coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

مشخصات شیائومی سی سی 11 (Xiaomi CC11) مشخص شد

مشخصات شیائومی سی سی 11 (Xiaomi CC11) مشخص شد. این تلفن هوشمند جدید شرکت شیائومی به تازگی در TENAA توسط عده‌ای دیده شده است.

طبق تأییدیه ثبت‌ گردیده در TENAA، شیائومی می‌خواهد خیلی زود یک گوشی هوشمند دیگر معرفی نماید. در این تأییدیه اسم دستگاه نیامده و تنها شناسه‌ی مدل آن با اسم 2109119BC ثبت گردیده است که احتمالا مربوط به شیائومی CC11 پرو است.

مشخصات شیائومی سی سی 11 (Xiaomi CC11)

بعضی از ویژگی‌های فنی این گوشی هوشمند در TENAA تأیید گردیده است. این گوشی احتمالا دارای صفحه‌ نمایشی ۶٫۵۵ اینچی اولد با وضوح تصویر ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ پیکسل با کیفیت 4K است که شیائومی CC11 پرو نیز دارای دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسل و صفحه‌نمایش ۶٫۵۵ اینچی است.

این موبایل دارای یک باتری ۴۴۰۰ میلی‌آمپر ساعت با یک تراشه‌ی هشت‌هسته‌ای با فرکانس کاری ۲٫۴ گیگاهرتز در چند مدل و با رم ۶ گیگابایت با حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۶۴ گیگابایت، رم ۸ گیگابایت با حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایت، رم ۱۲ گیگابایت با حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایت و رم ۱۶ گیگابایت با حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۵۱۲ گیگابایت است و در رنگ‌های قرمز، نارنجی، زرد، سبز، آبی، بنفش، مشکی، سفید و فیروزه‌ای وارد بازار می‌شود.

مشخصات شیائومی سی سی 11 (Xiaomi CC11)

این موبایل دارای دوربین سه‌گانه با لنز اصلی آن ۶۴ مگاپیکسلی و دو لنز دیگر ۸ مگاپیکسلی است. طبق گزارش‌هایی انتشار یافته، یکی از این لنزها برای ثبت تصاویر فوق عریض است و دیگری جهت بزرگ‌نمایی پنج برابری است. این موبایل حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر نیز دارد.

شیائومی CC11 استاندارد هم تأییدیه‌ی TENAA را ماه پیش گرفته و بعضی از مشخصات این محصول با CC11 پرو یکسان است. لازم به ذکر است که تاکنون اطلاعات کافی در دسترس قرار نگرفته است و نمی‌توانیم مطمئنا بگوییم کدام مدل CC11 معمولی و کدام مدل C11 پرو است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص مشخصات شیائومی سی سی 11 (Xiaomi CC11) چیست ؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر