;
coinex

سریال سلول های یومی ؛ تاریخ پخش، داستان و بازیگران Yumi’s Cells

بلاخره انتظارها به پایان رسید و تاریخ پخش سریال کره‌ای شگفت‌انگیز Yumi’s Cells مشخص شد. در این مقاله قصد داریم به جزئیات سریال سلول های یومی بپردازیم.

امروزه سریال‌های کره‌ای به دلایل مختلفی از جمله پیشرفت روز افزون سینمای کره و بازیگران آن در سراسر دنیا از آمریکا گرفته تا اروپا و البته آسیا شناخته شده و محبوب هستند. مردم در سراسر دنیا به دنبال بهترین سریال‌ها و فیلم‌های کره‌ای بوده‌اند تا در اوقات فراغت خود از آن‌ها لذت ببرند.

همه ما هنگامی که قصد داریم سریالی را برای تماشا انتخاب کنیم اول از همه به ژانر آن توجه می‌کنیم تا با سلیقه و علاقمان مطابقت داشته باشند. خیلی از طرفداران صنعت سینمای کره جنوبی با ژانرهای اکشن و رمزآلود سریال‌های کره ارتباط خوبی می‌گیرند از طرف دیگر، همانطور که ممکن است بدانید برخی طرفداران دیگر از ژانر فانتزی و رمانیک این صنعت لذت می‌برند.

ژانر فانتزی و رمانیک در بین جوانان بسیار محبوب است به همین دلیل مشتاق هستیم که به معرفی سریال سلول‌ های یومی بپردازیم. Yumi’s Cells یکی از درام‌های رمانتیک کیدرما بوده که به زودی منتشر می‌شود. در ادامه این مقاله قصد داریم به تاریخ پخش سریال کره ای سلول های یومی و بازیگران سریال کره ای Yumi’s Cells بپردازیم.

سریال سلول های یومی

همانطور که گفتیم سریال سلول های یومی یک درام رمانتیک و طنز کره‌ای بوده که از جدیدترین سریال های کره ای 2021 به شمار می‌رود. این سریال توسط لی سانگ یئوب ساخته شده و به زودی منتشر می‌شود. سریال Yumi’s Cells بر اساس یک وبتون معروف با همین نام است، وبتون به کتاب کمیک کره‌ای گفته می‌شود.

این وبتون کره‌ای از 512 چپتر در 4 فصل تشکیل شده و از 1 آوریل 2015 تا 13‌ نوامبر 2021 پخش شد. داستان سریال سلول های یومی درمورد دختری به نام کیم یومی و تمام سلول‌های تشکیل‌دهنده بدن او است. به تازگی اعلام شده است که سریال کره ای Yumi’s Cells از 14 قسمت تشکیل خواهد شد و کارگردانی آن نیز بر عهده لی سانگ یئوب خواهد بود.

لی سانگ یئوب، یک کارگردان موفق اهل کره جنوبی بوده و کارگردانی سریال‌هایی مانند همسر آشنا و خرید کینگ لویی را به عهده گرفته است. علاوه بر آن دستیار کارگردان این سریال سانگ جائه جونگ بوده که زحمات زیادی برای سریال خاطرات آلاهامبرا کشیده و با استفاده از آن معروف شده است.

کیم کیونگ ران، فیلمنامه‌نویس سریال سلول های یومی بوده و می‌توان گفت داستان زیبای این سریال توسط او نوشته شده است. در ادامه قصد داریم به تاریخ پخش سریال کره ای سلول های یومی بپردازیم. با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های کره ای 2021

بهترین سریال های کره ای 2020

تاریخ انتشار سریال سلول های یومی

سریال سلول های یومی

همانطور که اطلاع دارید ما از پخش سریال کره ای سلول های یومی مطمئن هستیم. هنگامی که خبر از پخش سریال مورد نظر خود را می‌شنویم سوال همیشگی در ذهن ما شکل می‌گیرد و آن سوال همیشگی در ارتباط با زمان تاریخ پخش است. در ارتباط با سریال کره ای Yumi’s Cells سوال ما این است که تاریخ شروع سلول های یومی چه زمانی خواهد بود؟

با توجه به اطلاعاتی که درباره تاریخ پخش سریال کره ای سلول های یومی به دست آمده، به نظر می‌رسد که فیلمبرداری این سریال در نیمه اول سال 2021 آغاز شده و حدس می‌زنیم که باید حداقل تا جوئن سال 2021 طول کشیده باشد. با احتساب ادیت آخر و تغییرات نهایی بر روی سریال انتظار داریم که تاریخ انتشار سریال سلول های یومی در پاییز 2021 باشد.

استودیو دراگون که تهیه‌کننده این مجموعه به حساب می‌رود اعلام کرده است که بی شک تاریخ شروع سلول های یومی در سال 2021 خواهد بود، این بدین معنی است که در بدترین حالت این سریال در اواخر دسامبر 2021 پخش خواهد شد. در ادامه با داستان سریال سلول های یومی همراه شما خواهیم بود.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های چینی 2021

بهترین سریال های کره ای

داستان سریال سلول های یومی

سریال سلول های یومی

داستان این سریال زندگی دختری 32 ساله به نام یومی که یک کارمند ساده و معمولی است را دنبال می‌کند. وی در بیان احساسات خود با مشکلاتی همراه شده و نمی‌تواند به خوبی آن‌ها را نشان دهد به همین دلیل برای سالیان زیادی سینگل بوده و در هیچ رابطه جدی‌ای واد نشده است.

این سریال، بزرگ و خوشبخت شدن یومی را از طریق کار و رابطه عاطفی به نمایش می‌کشد. سلول‌های بدن یومی نشان‌دهنده احساسات مختلف او مانند عشق، خشونت و منطق خوب و بد است. سلول‌های مغز او به صورت فعالانه برای حل مشکلات و کنترل احساساتش کار می‌کنند.

یومی به همکار کوچک‌تر از خودش ووک علاقه دارد اما مشکلات زیادی موجب می‌شود تا وی نتواند سراغ عشق خود برود. به عنوان مثال یکی از مشکلات او سنش است از آنجایی که یومی از ووک بزرگ‌تر بوده یک حس نسبتا نا‌مطلوبی نسبت به خود دارد. یکی دیگر از مشکلات یومی وجود رقیب عشقی‌ای به نام روبی است.

باوجود اینکه سلول‌های یومی برای شادی او دست به هر کاری می‌زنند اما او نمی‌خواهد ریسک‌های این شرایط را بپذیرد اما بعدها خود ووک به یومی نزدیک شده و می‌خواهد که با هم بیرون بروند این ماجرا باعث دلگرمی یومی می‌شود و با خود فکر می‌کند که حتما ووک نیز به او علاقه‌مند است.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های کره ای مدرسه ای 

بهترین سریال های کره ای نتفلیکس

سریال سلول های یومی

از طرفی ووک، یومی را به یکی از دوستان خود کو وونگ معرفی می‌کند و می‌خواهد آن‌ها را به هم برساند بعلاوه، یومی متوجه می‌شود که ووک هم جنس‌گرا است. همه این شرایط یومی را از زندگی ایده‌آلی که آرزویش را داشت دور می‌کند.

تمام این مشکلات برای یومی شکه‌کننده بوده به همین دلیل قرار خود را با کو وونگ خراب می‌کند. او به دلیل استرس شدید در  قرار اول خود با وونگ غش می‌کند و کوو ونگ مجبور می‌شود یومی را به بیمارستان برساند. بلاخره پس از آشنایی کلی وونگ و یومی به طور رسمی با هم قرار می‌گذارند.

یومی پس ار کنار آمدن با احساساتش به ازدواج با وونگ فکر می‌کند اما در اینجا وونگ تصمیم به ازدواج ندارد زیرا هنوز استودیو بازی او شرایط ثابتی ندارد. او فکر می‌کند که توانایی خوشبخت کردن یومی را ندارد به همین دلیل در حال حاضر به ازدواج با یومی فکر نمی‌کند.

داستان سریال با تقلای احساسی و سلول‌های یومی که در تلاش برای پیدا کردن راه خوشبختی هستند، پیش می‌رود. در ادامه قصد داریم به بازیگران سریال کره ای سلول های یومی بپردازیم. همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های کره ای کمدی

بهترین سریال های کره ای تاریخی

بازیگران سریال کره ای سلول های یومی

سریال سلول های یومی

تا اینجا با داستان سریال Yumi’s Cells به طور کلی و نسبتا خوبی آشنا شدید. در این قسمت می‌خواهیم به بازیگران سریال کره ای Yumi’s Cells بپردازیم. در این سریال کیم گو اون به عنوان کیم یو می نقش آفرینی کرده و جزو بازیگران اصلی سریال Yumi’s Cells به حساب می‌ر‌ود. در اینجا لیستی از بازیگران سریال کره ای سلول های یومی را مشاهده کنید.

  • کیم گو اون در نقش کیم یومی
  • آن بو هیون در نقش کو وونگ
  • لی یو بی در نقش روبی
  • چویی مین هو در نش ووک
  • پارک جی هیون در نقش سئو سیا

آن بو هیون، یک بازیگر و مدل اهل کره جنوبی بوده که 33 سال سن دارد. بو هیون یکی از بازیگران سریال کره ای Yumi’s Cells بوده که در ابتدا حرفه خود را به عنوان مدل آغاز کرده است. وی در سریال‌های همه نوع عروس‌ها، تنها آهنگ عاشقانه من، نسل دختران، قایم موشک، زندگی خصوصی او و بعد از اینکه برنامه تمام شد، ایفای نقش کرده است.

کیم گو اون، بازیگر و خواننده کره‌ای بوده که در 2 ژوئیه 1991 به دنیا آمده است. او حرفه بازیگری خود را از سریال فیلم یک موش آغاز کرد و پس از آن جوایز متعددی با عنوان‌های مختلف به وی تعلق گرفت. او شهرت خود را با بازی در سریال‌های تلوزیونی پنیر در تله، گابلین و پادشاه؛ سلطنت ابدی به دست آورد و همچنین از بازیگران سریال کره ای Yumi’s Cells به شمار می‌رود.

لی یو بی، بازیگر اهل کره جنوبی بوده که 30 سال سن دارد. او بازیگری را در سال 2011 شروع کرده و در اولین سریال خود با نام آیدل خون اشام شناخته شده است. از دیگر سریال‌هایی که او در آن‌ها نقش آفرینی کرده می‌توان به شعر یک روزه، عشق بی پروا، دانشمند شب‌گرد و پینوکیو اشاره کرد. یو بی نیز یکی از بازیگران سریال کره ای Yumi’s Cells محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های کره ای عاشقانه

بهترین سریال های لی جونگ سوک

تریلر سریال Yumi’s Cells

سریال سلول های یومی

همانطور که احتمالا بدانید با نزدیک شدن به تاریخ پخش فیلم یا سریالی انتظار پخش تریلر مربوط به آن فیلم یا سریال مورد نظر وجود دارد. بیشتر طرفداران سراسر دنیا به انتظار پخش تریلر سریال Yumi’s Cells نشسته‌اند.

خبر خوب برای شما طرفداران این سریال این است که به تازگی تریلر سریال کره ای Yumi’s Cells منتشر شده است. در واقع می‌توان گفت ما بیشتر اطلاعات این سریال را از طریق تریلر مربوط به آن به دست می آوریم. برای داشتن تصویر ذهنی از این سریال پیشنهاد می‌شود پیش از پخش آن، تریلر سریال کره ای سلول های یومی را تماشا کنید. به علاوه، به محض پخش سریال کره ای سلول‌های یومی، شما می‌توانید آن را از کانال تلگرامی ما با زیرنویس چسبیده دانلود کنید.

برای تماشای تریلر سریال Yumi’s Cells در یوتیوب اینجا کلیک کنید

بیشتر بخوانید:

.

منابع: otakukart , korean

نظر شما در خصوص سریال سلول های یومی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (15 نظر)

    فصل سومش کی میاد؟

    پاسخ

    قطعا فصل سوم داره حتی شاید فصل چهار…ولی من کسل شدم متنفرم سریال با پایان تلخ و گنگ تموم بشه متنفرم از انتظارررر☹

    پاسخ

    قطعا فصل ۳ داره چون سلول عشق یومی برگشته و مطمعنا تو فصل ۳ عاشق شخصیت مردی که آخر فصل دو صورتشو نشون ندادن شده ، و اینکه نظریه های هم برای فصل ۴ مطرح شده که امیدوارم درست باشه

    پاسخ

    فصل دوم هم همچین چنگی به دل نزد با اون پایان بازی که واسش گذاشتن در مورد فصل سوم هم چیزی گفته نشده که منتظرش باشیم یا نه

    پاسخ

    معلومه که داره ، نگران نباش

    پاسخ

    من منتظر فصل 3 هستم……..

    پاسخ

    سلام دوستان. فصل دوم سریال برای سال 2022 تایید شده شادی کنید:>

    پاسخ

    سلام فصل دو کی میاد!؟؟من بی صبرانه منتظر فصل دوم سریال هستم

    پاسخ

    چرا مسیر سریال یهو عوض شد اصلا؟ نمیفهمم اصلا ینی چی اخه😒 مگ ووگ نمیخواست وقتی اوضاع مالیش بهتر شد با یومی ازدواج کنه؟ چرا یهو اینجوری شد پس؟ مگ نفهمید ب خاطر حرف نزدن راجب احساساتشه ک یومی ناراحته؟خب وِ؟ وِ؟؟ چینچا وِ؟ چرا یهو کارته جداشدنو رو کرد؟؟ چرا؟
    یااا این دیگ چی بود؟؟ جواب احساسات منو کی میده؟ چرا جدیدا همه فیلم نامه نویسای کره ای رو پایان تلخ کراش زدن؟؟؟ پس اشکای هدر رفته ی من چی؟ 🥺🥺🥺 ینی چی اخه🥺🥺🥺بوسون سوریااا🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺توروخدا بگید فصل دو داره 🥺بگید میاد فصل یکو میشوره میبره🥺😭😢

    پاسخ

    منم امروز فیلم تموم کردم انتظار یه پایان خوب داشتم چون واقعا از سریال خوشم اومد اما تهش احساس کردم خودم شکست خوردم چون نقش کیم یومی به شدت به اخلاق و روحیاتم نزدیک بود و دوست داشتم شاد باشه اما واقعا حالم گرفته شد

    پاسخ

    منم امروز تمومش کردم
    اتفاقا به نظر من یومی خودش پیدا کرد و متوجه شد برای شاد بودن به وونگ نیاز نداشت
    یه مقدار پایان داستان گنگ بود به شدت امیدارم فصل دوم داشته باشه

    پاسخ

    سلول یومی روتاقسمت ۱۴ دیدم ایاقسمت های دیگشم اومده یانه؟؟
    من که پیداش نکردم راهنمایی کنیدلطفا ادامش هست یانه؟

    پاسخ

    سلام ،ببخشید کی قسمت اولشو با زیر نویس میزارید ؟

    پاسخ

    سلام. قسمت اول رو در کانال تلگرامیمون قرار دادیم.

    پاسخ