;
coinex

دانلود قسمت 5 سریال سلول های یومی (Yumi’s Cells) با زیرنویس چسبیده

سریال کمدی و عاشقانه‌ی سلول‌های یومی از جدیدترین مجموعه‌های کره‌ای است، برای دانلود قسمت 5 سریال سلول های یومی (Yumi’s Cells) با زیرنویس چسبیده با ما باشید.

مجموعه‌های عاشقانه و کمدی کره‌ای همیشه پرطرفدار بوده‌اند. یکی از سریال‌های جدید این ژانر سلول‌های یومی است که از وبتونی به همین نام برگرفته شده است. سریال سلول های یومی روایتگر زندگی دختری 32 ساله به نام یومی است، که یک کارمند ساده و معمولی است. یومی در بیان احساسات خود با مشکلاتی همراه شده و نمی‌تواند به خوبی آن‌ها را نشان دهد به همین خاطر برای سالیان زیادی تنها بوده و وارد هیچ رابطه‌ای نشده است.

این سریال 14 قسمت دارد و توسط لی سانگ یئوب و به کارگردانی وی ساخته شده است. در ادامه لینک دانلود قسمت 5 سریال سلول های یومی (Yumi’s Cells) با زیرنویس چسبیده را در اختیار شما می‌گذاریم.

دانلود قسمت 5 سریال سلول های یومی (Yumi’s Cells) با زیرنویس چسبیده

دانلود سریال کره ای Yumi’s Cells

در سریال سلو‌ل‌های یومی، یومی به همکار کوچک‌تر از خودش ووک علاقه دارد اما مشکلات زیادی موجب می‌شود تا وی نتواند سراغ عشق خود برود. به عنوان مثال یکی از مشکلات او سنش است از آنجایی که یومی از ووک بزرگ‌تر بوده یک حس نسبتا نا‌مطلوبی نسبت به خود دارد. یکی دیگر از مشکلات یومی وجود رقیب عشقی‌ای به نام روبی است.

باوجود اینکه سلول‌های یومی برای شادی او دست به هر کاری می‌زنند اما او نمی‌خواهد ریسک‌های این شرایط را بپذیرد اما بعدها خود ووک به یومی نزدیک شده و می‌خواهد که با هم بیرون بروند این ماجرا باعث دلگرمی یومی می‌شود و با خود فکر می‌کند که حتما ووک نیز به او علاقه‌مند است.

از طرفی ووک، یومی را به یکی از دوستان خود کو وونگ معرفی می‌کند و می‌خواهد آن‌ها را به هم برساند بعلاوه، یومی متوجه می‌شود که ووک به او تمایلی ندارد. همه این شرایط یومی را از زندگی ایده‌آلی که آرزویش را داشت دور می‌کند.

دانلود قسمت 5 سریال سلول های یومی (Yumi’s Cells)
دانلود سریال سلول های یومی قسمت پنجم / دانلود سریال Yumi’s Cells قسمت پنجم / دانلود رایگان قسمت 5 سلول های یومی با زیرنویس چسبیده

یومی پس ار کنار آمدن با احساساتش به ازدواج با وونگ فکر می‌کند اما در اینجا وونگ تصمیم به ازدواج ندارد زیرا هنوز استودیو بازی او شرایط ثابتی ندارد. او فکر می‌کند که توانایی خوشبخت کردن یومی را ندارد به همین دلیل در حال حاضر به ازدواج با یومی فکر نمی‌کند.

درواقع این سریال، بزرگ و خوشبخت شدن یومی را از طریق کار و رابطه عاطفی به نمایش می‌کشد. سلول‌های بدن یومی نشان‌دهنده احساسات مختلف او مانند عشق، خشونت و منطق خوب و بد است. سلول‌های مغز او به صورت فعالانه برای حل مشکلات و کنترل احساساتش کار می‌کنند.

لی سانگ یئوب، یک کارگردان موفق اهل کره جنوبی است و او سریال‌هایی مانند همسر آشنا و خرید کینگ لویی را هم کارگردانی کرده است. علاوه بر آن دستیار کارگردان این سریال سانگ جائه جونگ بوده که زحمات زیادی برای سریال خاطرات الحمرا کشیده و با استفاده از آن مطرح شده است.

کیم کیونگ ران، فیلمنامه‌نویس سریال سلول های یومی است. در ادامه شما می‌توانید به لینک دانلود سریال سلول های یومی قسمت پنجم دسترسی داشته باشید.

علاوه بر دانلود سریال کره ای‌ سلول های یومی ، برای اطلاع از قسمت دیگر سریال‌ها نیز می‌توانید بر روی سریال های کره‌ای کلیک کنید تا تمامی مطالب سریال‌های کره‌ای تکراتو را مشاهده نمایید. برای دانلود و دسترسی سریع‌تر به سریال‌ها نیز می‌توانید در کانال تلگرامی ما عضو شوید. ادامه‌ی مطلب را برای دانلود سریال کره ای‌ سلول های یومی دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

دانلود قسمت 3 سریال سلول های یومی (Yumi’s Cells) با زیرنویس چسبیده

دانلود قسمت 4 سریال سلول های یومی (Yumi’s Cells) با زیرنویس چسبیده

قسمت پنجم سلول های یومی بدون سانسور

دانلود قسمت 5 سریال سلول های یومی (Yumi’s Cells)
دانلود سریال Yumi’s Cells قسمت پنجم / دانلود سریال کره ای Yumi’s Cells / قسمت پنجم سلول های یومی بدون سانسور
  • نام سریال: سلول های یومی (Yumi’s Cells)
  • محصول: 2021 کره جنوبی از شبکه tvN
  • ژانر: کمدی، عاشقانه، زندگی
  • قسمت‌ها: 14
  • روزهای پخش: جمعه و شنبه
  • مدت زمان: 1 ساعت و 10 دقیقه
  • بازیگران: Kim Go Eun, Ahn Bo Hyun, Lee Yoo Bi

دانلود رایگان قسمت 5 سلول های یومی با زیرنویس چسبیده از تلگرام

فایل‌ها پس از پخش سریال و آماده شدن زیرنویس به کانال تلگرام اضافه می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص دانلود قسمت 5 سریال سلول های یومی (Yumi’s Cells) چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر