعث تغییر در زندگی شما خواهند شد
کتاب انگیزشی دنیای سوفی / ماندگارترین کتاب ها که باعث تغییر در زندگی شما خواهند شد

این کتاب که توسط یوستین گاردر نوشته شده است یک رمان فلسفی است که در آن داستان زندگی سوفی آموندسن، دختر نوجوان مقیم نروژ و آلبرتو ناکس، فیلسوف میانسالی که سوفی را با فلسفه آشنا می‌کند روایت می‌شود. در این اثر، سوفی باید به دو سوال اساسی پاسخ دهد: «تو چه کسی هستی؟» و «جهان از کجا آمده است؟» خواندن این رمان شما را به هم ترغیب می‌کند که به پاسخ این دو سوال فکر کنید.

راه هنرمند

کتاب راه هنرمند توسط جولیا کامرون نوشته شده است و درواقع یک کتاب خودیاری در زمینه خلاقیت است. خواندن این کتاب شما در مسیری معنوی و هنری هدایت می‌کند و ازآنجایی‌که در آخر هر فصل، تکالیفی را نیز مطرح می‌کند موجب می‌شود که خواندن کتاب به یک کار پویا تبدیل شود. کتاب راه هنرمند، عمیق و درعین‌حال ساده است و می‌تواند در خلاقیت هر فردی از حسابدار گرفته تا ورزشکار تحول ایجاد کند.

زندگی پی

کتاب زندگی پی توسط یان مارتل نوشته شده است و در آن به داستان پی پاتل، پسر نوجوانی می‌پردازد که پسر نگهبان باغ‌وحش است. او دانش زیادی در مورد حیوانات دارد و همچنین به فلسفه علاقه‌مند است. وقتی پی به همراه خانواده‌اش از هند به آمریکای شمالی مهاجرت می‌کنند کشتی آن‌ها غرق می‌شود و سپس او خود را در یک قایق نجات با یک کفتار، یک گورخر زخمی و یک ببر 450 کیلویی بنگالی تنها می‌بیند. آنچه در پی این ماجرا مطرح می‌شود داستانی فوق‌العاده از فتنه و ماجراجویی است. اگرچه کتاب زندگی پی در مورد دین نیست اما اهمیت باور داشتن به چیزی را مطرح می‌کند.

درنهایت، خواندن برخی کتاب‌ها می‌تواند باعث شود که دیدگاه خود به دنیای اطرافتان را تغییر دهید و در زندگی خود تحول ایجاد کنید. بنابراین، اگر می‌خواهید این اتفاق برای شما بیفتد می‌توانید با خواندن کتاب‌هایی شروع کنید که در این مقاله با آن‌ها آشنا شدید.

نویسنده: مینا معین اسلام

.

پایان رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر