;
coinex

بهترین فیلم های کره ای تاریخی ؛ فیلم تاریخی کره ای جدید چی ببینیم؟

بهترین فیلم های کره ای تاریخی مخاطبان زیادی داشته است، امروز فیلم های کره ای تاریخی جدید و خوب را به شما معرفی خواهیم کرد، با ما باشید.

اگر فیلم های مربوط به پادشاهان قدیمی کره و یا به طور کلی به ژانر تاریخی کره علاقه دارید، احتمالا از دیدن فیلم های تاریخی کره ای لذت خواهید بود. این ژانر در صنعت فیلمسازی کشور کره جنوبی از شهرت و محبوبیت خاصی برخوردار است و به همین جهت فیلم های جذاب و دیدنی بسیاری وجود دارد که دیدن آنها خالی از لطف نخواهد بود.

در کشور ما نیز علاقمندان زیادی نسبت به فیلم ها و سریال های تاریخی کره ای وجود دارد. اصولا چند سالی است که سینمای کره مورد توجه خاص مخاطبان ایرانی قرار گرفته است. همانطور که پیشتر گفتیم ژانر فیلم های تاریخی کره ای یکی از بهترین ژانرها در سینمای این کشور است. در این ژانر شما مواجه با اکشن های جذاب تا جنگ قدرت های باورنکردنی تا عاشقانه های مخاطره آمیز هستید. در همین راستا ما در این مقاله بهترین فیلم های کره ای تاریخی به شما معرفی خواهیم کرد.

بهترین فیلم های کره ای تاریخی

یکی از ژانرهای محبوب کره‌ای، تاریخی است و در کشور ما نیز مخاطبین گسترده‌ای این ژانر را دنبال می‌کنند. از این رو، ما در مقاله‌ای بهترین سریال های تاریخی کره ای را معرفی کردیم. اما در این مقاله، ما به سراغ فیلم‌های تاریخی این کشور می‌رویم که دیدن آنها به تمام کسانی که طرفدار صنعت فیلم‌های کره‌ای هستند، پیشنهاد می‌شود. در لیست زیر، ما 10 تا از برترین فیلم های تاریخی کره را معرفی می‌کنیم. با تکراتو همراه باشید!

Fengshui

بهترین فیلم های کره ای تاریخی
فیلم کره ای عاشقانه تاریخی

فیلم فنگشویی توسط پارک هی-گون کسی که فیلم هایی مانند Insadong Scandel و Perfect Game ساخته است را کارگردانی کرده است. در این فیلم بازیگرانی مانند چو سئونگ-وو، جیسونگ، کیم سونگ-کیان، مون چاو-ون، یو جا-میونگ، پارک چونگ-سان، باک یون-شیک، لی وون-گئون و کانگ تا-او ایفای نقش کردند. نمره تماشاگران به این فیلم 7.75 و منتقدان 5.80 بوده است. همچنین این فیلم توانست بیش از دو میلیون بلیت را به فروش برساند. قطعا با توجه به استقبال مردم و منتقدین می توان این فیلم را در لیست بهترین فیلم های تاریخ کره قرار بدهد. حتی برخی از مخاطبان آن بهترین فیلم تاریخی کره ای به حساب آورده اند.

خلاصه داستان به شرح زیر است:

فنگ شویی انرژی زمینی است که می تواند سرنوشت را تغییر دهد. در این فیلم پارک جا-سانگ مردی بسیار باهوش است که می تواند با خواندن و پیش بینی زمین ها و انرژی سرزمین های اطراف و پیشنهاد دادن محل خرید املاک و مستغلات سرنوشت شما را تغییر دهد. با این حال، این مرد باهوش باعث از بین رفتن خانواده اش در آتش سوزی مهیبی می شود که عمدا توسط خانواده کیم که در تلاش است کشور را تصاحب کند، ایجاد شده است. دلیل این امر آن است که این مرد می خواست دربرابر این خانواده مقاومت نماید. سیزده سال پس از آن اتفاق پارک تصمیم به انتقام می گیرد او با فردی اشرافی به نام هونگ-سونگ همراه می شود تا سلطنت خاندان کیم را براندازند. این داستان جذاب و با دیالوگ های تکان دهنده را می توان در لیست بهترین فیلم های کره ای تاریخی قرار داد.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های ابرقهرمانی 2021

The Fortress

بهترین فیلم های کره ای تاریخی
فیلم کره ای عاشقانه تاریخی

فیلم قلعه (The Fortress) توسط هوانگ دونگ هیوک کارگردانی که فیلم هایی مانند پدر من، سکوت و مادربرزگ را ساخته، کارگردانی شده است. این فیلم از بازیگران اصلی و فرعی قدرتمندی برخوردار است. در این فیلم بازیگرانی مثل لی بیونگ هون، کیم یون سوک، پارک هائه ایل، گو سو، پارک هی سون، سانگ یانگ چانگ، چو وو جین و لی دیوید ایفای نقش می نمایند. نمره ای که تماشاگران به این فیلم دادند 8.17 بود و منتقدین نیز به این فیلم نمره 7.50 داده اند. این فیلم در گیشه نیز بیش از 3.8 میلیون بلیت فروخته است.

خلاصه داستان به شرح زیر است:

در سال 1636، با حمله نیروهای سلسله چینگ از چین به کره، پادشاه اینجو و نگهبانانش به قلعه ای پناه می برند. ما در فیلم با این مسئله مواجه هستیم که اختلافات زیادی میان مشاوران پادشاه وجود دارد و در همان حال مردم در قلعه رنج می‌برند و می‌میرند. وزیر چوی میونگ گیل معتقد است که برای محافظت از ملت و مردم باید فعلا عقب نشینی کرد. وزیر کیم سانگ هون می گوید آنها باید تا آخر بجنگند حتی اگر شکست بخورند. ما در کل فیلم مواجه با این اختلافات و بحث های پیرامون آن هستیم. این فیلم به دلیل نمایش مقاومت و استراتژی های مختلف در زمان محاصره و دیالوگ های تکان دهنده اش باید در لیست بهترین فیلم های کره ای تاریخی قرار داد.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های اکشن 2021

KUNDO: Age Of Rampant

بهترین فیلم های کره ای تاریخی
فیلم کره ای عاشقانه تاریخی

در ادامه معرفی بهترین فیلم های کره ای تاریخی، می خواهیم درباره فیلم KUNDO: Age Of Rampant صحبت کنیم. این فیلم توسط یون جونگ بین کارگردانی شده که فیلم‌های شاهکار دیگری مانند Beastie Boys، Nameless Gangster: Rules of Time و The Spy Gone North را نیز ساخته است. در این فیلم بازیگرانی بزرگی مانند جونگ وو، کانگ دونگ وون، لی کیونگ یانگ، لی سونگ مین، چو جین وونگ، ما دونگ سئوک ایفای نقش می نمایند. بینندگان به این فیلم نمره 7.34 و منتقدین نمره 7.11 داده اند. همچنین این فیلم در گیشه بیش از 4.7 میلیون بلیت فروخته است.

خلاصه داستان به شرح زیر است:

این فیلم روایت آخرین روزهای سلسله چوسان را به نمایش می گذارد که در آن فقر، مرگ و طمع اشراف بیداد می کند. در همین حال یک دسته راهزن که خود کاندو می نامند، دربرابر ظالمان قیام می کنند. آنها درحقیقت راهزنانی هستند که از ثروتمندان می دزدند و به فقرا را می دهند. کسانی که مقاومت دربرابر ظالمان و ستمگران را می پسندند قطعا از این فیلم خوششان خواهیم آمد. البته نباید از دیالوگ ها و بازی درخشان برخی از کاراکترها بگذریم. این مسئله باعث شده است که این فیلم را بهترین فیلم تاریخی کره ای به حساب بیاورند.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های عاشقانه 2021

The Great Battle

بهترین فیلم های کره ای تاریخی
فیلم کره ای عاشقانه تاریخی

در ادامه معرفی بهترین فیلم های کره ای تاریخی می خواهیم درباره فیلم نبرد بزرگ (The Great Battle) صحبت نماییم. این فیلم را کیم کوانک شیک کارگردانی کرده است. این کارگردان فیلم های خوب دیگری مانند My Dear Desperado و Tabloid Truth را نیز ساخته است. در این فیلم بازیگران مانند چون جو این سونگ، نام جو هیوک، پارک سونگ وونگ، با سونگ وو، اوم تائه گو، سئول هیون، پارک بیونگ یون و اوه دا هوان بازی می کنند. مخاطبان به این فیلم نمره شگفت انگیز 8.63 و منتقدان نیز نمره قابل قبول 6.22 داده اند. همچنین این فیلم در گیشه بیش از 5.4 میلیون بلیت فروخته است.

خلاصه فیلم به شرح زیر است:

امپراطور تایزونگ از سلسله تانگ با هدف تسخیر و گسترش پادشاهی خود، هزاران سرباز را برای حمله شهر مرزی گوگوریو آنسیسونگ جمع می کند. با بیش از 200 هزار جنگجو تحت کنترل تایزونگ، ارتش آنسیسونگ باید فقط با 5000 جنگجو با مهاجمان مبارزه کند. یانگ من چون، مجبور بود با ارتشی 40 برابر بیشتر از ارتش خود بجنگد، اما او با شجاعت تصمیم می گیرد که وارد نبرد شود. این فیلم به دلیل نشان دادن نبردهای جذاب و دلیرانه می توان در لیست بهترین فیلم های تاریخ کره قرار داد.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های کمدی 2021

 

The Throne

بهترین فیلم های کره ای تاریخی
بهترین فیلم های تاریخ کره

در ادامه معرفی بهترین فیلم های کره ای تاریخ می خواهیم درباره فیلم تاج و تخت (The Throne) صحبت نماییم. این فیلم توسط لی جون آیک کارگردانی شده است. وی فیلم های عالی دیگری مانند پادشاه و دلقک، رادیو استار، امید و دونگ جو: پرتره یک شاعر نیز ساخته شده است. در فیلم تاج و تخت بازیگران فوق العاده ای از جمله سونگ کانگ هو، یو آه این، مون گیون یانگ، جون هی جین، کیم هه سوک، پارک وون سانگ، جین جی هی ایفای نقش می کردند. مخاطبان نمره 8.49 و منتقدان 7.54 داده اند. همچنین این فیلم در گیشه توانست بیش از 6.2 میلیون بلیت بفروشد.

خلاصه فیلم به شرح زیر است:

یانگ جو که در طول سلطنت خود دائما با بحث های پیرامون مشروعیتش مواجه بود، تلاش فراوانی می کند که خود را تبدیل به یک پادشاه مقتدر نماید. او همچنین تلاش می کند که پسرش سجا به عنوان ولیعهد تثبیت نماید. این فیلم اساسا درباره بازی های قدرت و نبردهای گروه های قدرتمند است و این مسئله را به شکل عالی به نمایش می گذارد به همین جهت برخی آن را بهترین فیلم تاریخی کره ای به حساب آورده اند.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم و سریال های دیزنی پلاس 2021

War Of The Arrows

بهترین فیلم های کره ای تاریخی
بهترین فیلم های تاریخ کره

در ادامه معرفی بهترین فیلم های کره ای تاریخی می‌خواهیم درباره فیلم جنگ تیرها (War Of The Arrows) صحبت نماییم. این فیلم توسط کیم هان مین کارگردانی شده است. این کارگردان مشهور فیلم های دیگری نیز مانند Paradise Murdered، Handphone و  The Admiral: Roaring Currents ساخته است. در این فیلم بازیگرانی مانند کیم مو-یئول، رین سیوئگ-ریونگ، کیم مو-یئول، پارک های-ایل و مون چاو-ون ایفای نقش می کنند. مخاطبین به این فیلم نمره 7.87 و منتقدان نیز نمره قابل قبول 6.80 را داده اند. همچنین این فیلم در گیشه بیش از 7.5 میلیون بلیت فروخته است.

خلاصه داستان این فیلم به شرح زیر است:

نام که پسر یک خیانتکار است زندگی خود را به امید خوشبختی خواهرش فدا می کند، اما در روز عروسی خواهر  که قرار بود شادترین روز زندگیش باشد، عروس و داماد توسط نیروهای سلسله چینگ بازداشت می شود. بعد از آن بردار خشمگین با تیر و کمانی که توسط پدرش به او ارث رسیده است، به قلب ارتش چینگ می زند و سربازان را یکی یکی می کشد. این داستان حماسی که روایت عشق و فداکاری را به نمایش می گذارد قطعا در لیست بهترین فیلم های تاریخ کره قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید: بهترین انیمیشن های 2021

The Face Reader

بهترین فیلم های کره ای تاریخی
بهترین فیلم های تاریخ کره

در ادامه معرفی بهترین فیلم های کره ای تاریخی می خواهیم درباره فیلم The Face Readerصحبت نماییم. این فیلم را هان جه ریم کارگردان فیلم هایی مانند Purpose Of Love، The Show Must Go On و The King ساخته است. از جمله بازیگران این فیلم می توانیم به لی جونگ جه، بائک یون شیک، جو جونگ سوک، لی جونگ سوک، کیم هی سو و کیم او سونگ اشاره کنیم. مخاطبان به این فیلم امتیاز 8 و منتقدان نیز نمره 6.53 را داده اند. همچنین در گیشه این فیلم بیش از 9.1 میلیون بلیت فروخته است.

خلاصه داستان این فیلم به شرح زیر است:

نای کیونگ که ماهرترین چهره خوان در خاندان چوسان است، در انزوا زندگی می کرد اما ناگهان از یئونگ-هونگ به او پیشنهاد کار پر سودی را می دهد. نای کیونگ این پیشنهاد را می پذیرد که چهره مهمانان یئون هونگ را بخواند تا فقط در یک پرونده قتل درگیر شود. نای کیونگ با مهارت خود قاتل را با موفقیت شناسایی می کند و به زودی توسط پادشاه مون جونگ دستور می گیرد که خائنان بالقوه ای را که سلطنت او را تهدید می کنند، شناسایی کند. این داستان جذاب با دیالوگ های استادانه را می توان در لیست بهترین فیلم های کره ای تاریخی قرار داد.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های زامبی 2021

The King And The Clown

بهترین فیلم های کره ای تاریخی
بهترین فیلم تاریخی کره ای

در ادامه معرفی بهترین فیلم های کره ای تاریخی می خواهیم درباره فیلم پادشاه و دلقک (The King And The Clown) صحبت نماییم. این فیلم را لی جون آیک کارگردانی کرده است. در این فیلم بازیگرانی مانند گام وو سونگ، جونگ جین یانگ، کانگ سونگ ایفای نقش می کنند. مخاطبان به این فیلم نمره 9.03 و منتقدان نیز نمره 6.67 داده اند. همچنین این فیلم در گیشه 10.5 میلیون بلیت فروخته است.

خلاصه داستان به شرح زیر است:

دو دلقک که در عصر پادشاهی چوسان زندگی می کنند به عنوان هنرمندان خیابانی فعالیت کرده و درآمد ناچیزی دارند. اما سرنوشت آنها ناگهان تغییر پیدا می کند. به طور معجزه آسایی، فقر سخت و طاقت فرسای آنها هنگامی پایان می یابد که پادشاه مستبد یئون سان از نمایش آنها خوشش می‌آید. شما در این فیلم روابط فاسد، مبتذل خاندان پادشاهی مستبد را به خوبی می توانید مشاهده کنید. همچنین بازی بازیگران شاهکار است و قطعا می توان آن را در لیست بهترین فیلم های کره ای تاریخی قرار دهیم.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های علمی تخیلی 2021

Masquerade

بهترین فیلم های کره ای تاریخی
بهترین فیلم تاریخی کره ای

در ادامه معرفی بهترین فیلم های کره ای تاریخی می‌خواهیم درباره فیلم Masquerade صحبت نماییم. این فیلم را چو چانگ مین کارگردانی کرده است. این کارگردان خلاق فیلم‌های دیگری مانند ماپادو، عاشق گمشده و من تو را دوست دارم را نیز ساخته است. در این فیلم بازیگرانی مانند لی بیونگ هون، ریو سئونگ ریونگ، هان هیو جو، کیم این کن، جانگ کوانگ و شیم یون کیونگ ایقا نقش می نمایند. مخاطبان به این فیلم نمره 9.24 و منتقدین نیز نمره بالای 7.27 را داده اند. همچنین این فیلم در گیشه توانست بیش از 12.3 میلیون بلیت بفروشد.

خلاصه داستان این فیلم به شرح زیر است:

داستان این فیلم حول پادشاه گوانگه است. این پادشاه بدشانس در تاریخ برای جلوگیری از تهدید دائمی ترور به مشاور خود هئو کیون دستور می دهد که برای او یک بدل پیدا کند. ها-سان که به شکل چشم گیری شبیه پادشاه است، به عنوان بدل انتخاب می شود، اما ناگهان پادشاه گوانگه بخاطر خوردن سم به کما می رود. بدل او فرصت را مغتنم شماره و بر مسند پادشاهی چوسان می نشیند. در این فیلم علاوه بر نمایش دسیسه ها، فسادها در دربار پادشاهی با ما لحن طنز جذابی مواجهیم که این فیلم را بیش از بیش جذاب می نماید، به همین دلیل ما این فیلم را در لیست بهترین فیلم های کره ای تاریخی قرار داده ایم.

بیشتر بخوانید: ترسناک ترین فیلم های 2021

The Admiral: Roaring Currents

بهترین فیلم های کره ای تاریخی
بهترین فیلم تاریخی کره ای

در ادامه معرفی بهترین فیلم های کره ای تاریخی  می خواهیم درباره فیلم The Admiral: Roaring Currents صحبت نماییم. این فیلم را کیم هان مین، کارگردانی می کند. این فیلم در شبکه نتفلیکس کره نیز در دسترس است. در این فیلم ستاره‌هایی مانند چوی مین شیک، ریو سئونگ-ریونگ، چو جین وونگ، جین گو، لی جونگ هیون، نو مین وو، کیم ته هون و پارک بو گوم ایفای نقش می‌کنند. مخاطبان به این فیلم نمره 8.88 داده و منتقدین نیز نمره 6.29 را داده اند. همچنین این فیلم در گیشه بیش از 17.6 بلیت که رکورد این لیست است را فروخته است.

خلاصه داستان این فیلم به شرح زیر است:

داستان این فیلم در سال 1597 آغاز می شود که چوسان به دلیل جنگ طولانی مدت در سختی به سر می برد. دریادار یی سون سین به عنوان فرماندار سه استان منصوب می‌شود. با این حال تمام آنچه او دارد، سربازانی است که روحیه جنگیدن خود را از دست داده اند و آنها باید با ارتش قدرتمند ژاپن بجنگند. این فرمانده با لیاقت روحیه سربازان خود را باز می‌گرداند و آنها را آماده جنگی نابرابر می‌کند. این فیلم نمایش تمام نمای حماسه، فداکاری و شجاعت است و ما مطمئنیم که شما از دیدن این فیلم پشیمان نخواهید شد.

مقاله بهترین فیلم های کره ای تاریخی به پایان رسید. با این حال، می‌توان گفت بهترین فیلم های تاریخ کره تنها به این لیست محدود نمی‌شوند و تعداد این شاهکارها بیشتر است.

گذشته از این، به طرفداران صنعت سینمای کره پیشنهاد می‌کنیم مقالات بهترین فیلم های کره ای 2021، بهترین فیلم های کره ای 2020 و بهترین فیلم های کره ای را در تکراتو بررسی نمایند. همینطور به تمامی طرفداران کیدراما پیشنهاد می‌کنیم که مطالب بهترین سریال های کره ای مدرسه ای و بهترین سریال های کره ای 2020 را مطالعه کنند.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: eontalk

نظر شما درباره بهترین فیلم های کره ای تاریخی چیست؟ به نظر شما جای چه فیلم‌هایی در لیست بالا خالی است؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر